E36 lambda mure
Postitatud: 24.01.2008 13:25 24
Tere,
mure siis teadatuntud "lambda ja vesi" E36 mudelitel. Lugu siis selline, sõitsin mõnda aega ilma lambdata(pistik lahti ühendatud), kuna see läks üsna kiirelt läbi. Kes rääkis, et külm vesi tollele kuumale andurile pole hea, tekivad mingid mikropraod jne. Ja teine lugu siis selle veega mis pistiku vahele läheb.
Okei, nüüd siis lasin panna uue lambda, maksis mingi 1200.- ja tinutati pistiku juhtmeotsade külge. Kõik oli suurepärane, mootori tühikõik oli ühtlane jne. Aga järgmistel päevadel hakkas hullupööra vihma sadama, esimene veelomp ja järgmisel käivitamisel mootor ei tööta, pöördeid ei kogu ja puterdab kuni sureb välja. Okei, arvasin, et eks vesi läks kuhugi vahele, pistiku vee profülaktikat pole teinud ka paigaldamisel. Leidsin mingi vee eemaldusvahendi, salome poest(automaailm). lasin sellega pistiku üle nii seest kui väljast, lasin veel kontaktidele karburaatori puhastusvahendit aerosooliga, kõik peaks olema nüüd puhas ja ilus.
Nii, panen mootori tööle pärast kõike seda tegemist. Ilus kena, tühikõik puhas ja pöörete andmisel puterdamist pole. Jätan mootori seisma ja käivitan uuesti, enam mootor ei tööta, täpselt nagu pärast veelompi käivitamiselgi, puterdab ja sureb välja. ??
Lambda lahti- kinniühendamise ajaks oli aku miinus klemmi maas.
Milles probleem võib olla, kas andur juba pekkis(2päevaga ja mõned veelombid). Või pistiku töötlemise vahendid olid valed mul, ei anna ühendust või siis annab lühist ikka?
Mis vahendiga tasuks pistikut puhastada(mingi aerosool?!) Oletan, et seda vee eemaldusvahendit ei tasu pistiku sisse otseselt lasta, kuna tekitab ju mingi lakikihi, mis tõrjub vett, samas ei pruugi elektrilist juhtivust soodustada kontaktide vahel.
Sten
mure siis teadatuntud "lambda ja vesi" E36 mudelitel. Lugu siis selline, sõitsin mõnda aega ilma lambdata(pistik lahti ühendatud), kuna see läks üsna kiirelt läbi. Kes rääkis, et külm vesi tollele kuumale andurile pole hea, tekivad mingid mikropraod jne. Ja teine lugu siis selle veega mis pistiku vahele läheb.
Okei, nüüd siis lasin panna uue lambda, maksis mingi 1200.- ja tinutati pistiku juhtmeotsade külge. Kõik oli suurepärane, mootori tühikõik oli ühtlane jne. Aga järgmistel päevadel hakkas hullupööra vihma sadama, esimene veelomp ja järgmisel käivitamisel mootor ei tööta, pöördeid ei kogu ja puterdab kuni sureb välja. Okei, arvasin, et eks vesi läks kuhugi vahele, pistiku vee profülaktikat pole teinud ka paigaldamisel. Leidsin mingi vee eemaldusvahendi, salome poest(automaailm). lasin sellega pistiku üle nii seest kui väljast, lasin veel kontaktidele karburaatori puhastusvahendit aerosooliga, kõik peaks olema nüüd puhas ja ilus.
Nii, panen mootori tööle pärast kõike seda tegemist. Ilus kena, tühikõik puhas ja pöörete andmisel puterdamist pole. Jätan mootori seisma ja käivitan uuesti, enam mootor ei tööta, täpselt nagu pärast veelompi käivitamiselgi, puterdab ja sureb välja. ??
Lambda lahti- kinniühendamise ajaks oli aku miinus klemmi maas.
Milles probleem võib olla, kas andur juba pekkis(2päevaga ja mõned veelombid). Või pistiku töötlemise vahendid olid valed mul, ei anna ühendust või siis annab lühist ikka?
Mis vahendiga tasuks pistikut puhastada(mingi aerosool?!) Oletan, et seda vee eemaldusvahendit ei tasu pistiku sisse otseselt lasta, kuna tekitab ju mingi lakikihi, mis tõrjub vett, samas ei pruugi elektrilist juhtivust soodustada kontaktide vahel.
Sten