1. leht 1-st

E30 320 õlirõhk

Postitatud: 20.04.2003 21:09 28
Postitas M-Tech
Auto oli pool aastat seisnud ja nüüd sellega selline probleem,
et tühikäigul alla 1k pöörete hakkab sooja mootoriga õlituli põlema.
Nii kui pöördeid 200-300 võrra tõsta kustub tuli ära.
Enne seisma panemist sellist asja ei täheldanud ja polnud ka kunagi selle tulega probleeme.
Mõned päevad tagasi sai vahetatud õli ja siis asi mingi 150 kilomeetriks kadus ja hakkas nüüd uuesti pihta.
Kas võib kahtlustada saalesid või on õlipumba viga?
Õliks on poolsünt.
Külmast peast tuli tühikäigul ei põle.
Tundub, et õli liiga vedel.
Kas mineraal õli kasutamine lahendaks mõneks ajaks selle probleemi?
Ja mis uued väntvõllisaaled maksavad?

Postitatud: 21.04.2003 17:23 23
Postitas Martti
Esimene asi mida proovi on külma mootoriga paar korda tuurid üles (5000-6500) lasta ja siis vaadata kas kaob jama ära. Mul oli kunagi e30 325, millel sama jama, selgus et reduktsiooniklapi vahel oli pisut mustust, aitas seesama külma mootoriga paar korda pöörete põhja laskmine (külma õli paksem, võtab muda kaasa klapi vahelt).

Postitatud: 21.04.2003 18:49 06
Postitas M-Tech
OK proovin!
Aga sellel masinal juba suts alla 6k piiraja. On see normaalne?
Speedsterist Hannes ütles, et võib õlirõhu anduri kala ka olla.

Postitatud: 21.04.2003 23:10 35
Postitas M-Tech
Eelnev meetod proovitud ja ei aidanud.
Hommikul proovin veel korra.
Lähipäevadel ostan teise õlirõhuanduri (kasutatud) ka (kas tutikas maksab kirvest?).
Viimati kui oli vaja jahutusvedeliku temp. andurit osta, siis löödi küll UM-is kirves selga.
VW maksid erinevad andurid a a 50 eeku, bemmile maksis 750 eeku :o
Maybe sattus mulle just kõige kirvem andur pihku, ma BMW teemal eriti pädev ei ole.

Postitatud: 22.04.2003 12:23 19
Postitas Martti
Anduri hind peaks 250 piiresse jääma vist, helista UM ja küsi.

Postitatud: 22.04.2003 12:47 42
Postitas hanno
Minul täpselt sama jama.Hommikul tööle sõites mootor ei jõua veel piisavalt soojaks minna.Kui töölt aga koju lähen ja õhtul ringi sõidan, siis õlituli vilgub foori taga.Pöördeid pean hoidma tuhande peal, siis tuli ei põle.

Postitatud: 22.04.2003 21:07 21
Postitas M-Tech
Proovisin seda tuuride meetodit täna hommikul ööläbi seisnud autoga uuesti ja nüüd jama kadunud :)
Tänud soovituse eest ja loodame, et asi niipea tagasi ei tule.

Postitatud: 24.04.2003 10:25 48
Postitas hanno
Sai ka hommikul naabrite akende all natuke müristatud :P......lõuna ajal sööma minnes tuleb mootor ilusti soojaks lasta ja siis vaatame, kas ka minul antud tegevus tulemusi andis.

Postitatud: 24.04.2003 14:00 43
Postitas hanno
Nii.Lõunal käidud ja viga endiselt alles.Oskab keegi öelda milles veel viga võib olla.

Postitatud: 28.04.2003 18:06 48
Postitas Ragnar
BMW enda service raamatusgi on öeldud, et see tuli võib põleda kui pöörded madalad, nii et pole hullu midagi. :)



btw, mul audi 80'l oli sama asi (eriti külma mootoriga)