1. leht 1-st

e36 2.0i kõrin mootoris

Postitatud: 29.11.2007 18:00 18
Postitas -devil
mootor töötades ligikaudu 1500 pöörde juures teeb kõrisevat häält klappkambri kaane all mootori ees otsas. KUI PÖÖRDEID TÕSTA KAOB SEE
mis võiks olla põhjuseks ega kett läbi pole

Postitatud: 29.11.2007 18:18 42
Postitas paul
kas vaid külma mootoriga?

Postitatud: 29.11.2007 18:29 45
Postitas -devil
vahet pole kas soe või külm

Postitatud: 29.11.2007 19:20 28
Postitas Marko
Kas vanosega mootor :?:

Postitatud: 29.11.2007 19:26 02
Postitas paul
mulle tulevad esimese asjana meelde hüdrotõukurid. Aga jah, siin vist ikka raske prognoosida.

Postitatud: 29.11.2007 20:01 47
Postitas -devil
peaks olema küll vanos

Postitatud: 29.11.2007 20:07 36
Postitas Cert85
Kui keelest aru saad siis: http://en.wikipedia.org/wiki/VANOS
ja http://www.usautoparts.net/bmw/technology/vanos.htm

+ muidugi www.google.com (kasuli igast küljest) :lol:

Muudab siis nukkvõlli nurka. Et väände graafikut nn siluda.

Postitatud: 29.11.2007 22:57 01
Postitas -devil
see kõrin on nagu selline et see kett käiks vastu plastikut

Postitatud: 30.11.2007 00:05 33
Postitas maitzz
endalgi oli jama kuigi mootor 1,8 103 kw käisin uurimas siinkandis bemme remontiva mehe juures tema vastus oli kohe et hydrotõukurid v6tsime lahti teatsin et kett natsa enne sirises ja vajab vahetus. nüüd sai keti tallad jne kõik vahetatud ja mootor käib nagu miska aint väike tik tik sees aga need pihustist nagu öeldi.

Postitatud: 04.12.2007 16:39 29
Postitas sander k
Ei hakka uut teemat tegema kuna sarnane probleem.
Mootoriks 2.0 m50 ilma vanoseta.
Nimelt kui siis hiljuti -10 oli siis hommikul käivitades klõbises kuskil 10 s miski asi kapoti all. Siis kaob ära. Päeva peale rohkem sellist asja ei ole. Niikui auto öö otsa seisnud siis järgmine hommik käivitades sama jama. Soojema ilmaga klõbiseb vaid korraks. Ise arvan et keti leevendi või miski selline asi. Kas liigun õiges suunas. Õli sai eelmine nädalavahetus vahetatud. Castrol 10w40.

Postitatud: 04.12.2007 18:57 49
Postitas virx1
sander k kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema kuna sarnane probleem.
Mootoriks 2.0 m50 ilma vanoseta.
Nimelt kui siis hiljuti -10 oli siis hommikul käivitades klõbises kuskil 10 s miski asi kapoti all. Siis kaob ära. Päeva peale rohkem sellist asja ei ole. Niikui auto öö otsa seisnud siis järgmine hommik käivitades sama jama. Soojema ilmaga klõbiseb vaid korraks. Ise arvan et keti leevendi või miski selline asi. Kas liigun õiges suunas. Õli sai eelmine nädalavahetus vahetatud. Castrol 10w40.

Hüdrotõukurid jooksevad õlist tühjaks öö jooksul. See on normaalne nähtus.

Postitatud: 05.12.2007 07:15 39
Postitas truumu
virx1 kirjutas: Hüdrotõukurid jooksevad õlist tühjaks öö jooksul. See on normaalne nähtus.
Ei ole normaalne
Näitab, et hüdrokad on kulunud

Postitatud: 05.12.2007 09:37 24
Postitas sander k
Tänud
Nüüd tean millega arvestada.
Huvitab veel see asi et kas külma ilmaga klõbiseb sellepärast kauem et õli on paks ja jõuab hüdrokateni pikema aja vältel kui sooja ilmaga. Järelikult on kulumine ka kiirem või kuidas?

Postitatud: 05.12.2007 12:16 37
Postitas skyline
Teemaalgataja kirjeldus ei vasta kulunud hüdrotõukurite käitumisele, pigem meenutab mõnda keti kulumisest tulnud häda.
Ma sain oma ketiga Nissani mootorist nii lahti kuna keegi ei osanud õiget diagnoosi panna, kuniks kett ükskord purunes ja siis sai mootoriremonti teha :( Mootoris oli siis ka kerge metalne tiks sees mootori otsa juures, palja kõrvaga on nende tiksude asukoha määramine suht lootusetu, üks septs kuulas mu eelmisel auto lausa kuuldetoruga aga ikka pani vale diagnoosi.
Soovitaks vähemalt mootoril kaane maha võtta ja lasta keti seisukord üle vaadata.

Postitatud: 05.12.2007 16:12 42
Postitas -devil
ex ta nüüd olegi töö kojas
ja nii palju kui seda uurinud olen on häda arvatavasti selles et kett lõtv

Postitatud: 06.12.2007 09:55 05
Postitas art16ur
-devil kirjutas:ex ta nüüd olegi töö kojas
ja nii palju kui seda uurinud olen on häda arvatavasti selles et kett lõtv
no mul oli ka ketiga probleeme aga mul oli nii, et kui annad gaasi juurde ja pöörded tõusevad muutub ka kõrin lärmakamaks.

Postitatud: 07.12.2007 03:39 09
Postitas volde
keti hääl ei kao põõrete muutumisel aga hüdrotiks kaob..
Mul vahepeal tiksus päris kõvasti ja sis avastasin et õli kuidagi vähe mootoris lisasin ja kõik ok. Ja muidugi õli õigeaegne vahetus oleks kah soovituslik igasuguste tiksumiste vältimiseks..

Postitatud: 07.12.2007 14:22 02
Postitas -devil
asi selles et paarkuud tagasi ostsin alles selle auto ja õli vahetasin kohe ära