Sisemised iluliistud (E46)

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
rorschach
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 04.06.2008 20:19 41
Asukoht: Tallinn

Sisemised iluliistud (E46)

Postitus Postitas rorschach »

Üleeile leidsin aega ja kannatust ning ostsin ruutmeetri Avery 735 Silver Metallic vinüülkile ja katsin auto sisemised iluliistud ära. Ülejäänud musta sisemuse kõrval näevad liistud väga ilusad välja, muudavad terve sisemuse üldmulje.. luksuslikumaks.

Täiuslikult välja ei tulnud, mitmes kohas on tillukesed õhumullid kile all, mõned teravad nurgad ei tulnud kõige sujuvamad, kuid kokkuvõttes on tulemus väga positiivne.

Mõned klõpsud.
tafkinmeez
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 16.07.2006 22:07 10
Asukoht: Tallinn/Rapla

Postitus Postitas tafkinmeez »

Kas esialgu olid liistud mustad? Nende piltide peal ühtegi iluviga ei näe, aga üldiselt oli sul ka viitsimist :lol:
528>323ci>accord
Kasutaja avatar
rorschach
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 04.06.2008 20:19 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rorschach »

Algselt olid liistud väga tume halli/sinise segu. Ei oskagi kirjeldada korralikult, igatahes ülejäänud musta kõrval nägid üksluised välja.

Iluvead ei paista välja puhtalt sellepärast, et pildid kaugelt tehtud. Ees istudes kriitilise pilguga liiste uurides märkab mitut asja, olen kindel.

Viitsimist.. heh, kõvasti peab olema. Kuid ega see mingi võimatu ülesanne ka pole ja niipalju peavalu ka ei tekita, et pärast närvihaigena lõpetad. Nurkadega tegeledes tuli kasuks föön, millega kile kuumaks kütta ja siis lihtsalt venitada ja siluda. Kuumana oli kõvasti elastsem.

Kavas on osta paar ruutmeetrit veel ning katta välimised liistud ka, see Avery 735 seeria on väga täpne vaste BMW Titanium Silver'ile.

Hinda ei maininud esimeses postituses. Kui keegi tahab ka seda teha, siis ruutmeeter maksab ~140EEK Mustamäe teel poes nimega Prostokk. Mul jäi veel veerand rullist üle.
kaupo_s
Huviline
Postitusi: 423
Liitunud: 01.08.2007 23:06 57
Peamine sõiduk: 320D
Telefon: 5011217
Asukoht: Pirita

Postitus Postitas kaupo_s »

tubli töö. :!:
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas Henri. »

Õhumullid peaksid krediitkaardiga utsitades ikka sealt alt välja tulema, vähemalt siis kui värskelt paigaldatud. ;)
Kasutaja avatar
rorschach
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 04.06.2008 20:19 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rorschach »

Neid tuleb välja "utsitada" kilet peale kleepides. Kui juba küljes liistul, siis see liim hoiab nii tugevalt, et välja neid mulle ei suru. Väga aeglaselt ja ettevaatlikult tuleb kleepides survet peal hoida, et õhk vahele üldse ei satuks.

Tegelikult on õhumullid teisejärguline probleem. Peavalu tekitavad need väikesed mustusekübemed, mis liistude küljest kuidagi lahti ei taha tulla. Pesin mitu korda pehme svammi ja seebise veega kõik liistud üle, kuid ära kuivades on näpuga üle libistades tunda, et täiesti sile pole. Oskab keegi soovitada mingit tõsisemat puhastusvahendit, millega saaks kõvema mustuse maha ilma värvi rikkumata?
Kasutaja avatar
rorschach
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 04.06.2008 20:19 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rorschach »

Paistab, et hindasin kile liimi tugevust üle. On umbes kaks päeva mööda läinud peale liistude tagasipanekut masinasse ja kui täna kaks tundi tagasi väikse sõidu tegin, uurisin natuke lähemalt. Õhumulle on ikka päris kõvasti praegu. Rohkem, kui värskelt kiletatuna. Paistab, et järgmine või ülejärgmine nädal hakkab see porno uuesti pihta ja teen kõik liistud üle. Mõte hakkab juba vaikselt värvimise poole liikuma, kuid kardan, et olen liiga noob selle jaoks.

