1. leht 1-st

E30 325ix M20 mootori vahetus 1987

Postitatud: 29.07.2008 15:51 53
Postitas Matux
Autoks 325ix facelift 1987 seisab ees mootori vahetus,
pani mõtlema fakt et doonoriks on pre-faclift m20 mootor, tean ,et sael tuleb vahetada näiteks veepump, mind huvitab mis probleeme seal veel võib ette tulla.

Muidugi oleks võimalik ka kõik vanalt mootorilt ümber tõsta kui saab?

Usun et mootori plokid ja kinnitused peaksid olema identsed ?

Aitäh kui saate aidata!

Postitatud: 29.07.2008 18:35 03
Postitas MairoG
Veepumpa ei tule vahetada see on siiski üks ja sama.


Aga kas mootoridoonor on tavaline 325i või 325ix ??

325ix ja 325i mootoriplokid on erinevad, ei sobi kahjuks, aga saab ümber teha. Õlivõturi kupatus tuleb ümber teha ja vist oli midagi veel. Karter samuti ei sobi.

Ix-l on karterivann tagapool sillatala, aga i-l on eespool sillatala.

Keegi rääkis kunagi, et et isegi käigukast ei pidanud sobima, aga see jutt on bullshit :lol: mul venna 325ix-l on tavalise 325i käigukast all, kuigi auto on nüüd vaid tagaveoline. Ja kerel sai käigukasti kinnitused tehtud sobivaks 325i kastile.

Rohkem ei tohiks olla erinevusi mootoritel, hetkel ei meenu vähemalt.

Aga kui sul ka see doonor on 325IX siis ei teki mitte mingit probleemi vast. Ainuke asi mis pead kindlalt vahetama on esimene hooratas, kuna facelift loeb süüdet esimeselt, preface loeb tagumiselt hoorattalt ja need on erinevad samuti.

Postitatud: 30.07.2008 13:50 51
Postitas Matux
hehe, veepump kindlasti ei sobi, facelift on ühe väljuva toruga veepumbast pre-f. 2 toru vasta

doonor on tavaline ``i``

karterid saab ilmselt lihtsalt ümber tõsta. aga õlikoguja vajab keevitus ratsi ? või saab lihtsalt ümber tõsta

ilm tingimatta pole bulsshit jutt se, et ix mootorile sobis tavaline kast ei pruugi tähendada et tavaline mootor istub ix kastile. kellelgi on ehk täpsemaid teadmisi?

aitäh