1. leht 1-st
madaldus vedrud
Postitatud: 24.03.2010 19:02 13
Postitas nullviis
tervist kõigile!

päevakorda on kerkinud amortide vahetus ja seoses sellega on tekkinud mõned küsimused...nimelt autol on all mingi madaldus(sport?)vedrud,amortide kohta ei oska hetkel midagi öelda,peab uurima.auto tuli sveitsist ja kaasas ka selle vedrustuse "declaration"sellised papist kaaned firmalt "aerotechnik" vogtland ...inglise keel seal puudub.niipalju saan aru ,et -40mm

madaldus mulle meeldib ja loobuda ei tahaks...kuidas peaksin õiged amordid nüüd leidma?kas tavalisi üldse tohib(saab)seal kasutada?või peaks kusagile pädevatele inimestele näha viima autot?krt!tunnen end nii rumalalt...

Re: madaldus vedrud
Postitatud: 24.03.2010 21:42 55
Postitas Pavel_V
nullviis kirjutas:..........kas tavalisi üldse tohib(saab)seal kasutada?
30-40mm madaldust kannatab panna ka tavalise amordiga kuid suurem madaldus tahab kindlasti ka lühemat amorti.
Re: madaldus vedrud
Postitatud: 24.03.2010 22:32 07
Postitas sgunn
mul on ees -60mm ja tavalise amordiga ja ei ole midagi viga.
Re: madaldus vedrud
Postitatud: 25.03.2010 21:17 42
Postitas illukas
ega tal ei olegi midagi viga, lihtsalt tavaamort sureb sellise lühema käigu juures varem ära
Re: madaldus vedrud
Postitatud: 28.03.2010 12:32 28
Postitas nullviis
ühesõnaga kuni -40mm kannatab ka tavalise amordiga kui ma õieti aru sain

millise tootja omi eelistada milliseid mitte,ehk soovitate ja kas gaas või õli?tänan nõuande eest...
Re: madaldus vedrud
Postitatud: 28.03.2010 14:05 03
Postitas illukas
igaljuhul gaas
bilstein on minu jaoks normaalse hinna/kvaliteeti suhtega
Re: madaldus vedrud
Postitatud: 30.03.2010 11:26 52
Postitas Tarmo
MIs mudeliga tegemist on ?
e36 ?
e46 ?
Soovitaks panna M tech amordi, see peaks olema -15mm tava amordist madalam.
Omal e46 on -15mm amort ja vedru on -40mm.
Re: madaldus vedrud
Postitatud: 30.03.2010 11:43 50
Postitas nullviis
e-36 328 kupee on...see M-tech kas seda peaks esindusest ainult saama või ikka mujalt ka?võibolla nimetad mõne koha?

millise summaga peaksin arvestama(umbes)?
Re: madaldus vedrud
Postitatud: 27.04.2010 23:30 22
Postitas erik
Tere
Risustan natuke teemat...
Kas kellelgi on pilti kuidas näeb auto all välja e36 30/15 madaldus?
Aitäh
Re: madaldus vedrud
Postitatud: 05.05.2010 01:33 07
Postitas Kalev
illukas kirjutas:ega tal ei olegi midagi viga, lihtsalt tavaamort sureb sellise lühema käigu juures varem ära
Miks see tavaamort lühema käigu juures ära peaks surema?
Re: madaldus vedrud
Postitatud: 28.12.2010 14:18 38
Postitas MartenL
Autol e46 on tehase madaldus (sport suspension settings), väärtust ei oska öelda.
Kas tehase sportamordile annab paigaldada tavavedrud auto kõrgemakssaamise eesmärgil?
Re: madaldus vedrud
Postitatud: 28.12.2010 14:50 12
Postitas Fred
MartenL kirjutas:Autol e46 on tehase madaldus (sport suspension settings), väärtust ei oska öelda.
Kas tehase sportamordile annab paigaldada tavavedrud auto kõrgemakssaamise eesmärgil?
Annab ikka, see ca~20mm ei mõjuta midagi.
Ma olen enda 11a vanuseid originaalamorte 2 suve tapnud -60mm madaldusega ja siiamaani on nad elus.
Re: madaldus vedrud
Postitatud: 28.12.2010 14:51 11
Postitas MartenL
Ma tahan vastupidi
Originaal sportamordile täismõõdus vedru paigaldada.
Re: madaldus vedrud
Postitatud: 28.12.2010 14:52 56
Postitas Fred
MartenL kirjutas:Ma tahan vastupidi
Originaal sportamordile täismõõdus vedru paigaldada.
Ma saan aru jah.
Mul tagumised on M-Tech amordid -15mm ja vedru talveks originaal, kõik toimib nii nagu peab. Vähemalt siiamaani..
