E36 Kojameeste probleem
Postitatud: 09.02.2008 14:52 37
Lugesin läbi pea kõik selle teemaga seotud postitused, kuid vastust ei saanud, seega teen uue teema ja püüan võimalikult detailselt kirjeldada probleemi olemust.
Autoks on E36 kerega BMW, 1991. Eelmise aasta talvel tekkis probleem, kus kojamehed (edaspidi KM) töötasid käivitades ainult kõige kiiremas astmes, ülejäänud režiimid olid tummad. Manuaalrežiimis (alla vajutades) töötavad KM nii, et tõusevad üles, kuid alla enam ei tule. Selleks tuleb manuaalrežiimi mitu korda vajutada, et KM jälle alla tuleksid.
Kahtlustades releed, proovisin lammaris teisi (kaks sinist releed rooli all), kuid probleem ei kadunud.
Kui KM on üleval ja keerata süüde välja ja uuesti sisse, siis langevad need alla, kuid tööle ei hakka.
Kui aga mootor on töösoe peale ca 5-10 km sõitu, siis aegajalt manuaalrežiimi proovides hakkavad mingil hetkel KM normaalselt kõikides režiimides, kaasaarvatud pritsung, tööle. Kerge vihma või lumega on aga suht nõme sõita, kui KM täiskiirusel pühivad, samas kui oleks vaja töötada I astmes.
Seega kas targemad pead oskavad öelda, mis seos võiks olla KM töörežiimil ja mootori temperatuuril või siis süüte impulsil.
Autoks on E36 kerega BMW, 1991. Eelmise aasta talvel tekkis probleem, kus kojamehed (edaspidi KM) töötasid käivitades ainult kõige kiiremas astmes, ülejäänud režiimid olid tummad. Manuaalrežiimis (alla vajutades) töötavad KM nii, et tõusevad üles, kuid alla enam ei tule. Selleks tuleb manuaalrežiimi mitu korda vajutada, et KM jälle alla tuleksid.
Kahtlustades releed, proovisin lammaris teisi (kaks sinist releed rooli all), kuid probleem ei kadunud.
Kui KM on üleval ja keerata süüde välja ja uuesti sisse, siis langevad need alla, kuid tööle ei hakka.
Kui aga mootor on töösoe peale ca 5-10 km sõitu, siis aegajalt manuaalrežiimi proovides hakkavad mingil hetkel KM normaalselt kõikides režiimides, kaasaarvatud pritsung, tööle. Kerge vihma või lumega on aga suht nõme sõita, kui KM täiskiirusel pühivad, samas kui oleks vaja töötada I astmes.
Seega kas targemad pead oskavad öelda, mis seos võiks olla KM töörežiimil ja mootori temperatuuril või siis süüte impulsil.