[lahendatud] e46 '02 tugev vibra kiirendamisel
Postitatud: 09.02.2008 16:27 36
Üritame siis järjekordselt interneti kaudu diagnoosi panna.
('e46 AND vibra' otsingusse toksimisel sain ma miski CBACK CrackerTracker security alerti)
Auto 2002 aasta 325iX Touring, automaat.
Sümptomid.
Ühel hetkel tekkis autosse vibra - kiirusel kusagil 60+ ja gaasi vajutamisel. Gaas lahti lasta või sõita suht õrnalöt vajutades ühtlasel kiirusel on vibra täiesti kadunud. Kiirusega ära ei kao ning madalamatel kiirustel pole vist lihtsalt nii tugevalt tunda.
Vibra sagedus mootoripööretest ei sõltu.
Rool ei vibreeri. Kui, siis vast ainult sellest, et kere värisemine mõjub lõpuks sinna ka.
Pidurdamisel ei ole ka midagi - ühtlaselt ja midagi ei vibreeri (gaas lahti, siis kaob vibra niiehknaa ära ka)
Kuigi vibra võib suht eksitavalt üle kere kanduda, tundub et tuleb eest või keskelt.
Eriti huvitav: vahetult pärast pikemat seismist vibra pole. Tekib umbes mõned kilomeetrid pärast sõidu alustamist. Lühem peatus midagi ei muuda - vibra jääb.
Midagi nagu kuhugi ei tao ega kolise - lihtsalt kere kõigub.
Olen maha kruvinud, puhtaks nühkinud ja tasakaalustusest läbi lasknud tagumised rattad. Kuna rooli ei löö, siis esimesi pole maha kruvinud.
Korra tõstsin töökojas üles ka - midagi otseselt lahti ei ole. Sisemised poolassi otsad on loksuga, aga kas sellest saab selline vibra tekkida äkitselt? Kastist vahekasti tulev kardaanirist on ka kerge loksuga. See?
Auto käis poolteist nädalat enne selle vibra tekkimist UMis inspection 2's - seal jäeti midagi kinni kruvimata? (kuigi üheski inspektionis vist midagi käiguosast lahti ei kruvita, sest muidu nad oleks võinud mulle öelda ju poolassi otsade lõtku ... nagu elementaarne oleks esisild üle vaadata meie teid arvestades)
Enne kui kuhugi põhjalikumaks lammutamiseks annan (kuhu?), julgeb äkki keegi arvata, mis esimesena laiali lammutada?
Ahti.
('e46 AND vibra' otsingusse toksimisel sain ma miski CBACK CrackerTracker security alerti)
Auto 2002 aasta 325iX Touring, automaat.
Sümptomid.
Ühel hetkel tekkis autosse vibra - kiirusel kusagil 60+ ja gaasi vajutamisel. Gaas lahti lasta või sõita suht õrnalöt vajutades ühtlasel kiirusel on vibra täiesti kadunud. Kiirusega ära ei kao ning madalamatel kiirustel pole vist lihtsalt nii tugevalt tunda.
Vibra sagedus mootoripööretest ei sõltu.
Rool ei vibreeri. Kui, siis vast ainult sellest, et kere värisemine mõjub lõpuks sinna ka.
Pidurdamisel ei ole ka midagi - ühtlaselt ja midagi ei vibreeri (gaas lahti, siis kaob vibra niiehknaa ära ka)
Kuigi vibra võib suht eksitavalt üle kere kanduda, tundub et tuleb eest või keskelt.
Eriti huvitav: vahetult pärast pikemat seismist vibra pole. Tekib umbes mõned kilomeetrid pärast sõidu alustamist. Lühem peatus midagi ei muuda - vibra jääb.
Midagi nagu kuhugi ei tao ega kolise - lihtsalt kere kõigub.
Olen maha kruvinud, puhtaks nühkinud ja tasakaalustusest läbi lasknud tagumised rattad. Kuna rooli ei löö, siis esimesi pole maha kruvinud.
Korra tõstsin töökojas üles ka - midagi otseselt lahti ei ole. Sisemised poolassi otsad on loksuga, aga kas sellest saab selline vibra tekkida äkitselt? Kastist vahekasti tulev kardaanirist on ka kerge loksuga. See?
Auto käis poolteist nädalat enne selle vibra tekkimist UMis inspection 2's - seal jäeti midagi kinni kruvimata? (kuigi üheski inspektionis vist midagi käiguosast lahti ei kruvita, sest muidu nad oleks võinud mulle öelda ju poolassi otsade lõtku ... nagu elementaarne oleks esisild üle vaadata meie teid arvestades)
Enne kui kuhugi põhjalikumaks lammutamiseks annan (kuhu?), julgeb äkki keegi arvata, mis esimesena laiali lammutada?
Ahti.