M40 316 e36-mootor töötab ebaühtlaselt
Postitatud: 14.02.2010 21:23 47
Tervist.
Probleemiks siis ebaühtlane mootoritöö kohapeal käies ning sõidu ajal võtab hinge kinni vahest.
Algas siis sellest, et mootor hakkas kohapeal ebaühtlaselt tööle, ja see viga esines siis kui mootor oli soe ning kui elektritarbijad just taga olid. Nii sai proovitud teist akut peale, alguses käis normaalselt siis 100 kildi pärast hakkas jälle tõkkama, viskas pöördeid 500-1500 ja nii koguaeg kohapeal. Nii siis arvasin et kas pingeregulaator v äkki harjad kulunud, polnud voltmeetrit ka kaasas, et mõõta aku pealt pinget käies. Sai see ka ära vahetatud hakkas nagu natuke parem ning aku pealt mõõtes sain pinget 14,7 V, mis on väga hea töötava mootoriga, kuid sooja mootoriga hakkas see tõkkamine ikka kohapeal tulema, kuid siis vahepeal nagu sai oma õiged pöörded peale siis jälle lasi üles-alla. Järgmisena puhastasin ära tühikäigumootori klapi, ning õhuvõtuvoolik, pärast õhulugejat oli äärest katki, selle teipisin ka kinni. Nüüd on siis järg seal, et kohapeal ta enam niiväga pöördeid ei viskagi kuid mootoritöö on ebaühtlane, vahepeal teeb sellist häält, mis on sama kui õhulugeja tagant juhe välja tõmmata. Ning kui ta on nii kohapeal podisenud juba natuke aega, siis sõitma minnes võtab hinge kinni, vajutad gaasi, siis nagu jääb ühe koha peale pidama, u 1500 pööret ning mingi aja möödudes sõidab jälle normaalselt. Ei tea kas tühikäigul tõmbab ennast kütet täis v ei saa seda sõitma hakates peale. Ja kohapeal seistes jookseb akust ka voolu välja kuhugi, nii et kahe päeva pärast läheb vaevu-vaevu tööle, ei tea kas see on kuidagi mingi anduri rikkega seotud v siis mingi omaette probleem, kuid enne pööretekõikumisi polnud kohapeal seistes akul mingit tarbijat taga ega ei saand aku tühjaks.
On kellelgi sellise probleemiga kogemusi või tuleks käia diagnostis?
Probleemiks siis ebaühtlane mootoritöö kohapeal käies ning sõidu ajal võtab hinge kinni vahest.
Algas siis sellest, et mootor hakkas kohapeal ebaühtlaselt tööle, ja see viga esines siis kui mootor oli soe ning kui elektritarbijad just taga olid. Nii sai proovitud teist akut peale, alguses käis normaalselt siis 100 kildi pärast hakkas jälle tõkkama, viskas pöördeid 500-1500 ja nii koguaeg kohapeal. Nii siis arvasin et kas pingeregulaator v äkki harjad kulunud, polnud voltmeetrit ka kaasas, et mõõta aku pealt pinget käies. Sai see ka ära vahetatud hakkas nagu natuke parem ning aku pealt mõõtes sain pinget 14,7 V, mis on väga hea töötava mootoriga, kuid sooja mootoriga hakkas see tõkkamine ikka kohapeal tulema, kuid siis vahepeal nagu sai oma õiged pöörded peale siis jälle lasi üles-alla. Järgmisena puhastasin ära tühikäigumootori klapi, ning õhuvõtuvoolik, pärast õhulugejat oli äärest katki, selle teipisin ka kinni. Nüüd on siis järg seal, et kohapeal ta enam niiväga pöördeid ei viskagi kuid mootoritöö on ebaühtlane, vahepeal teeb sellist häält, mis on sama kui õhulugeja tagant juhe välja tõmmata. Ning kui ta on nii kohapeal podisenud juba natuke aega, siis sõitma minnes võtab hinge kinni, vajutad gaasi, siis nagu jääb ühe koha peale pidama, u 1500 pööret ning mingi aja möödudes sõidab jälle normaalselt. Ei tea kas tühikäigul tõmbab ennast kütet täis v ei saa seda sõitma hakates peale. Ja kohapeal seistes jookseb akust ka voolu välja kuhugi, nii et kahe päeva pärast läheb vaevu-vaevu tööle, ei tea kas see on kuidagi mingi anduri rikkega seotud v siis mingi omaette probleem, kuid enne pööretekõikumisi polnud kohapeal seistes akul mingit tarbijat taga ega ei saand aku tühjaks.
On kellelgi sellise probleemiga kogemusi või tuleks käia diagnostis?