Amortide koha pealt ei oska miskit kindlat rääkida, aga arvatavasti on esimesed amordid erinevad, kuna autode
mootorite kaalud on erinevad, sellest tulenevalt ka esiots raskem. 6 silindrilise (2.5) ja 4 silindrilise (1.8) esimesed
vedrud on igaljuhul erinevad, kuna mootorite kaal on erinev, suurema mootori puhul peab vedru olema jäigem, kui
väiksema mootoriga auto puhul. Tagumiste vedrudel, samuti ka amordil erinevust olla ei tohiks , kuna kaalu vahe
tagumise otsa suhtes praktiliselt puudub. Oletame, et tahad 325'lt võetud esimesi vedrusi ja amorte paigaldada
318'le, kõik iseenesest sobib, vedrud ja amordid näevad ühesugused välja (väikene pikkuse vahe peaks olema aint),
kuid hiljem kui vedrustus auto all, jääb 318 esimene ots tunduvalt kõrgemale, kui originaalis. Vastupidiselt paigaldades
318 omad 325'le jääb esimene ots madalamaks ja on oht, et vedrustus võib puruneda (ootamatu lisaraskus mootori
näol esiotsale), samuti jääb ka amordikäik lühemaks.
Idee järgi peaks see asi niimoodi olema, praktikas kogemusi pole.
Edu amortide vahetamisel, loodan, et oli sellest pikast veidike segasest jutust abi
