E36-le suuremad esipidurid
E36-le suuremad esipidurid
Jättes igasugu megafancy aftermarketi ja M-pidurid kõrvale - kas on olemas mingi taskukohane võimalus E36-le suuremaid esipidureid panna -nt E46 omad vms? Laske tulla kes teab.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
E46 pidurite peale kui mõelda siis asjal oleks jumet ainult 330 pidurite panekul, mis oma suuruselt on isegi suuremad kui E36 M pidurid ja hinnalt tunduvalt odavamad.
Kui on olemas doonor E46 mille pealt suporteid ja muud maha keerata ei tohiks asi raske olla.
Sellel teemal on ka teistes foorumites arutatud nagu näiteks:
saksa keeles http://scene-cars.de/viewtopic.php?f=10&t=171
inglise keeles http://www.maxbimmer.com/forums/showthread.php?t=56483
Kui on olemas doonor E46 mille pealt suporteid ja muud maha keerata ei tohiks asi raske olla.
Sellel teemal on ka teistes foorumites arutatud nagu näiteks:
saksa keeles http://scene-cars.de/viewtopic.php?f=10&t=171
inglise keeles http://www.maxbimmer.com/forums/showthread.php?t=56483
Polegi vaja X-versiooni omi taga ajada, sest sama koodiga pidurid kõigil järgnevatel:raimo_r kirjutas:E46 330dX või 330iX peaks 3ste tavamudelitest suurimaid pidureid omama (325X25). esiketas on suurem kui e36 m3 3.0 (315X28)
E46 325i SEDAN, Euro
E46 325xi SEDAN, Euro
E46 330Cd CONVERTIBLE, Euro
E46 330Cd COUPE, Euro
E46 330Ci CONVERTIBLE, Euro
E46 330Ci COUPE, Euro
E46 330d TOURING, Euro
E46 330d SEDAN, Euro
E46 330i TOURING, Euro
E46 330i SEDAN, Euro
E46 330xd TOURING, Euro
E46 330xd SEDAN, Euro
E46 330xi TOURING, Euro
E46 330xi SEDAN, Euro
Aga 330`le 16" enam alla ei suru. 

E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Miks? see on hea küsimus, aga kui kasutada masinat natuke rohkem, kui on ette nähtud tänaval liiklemiseks siis on iga uuendus teretulnud, mis parandab auto juhitavust. Suurem piduri ketas parandab pidurdamist, samuti on suuremal kettal võime kiiremini jahtuda, mis näiteks ringrajal parandab pidurite ülekuumenemist jne jne.rt23 kirjutas:miks võimsamaks? mina vahetasin kõik välja klotsid, kettad terve ringi siis ja ei ütleks et lahjad on, piisab kerge varbaotsa vajutamisega
Samas võiks järgida ka sellist asja nagu vedrutava massi suurenemine, mis omakorda tähendab ka mdagit. Õigeim variant ketast suurendada oleks kasutada ikka kergeid Brembo suporteid või muid kergmetall lahendusi.
Enda projektil otsustasin kasutada pisut õhemaid kettaid kui plaanisin, lihtsalt hoidsin ülisuurt ja suurt ketast käes ja üks käsi väsis üsna kiiresti ära.
Enda projektil otsustasin kasutada pisut õhemaid kettaid kui plaanisin, lihtsalt hoidsin ülisuurt ja suurt ketast käes ja üks käsi väsis üsna kiiresti ära.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Mul täiesti savi, mis pidurid keegi alla topib, minu panus oli lihtsalt, et x-l ei ole ainsana "ülisuured" pidurid. Ja tegemist oli ETK infogadiislijoodik kirjutas:325 -l on suured pidurid reservatsiooniga lisade S100A või S847A või S106A puhul, st tavaliselt ei ole. Vaata ETK-d, mitte populaarteadulikku möga.

Olen näinud ka subaru wrc peal sellist lahendust...kus kohast ja mis vedelik sinna peale pritsib, pakub kindlasti palju põnevust.diislijoodik kirjutas:Vormelitel on vesijahutus peal, saavad hakkama küll.
Eksid. Läheb ka ilusti 16" alla, see peab olema lihtsalt selleks spetsiaalselt loodud.Aaro kirjutas:Ja velg selliste piduritega on min.17``

Viimati muutis Raitz, 15.01.2008 08:48 27, muudetud 1 kord kokku.