Siit ka küsimus uuesti puhastusvahendi kohta, mida eelmises postituses mainisin. Oskab keegi mõnda toodet soovitada?
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

Vot ma ei oska nüüd õelda mis tulemus liistudel jääb aga kunagi sai Sierrale Esiklaasile paigaldatud OZ Racingu kleepsu ja jäid ka õhumullid alla,päikse käes oli kile veel soe ja elastne ja tegin nõela otsaga imepisikese augu mulli kohale ja siis hakkasin õhku välja suruma liikudes augu poole ja tulemus oli suht hea auke igaljuhul näha ei jäänudki,ainult kui kotkapilguga vastu päikest vaatasin siis natuke oli näha.
Kasutaja avatar
jorm28
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 19.02.2007 17:41 41
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas jorm28 »

Miks nagu orginaal alumiiniumist liistud ei kõlba?
BMW 328 98a.
Kasutaja avatar
rorschach
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 04.06.2008 20:19 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rorschach »

Ise peale vaadates ei oleks küll elusees öelnud, et see originaal alumiinium oleks. Ei leidnud küll õiget pilti, kuid siin on kindalaeka kohal oleva liistu värv väga sarnane minu originaaliga, ainult natuke läikivam.

Ei meeldinud sellepärast, et liiga üksluiseks jäi terve sisemus, nagu ühes varasemas postis ütlesin. Kuna terve ülejäänud sisemus on juba must, siis hõbe on väga hea kontrast sellele.
Kasutaja avatar
birgit123
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2817
Liitunud: 26.12.2005 20:10 36
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive 09/2018, BMW 318iS 09/1993
Asukoht: Tallinn/Mähe

Postitus Postitas birgit123 »

Kuidas mulle vältida:
Teha fairy mullivesi, ja seda svammi vms asjaga kanda kleepuvale pinnale.
Pärast näpu, krediitkaardi vms asjaga vesi välja lükata. Alustada tuleb kesket ja siis tasapisi äärteni.
Mina isiklikult krediitkaarti ei kasutaks, jätab triibud peale. Natsa pehmem asi võiks olla.

Muidu tubli töö!
Kasutaja avatar
jorm28
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 19.02.2007 17:41 41
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas jorm28 »

[quote="rorschach"]Ise peale vaadates ei oleks küll elusees öelnud, et see originaal alumiinium oleks. Ei leidnud küll õiget pilti, kuid siin on kindalaeka kohal oleva liistu värv väga sarnane minu originaaliga, ainult natuke läikivam.

Ma mõtlesin, et miks orginaal hõbedasi liiste ei kasutanud nagu siin http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
BMW 328 98a.
Kasutaja avatar
rorschach
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 04.06.2008 20:19 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rorschach »

Peamine põhjus oli/on hind. Kindlasti ei saaks neid originaalliiste nii odavalt, kui kilet. Loomulikult meeldib ka fakt, et ise tehtud - võib-olla mitte kõige paremini, kuid ikkagi ise tehtud. Loomulikult arenguruumi veel on, kavatsen uuesti teha ja vigadest õppida. Väike pluss on ka see, et kui peaks midagi juhtuma autos ja kriimustan/kriimustab keegi teine liiste, siis kui see just jõuga tehtud pole, ei juhtu muud kui kile purunemine, mida saab kergelt vahetada.

LCM mooduli ümber olev liist tuli muide kõige paremini välja ja sellel pole ainsatki õhumulli vahel (ei suuda välja mõelda, mida kuradit ma selle puhul erinevalt tegin) ja nii vähese raha eest näeb ka lähedalt vaadates tulemus väga professionaalne välja.
thend
Huviline
Postitusi: 687
Liitunud: 29.10.2006 23:55 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas thend »

ehk aitaks see, kui peene liivapageriga alumine pind siledaks lasta ja ka ühtlasi ära matistada, ning siis peaks ka kile sinna paremini kinni liimuma. Kie tee juba vast siis algselt siijemaks. Kui sa ikka ära venitad ikel siis ajapiku tirib ta end tagasi ja siis need mullid juurde tekivadki. Ei ole vägapalju ka hea venitada. Äkki teed mõne pildi ka lähemalt nö kriitilise pilgu kohapealt?
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
Kasutaja avatar
rorschach
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 04.06.2008 20:19 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rorschach »

Kaalusin liivapaberiga üle käimist, kuid ei otsustanud selle kasuks, sest tahaks originaalvärvi alles hoida.

Ei venitanudki kilet peale, siledale pinnale läks niisama. Nurkades natuke pingutasin, kuid mitte kile katki minemise piirini.

Pildid üritan lähemal ajal ära teha, kuid pean õige aja ja valguse leidma, kuna heleda hõbedase pealt on minu digikaga millegipärast väga raske neid mulle peale saada.
Vasta