1. leht 1-st

E36 316i pidurid

Postitatud: 07.04.2010 11:36 06
Postitas jann24
Mure selline,et paar kuud tagasi said ahetatud esimesed pidurikettad ja ka klotsid,kuna pidurdades tuli roolile vibra sisse ja ka klotsid olid kulunud.Nüüd kui paar kuud uutega sõidetud siis pidurdades tahab vasakule kiskuda ja suuremal kiirusel pidurdades õrnalt tuleb jälle kerge vibra sisse,milles jama on.Kui auto üles tõsta ja ratast veeretada siis parempoolne nagu ühe koha pealt käib raskemini.

Re: E36 316i pidurid

Postitatud: 07.04.2010 11:45 13
Postitas priikal
jann24 kirjutas:Mure selline,et paar kuud tagasi said ahetatud esimesed pidurikettad ja ka klotsid,kuna pidurdades tuli roolile vibra sisse ja ka klotsid olid kulunud.Nüüd kui paar kuud uutega sõidetud siis pidurdades tahab vasakule kiskuda ja suuremal kiirusel pidurdades õrnalt tuleb jälle kerge vibra sisse,milles jama on.Kui auto üles tõsta ja ratast veeretada siis parempoolne nagu ühe koha pealt käib raskemini.
Pidurisupport võib läbi olla, mu E46l hakkas konkreetselt vilistama ja kiskus ka hästi õrnalt, sõidu lõppedes velg oli katsudes soe. Hiljem näidati mulle ka supportit, mis oli konkreetselt roostetanud, isegi mädanenud. Seega äkki viga supporti(te)s, lase need ka üle vaadata.

Re: E36 316i pidurid

Postitatud: 07.04.2010 12:37 12
Postitas jann24
kahtlustasin ise ka supportit,kuigi klotside ja ketaste vahetamise ajal ma võtsin suppordid lahti ja puhastasin ja lihvisin 1000 liivapaberiga üle,võibolla on jälle rooste läinud,eks tuleb vaadata.

Re: E36 316i pidurid

Postitatud: 07.04.2010 18:23 33
Postitas jaano90
suure hoo pealt pidurdades (+50km/h) võib vibra tekkida ka sellest et, õõtsa puksid on läbi. enda autol oli see viga.

Re: E36 316i pidurid

Postitatud: 07.04.2010 20:40 10
Postitas Urmet_N
ja vaata auto esiratta laagrid üle endal kogemus olemas

Re: E36 316i pidurid

Postitatud: 08.04.2010 00:27 01
Postitas eero
Ausalt öeldes, sellisel juhul kui ca 3-5tkm pärast rool väriseb jälle on harv juhus nö halbades ketastes. Nii halbu kettaid ei tehtagi.
Kas ei saanud rummu kettapuutepind korralikult puhtaks või on laager kerge lõtkuga ja ketas on kulunud õhemaks kahest kohast ühelt poolt ja 180 kraadi teiselt poolt, sest klotsid on nö pühkinud mööda ühtesid ja samu kohti.

See on kõige tõenäolisem põhjus, sest E36-l erinevalt nt 09/00-> E39 osadest modifikatsioonidest ei ole kaasasündinud vale (või ebaõnnestunud) konfi piduritel.

Kolvi ja mansettide vabakäik on ka muidugi ülioluline, sest sadulakolvi mansett nö deformeerub pidurdamisel kergelt kolvi liikumise suunas ja pedaali vabastamisel võtab tagasi endise kuju, tõmmates kergelt ka sadulakolbi tagasi e vabastab klotsid lõplikult kettast. (mitte ei ole laagrilõtk see, mis klotsid eemale peab lükkama nagu linnalegend räägib. Laagril EI TOHI olla mingit lõtku, sest: loe eelmine lõik.)

Viska minema need kettad nüüd. Ja uusi paigaldades ole hoolsam - kontrolli laagrit ja suportit ja tee rummud puhtaks.
Kõik.

Re: E36 316i pidurid

Postitatud: 08.04.2010 08:44 40
Postitas jann24
õõtsapuksides kohe kindlasti asi pole,need alles vahetatud,ja laagrid peaks ka korras olema,eks uurin järele.
Tänud kõigile vastanutele!

Re: E36 316i pidurid

Postitatud: 12.10.2010 01:39 06
Postitas Maxer1
Tekkis küsimus, et kui vabalt kolb suppordi sees liikuma peab? Endal probleem pidurite ebaühtlusega. ÜV-l tuli välja, et parem pidur ebaühtlasem kui vasak ja seda 34%. Enne ÜV-d puhastasin korralikult ära kuna kippus peale jääma. Kui juba lahti siis ka manseti vahetus, kuid see mis uus oli läks liiga tihkelt peale ja kolb enam sisse liikuda ei tahtnud. Panin vana tagasi, polnud katki ega midagi. Kas võib olla probleem suppordis endas või ehk klotsis mille pind piduri peale jäämise tõttu klaasistunud võib olla ja selle tõttu kehvemini pidurdab?