1. leht 1-st

E36 Vee temperatuur langeb sõites

Postitatud: 28.11.2007 20:48 07
Postitas CSR
Viimase nädala jooksul olen tähelepannud kui natuke rohkem autost võtad siis läheb kenasti soojaks(näidik keskel),
aga kui hakkad rahulikult sõitma ei mingeid kiirendusi siis näidik langeb :? (sooja õhku puhub edasi)
Kui paned puhurid kinni 0 peale siis läheb jälle näidik keskele :?
Milles viga võib olla?

Postitatud: 28.11.2007 20:56 09
Postitas hollow
termostaat on kinni jänud lahtisesse asendisse

Postitatud: 28.11.2007 21:03 10
Postitas CSR
Kuidas selle kinni saab panna?

Postitatud: 28.11.2007 21:08 23
Postitas Cert85
Tuleb vahetada uue vastu! Ei maksa palju.

E36 Vee temperatuur langeb sõites

Postitatud: 29.11.2007 10:58 35
Postitas Pavel_V
Kui jahutusvedeliku tasapind korras, siis suure tõenäosusega on termostaadi
rike.

Postitatud: 29.11.2007 13:42 53
Postitas prostoartur
tere!mul sama jama.autoks siis 325 tds 95a.ajutiselt panin radika poolenisti kinni aga lähiajal tuleb uus termostaat soetada :)

Postitatud: 29.11.2007 19:13 39
Postitas hollow
prostoartur kirjutas:tere!mul sama jama.autoks siis 325 tds 95a.ajutiselt panin radika poolenisti kinni aga lähiajal tuleb uus termostaat soetada :)
soovitan selle asja kohe ära teha... ise sain ühest mootorist lahti sedasi... lihtsalt panin natuke liiga kinni radika eest ja läks asi keema... need mootorid aga ei kannata üldse kuuma ja kuna termostaat maksab 2-300.- ja töö on võimalik endal ära teha, siis soovitan kohe see ära teha

Postitatud: 01.12.2007 12:48 50
Postitas prostoartur
aga kuidas muidu on need mootorid? selles mõtes,et on nad töökindlad? olen muidu kuulnud,et 325td pidi olema parem kui 325tds.aga missugune vahe nendel autodel on?aastaarv?

Postitatud: 01.12.2007 14:54 52
Postitas Cert85
Kui nüüd ei eksi, siis 25td 85kw 25tds 105kw. Tds`l turborõhk suurem ja äkki ka kütuserõhk (?). Kuuma kardavad jubedasti. Uuri, siin päris palju teemasid 2.5tds`ist. 5ese alt leiad infot palju.

Postitatud: 01.12.2007 17:56 13
Postitas hollow
Cert85 kirjutas:Kui nüüd ei eksi, siis 25td 85kw 25tds 105kw. Tds`l turborõhk suurem ja äkki ka kütuserõhk (?). Kuuma kardavad jubedasti. Uuri, siin päris palju teemasid 2.5tds`ist. 5ese alt leiad infot palju.
rõhk suurem, vahejahuti on yhel vahel ja "compresion ratio" on erinev... vabandust eestikeelne vaste ei tule meelde

Postitatud: 05.12.2007 09:57 15
Postitas prostoartur
tänud.sain nüüd paari asja võrra targemaks :)

Postitatud: 07.12.2007 03:44 51
Postitas volde
tuleks ka kontrollida eest vendi termosidur. kui pees sis võib juhtuda et jäigalt järel ja kui auto põõrdes sis jahutab liigselt radikat ja auto teeb **** e (tolmuimeja) häält :lol:

Postitatud: 08.12.2007 15:53 25
Postitas prostoartur
teeb jah sellist häält.aga ikkagi kui ventikas oleks jäigalt kinni ja jahutaks radikat koguaeg,mootor eitohiks jahtuda-töökorras termostaat eilaseks.mina arvan vähemalt nii

Postitatud: 08.12.2007 18:15 44
Postitas sander k
Tavaliselt termosidur jäigalt vedama ei hakka. Enamasti jookseb seal sees olev õli välja ja siis käib tühja.

Postitatud: 08.12.2007 21:29 33
Postitas volde
sander k kirjutas:Tavaliselt termosidur jäigalt vedama ei hakka. Enamasti jookseb seal sees olev õli välja ja siis käib tühja.
kes seda ütles et see tavaline juhtum, tean nii mõndagi jugtumeid kuidas sidur kinni jäänud...

Postitatud: 08.12.2007 23:06 19
Postitas sander k
Ma käisin suvel united motorsis termosiduri murega. Mul kord vedas kaasa kord ei vedanud. Mehed ütlesid et see neil tüüpviga, et sidur jookseb ajapikku õlist tühjaks.

Ma olen paaril e30 näinud jäigalt ühendatud termosidurit . Rohkem pöördeid sais siis selline tunne et nüüd läheb lendu. Liiga hull oli see müra kapoti alla. Ei saa ju ometi see asi nii kõvasti kinni kiiluda, kui mõelda millist jõudu on vaja et seda suurt ventilaatorit 3000-4000 pöörde juures kaasa vedada. Normaaltingimustes tundub see utoopia minu jaoks.

Aga see minu arvamus, kui ei meeldi siis parandage.
Saan ise ka targemaks :D

Postitatud: 09.12.2007 00:15 18
Postitas Genne
Spets õli, mis termosidurisse käib, on isegi müügil. Aga mitte Eestis, uurisin. Sellel õlil on eriline omadus, et soojenedes läheb paksemaks, ehk siis hakkab siduri sees olevaid lamelle rohkem kaasa vedama.

Postitatud: 09.12.2007 05:48 13
Postitas volde
Genne kirjutas:Spets õli, mis termosidurisse käib, on isegi müügil. Aga mitte Eestis, uurisin. Sellel õlil on eriline omadus, et soojenedes läheb paksemaks, ehk siis hakkab siduri sees olevaid lamelle rohkem kaasa vedama.
ja kuskil pidi õpetus ka olema, et kuidas neid ise parandada vms. Poole kõrvaga kuulsin, auk tuli vist sisse teha õli täis vms. Täpselt ei tea.
Parandage kui exsin :oops:

Postitatud: 15.12.2007 16:52 28
Postitas Kalev
volde kirjutas:
Genne kirjutas:Spets õli, mis termosidurisse käib, on isegi müügil. Aga mitte Eestis, uurisin. Sellel õlil on eriline omadus, et soojenedes läheb paksemaks, ehk siis hakkab siduri sees olevaid lamelle rohkem kaasa vedama.
ja kuskil pidi õpetus ka olema, et kuidas neid ise parandada vms. Poole kõrvaga kuulsin, auk tuli vist sisse teha õli täis vms. Täpselt ei tea.
Parandage kui exsin :oops:
Jep, ma proovisin ka, aga selle võlli vahelt immitses õli välja, mis neid auke avab/sulgeb arvatavasti liiga kulunud, kuskil venemaal oli õpetus kuidas teha ja kuhu auk puurida ja mis õli kasutada.

Samal põhimõttel tehakse neid jäigaks ka, puuritakse auk ja lastakse silikooni täis.

Muidugi enda masinal on täiesti töökorras termosidur küljes. :D Aga meeldib nokitseda ja katsetada....