1. leht 1-st
Küsimus kogu jahutus süsteemi kohta ( 325 e36 )
Postitatud: 18.06.2008 13:51 56
Postitas symmi
Probleem et läheb liiga kuumaks mootor.. Sai diagnostis käidud, öeldi et vendika sidur( nii vahtetud ) ja ikka tundub asi kuum( seier läheb sama kohapeale ).. Et äkki kusagilt näeb kogu kupatust mis jahutab mootorit, et mis oleks võimalik veel vahetada jne..
Postitatud: 18.06.2008 15:24 43
Postitas Hans
Postitatud: 18.06.2008 17:47 14
Postitas symmi
tulin koju maanteepeal 20kilti sõitu. jõudsin garaasi vaatasin korki keerasin maha seda vaikelt ja hooga tuli seda tosooli sealt vahelt välja, järelikult asi kees?! seistes sõites koguaeg näit sama kohapeal...
edit: Nüüd on sis kaks varianti kas termostaat või sis plokikaas p****s? Hea et diagnosti läksin muidu oleks siiamaale keeva mootoriga ringi sõitnud

Postitatud: 18.06.2008 19:04 39
Postitas virx1
Millest sa järeldad, et mootor liiga kuum? Peale sõitu ära kohe näpi korki, seal ju surve sees! Kuidas salongis soojaga on?
Postitatud: 18.06.2008 19:17 24
Postitas Cert85
BMW`l peaks olema jahutussüsteemis töösooja mootoriga ligi 1 bar, kui nüüd ei eksi. Rõhk jahutussüsteemis tõstab vedeliku keemistemperatuuri.
Kui ta keeks sul, siis ta vast ajaks seda juba korgi alt välja (kui see ikka töökorras on). Asju võib mitmeid olla: termostaat võib jamada, radikas umbes olla, kas termosidur ikka töökorras( sai see täitsa uus)? Veepumpa ei tahaks uskuda. Kui nüüd salongis paned jahutuse kõige kuumemale ja viimasele astmele puhuma, kas tõmbab temperatuuri alla?
Ei usu, et ka õhku sees, aga võid proovida õhutada. Kontrollida võid ka õli puihtust, ega ei ole seal jahutusvedelikku ja vastupidi (vaevalt). Jahutus vedelik kaob?
Postitatud: 18.06.2008 19:36 26
Postitas virx1
Korke on mitme survega saadaval, 2.5 mootoriga autol on 2 bar kork. Kuuma, töötava mootoriga ja peale sõitu ei soovita korki puutuda. Kus seier pidama jääb? Samas õhk süsteemis pole ka võimatu. Järsku on sul plokikaane tihend väsinud, siis lööb surve sisse. Kontrolli ka lõdvikute kõvadust.
Postitatud: 18.06.2008 20:55 56
Postitas symmi
diagnostis kui auto töötas ja kapott lahti ning siis temp oli 108 kraadi... mis normaalne töö temp. on sellel mootoril?.. Ja jahutus vedelik pole kadunud kusagile.. Kus on see õhutamise nupp vms ja kuidas ma seda õhutan?
edit: proovisin jälle,, panin salongis kõik puhuma ja sooja põhja, aga ikka temp sama kohapeal.. Radikas läheb ka ilusti tuliseks, vent käib ringi.. ei tea mis jama on.. kuue paiku tuleb üks ja vaatab asja üle..
edit2: võtsime sis kupatuse lahti ja termostaat välja ( seda pole vist kunagi vahetatud, migni originaal ime sõnade ja värkidega oli:D ), kuna temp oli mingi 90 ja peale ning ikka suure ringi lõdvik soojaks ei läinud, arvan et liiga hilja avaneb see. Homme ostan uue ja sis vaatab mis saab..