E34 rattad visakavad ja rool võbeleb alates 80km/h (korras)
Sama lugu siin. Ära hakkavad tüütama juba need pidevad tasakaalustusprobleemid. Ühesõnaga PRNu kandis SOOVITAN oma autoga minna ainult Uulu, seal on meestel õige attitude ja tööoperatsioonide hulk on selline, mida pole mujal kohanud( näiteks koos kummiga pestakse veljed spets. masinas, esimesel tulekul vahetatakse kindlasti ka ventiilid, puhastatakse velje ja rummu vaheline kontaktpind, määritakse poldid jne). Sel kõigel on ka oma hind (loe:aega läheb korralikult), aga hind iseenesest on vägagi soovitatav. Tel nr on seal:
+3725642791
NB! Äkki tuleb kogu see hoolikus ja töötahe sellest, et ühel meestest on autoks seitsmene BMW!?!?!?!
+3725642791
NB! Äkki tuleb kogu see hoolikus ja töötahe sellest, et ühel meestest on autoks seitsmene BMW!?!?!?!
Ega pole. Käisin tookord talvevelgedega vähemalt 3'mes erinevas kohas.ryan kirjutas:kas tallinnas ka sellist imeaparaati on kuskil?mida pole mujal kohanud( näiteks koos kummiga pestakse veljed spets. masinas
Aga nüüd täpselt ei mäletagi, kes kui hästi hakkama sai...
Ja kusjuures, alati töömehed kiruvad eelmise firma tehtud tööd, et küll on ikka valesti ja sitasti jne jne pandud.
GS
tõesti üllatav,pole sellist suhtumist-tegutsemist märganud üheski rehvivahetus firmas,ikka kiirelt vana maha ja uus peale,anna raha ja kaosokkmiis kirjutas:Sama lugu siin. Ära hakkavad tüütama juba need pidevad tasakaalustusprobleemid. Ühesõnaga PRNu kandis SOOVITAN oma autoga minna ainult Uulu, seal on meestel õige attitude ja tööoperatsioonide hulk on selline, mida pole mujal kohanud( näiteks koos kummiga pestakse veljed spets. masinas, esimesel tulekul vahetatakse kindlasti ka ventiilid, puhastatakse velje ja rummu vaheline kontaktpind, määritakse poldid jne). Sel kõigel on ka oma hind (loe:aega läheb korralikult), aga hind iseenesest on vägagi soovitatav. Tel nr on seal:
+3725642791
NB! Äkki tuleb kogu see hoolikus ja töötahe sellest, et ühel meestest on autoks seitsmene BMW!?!?!?!
volvo s80,pontiac firebird,ford transit,nissan sunny,Bmw 525tdsa Touring 95a müüa
käisin eile vianoris veljepesu tegemas. nuu see oli küll nagu põlve peal tehtud.lasevad siis survekaga nii et velge veereb mööda töökodaEga pole. Käisin tookord talvevelgedega vähemalt 3'mes erinevas kohas.
Aga nüüd täpselt ei mäletagi, kes kui hästi hakkama sai...
ja siis ise pidin käsna kätte võtma näitama kuda asi käib!
Mina pean kahjuks teiste abile lootma ja olen nõus selle eest maksma,kuid töö peab vastama ka kvaliteedile.Mingi kontroll peaks ka balans.pinkide üle käima ja muidugi meeste pädevus...!Eks palju sõltub ka mehe suhtumisest oma töösse.Minu näol nad kaotasid ühe kliendi ja samas tuttavaid hoiatan selle koha eest.Ja viga oli siiski BALANSEERINGUS.Lisakulutus 125 kr.ehk 10L besiini.meph kirjutas:Äh mis te jamate.. ma panin ise enda velgedele kummid peale ja tasakaalustasin ära Ei ole ühtegi probleemi siiamaani ning pole ka kedagi teist süüdistada
'90 E34 M50B25
See veljepesu masin (graanulitega) oli olemas Kadaka tee alguses vist Rehvieksperdis vms.
Tasakaalustus kuskil putkas tehti eelmine aasta ära nii et valuvelje välis äärele pandi ka raskus, väitsid et siseküljele pannes pole võimalik balansi saada - tulemus sama et auto värises kiiremal sõidul, mis kole.
Probleemi sai lahendatud Kummimehes Peterburi mnt-l, balanseeriti uuesti ja samas aasetati ka raskused ainult velje sisküljele, mis tunduvalt parandab välimust - tulemus rahulikult kulgev masin
Tasakaalustus kuskil putkas tehti eelmine aasta ära nii et valuvelje välis äärele pandi ka raskus, väitsid et siseküljele pannes pole võimalik balansi saada - tulemus sama et auto värises kiiremal sõidul, mis kole.
Probleemi sai lahendatud Kummimehes Peterburi mnt-l, balanseeriti uuesti ja samas aasetati ka raskused ainult velje sisküljele, mis tunduvalt parandab välimust - tulemus rahulikult kulgev masin
Käisin täna naise autoga kah ära ja asi korras. Tööde nimekiri:
1. Velg pesumasinasse
2. Tasakaalustus
3. Velg alla tagasi ja kaks korda püstoliga kinni rahulikult
4. Njuutonmeeter seadistati ja keerati kõik poldid korralikult kinni sellega
Hind: 100EEKi
BTW ärge kunagi unustage jotsi
Jutt ikka tollest vanast heast Uulu Kummipostist
1. Velg pesumasinasse
2. Tasakaalustus
3. Velg alla tagasi ja kaks korda püstoliga kinni rahulikult
4. Njuutonmeeter seadistati ja keerati kõik poldid korralikult kinni sellega
Hind: 100EEKi
BTW ärge kunagi unustage jotsi
Jutt ikka tollest vanast heast Uulu Kummipostist
'
mul oli sama asi, kõik õlinäpud vaatasid ja uurisid pakuti kettaid, sildasi, klotse, vceljed kõverad, sild kõver mida iganes. Lõpuks yks vend auto alla lampist vaatas et kummis kahe rusika suurune "muna" sees. Pirelli P6000 peale ja kõik ok. Et lase kummid põhjalikult yle vaadata
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
mul 120pealt pärnu mntl hakkab viskama, aga see pärnu mtn suht .. mu arust nagu kui sõidan ääres siis ei värise midagi aga kui sõidan rööbastes sees siis hakkab värisema ja tõmblema, mul muidugi pidurikettad ja amordid läbi aga jah kusklil mujal teedel pole nagu täheldanud veljed 17 tolli m5 all mul autoks kah siis e34 eks vaatame kuidas peale amortide jne vahetust asi kulgeb.
Nii,
vahetatud said kõik rooliotsad, ülemised õõtsapuksid (750i) ja stabikakont ning lõpuks ka sild reguleeritud.
Auto oleks nagu tundmatuseni muutunud
Ei mingit vibrat-värinat, rool on väga konkreetne, ma juba hakkasin mõtlema, et viiesel ongi selline "lödi" roolitunnetus.
Nii et kui velgede balansseerimine enam ei aita, tuleb silda kontrollida
vahetatud said kõik rooliotsad, ülemised õõtsapuksid (750i) ja stabikakont ning lõpuks ka sild reguleeritud.
Auto oleks nagu tundmatuseni muutunud
Ei mingit vibrat-värinat, rool on väga konkreetne, ma juba hakkasin mõtlema, et viiesel ongi selline "lödi" roolitunnetus.
Nii et kui velgede balansseerimine enam ei aita, tuleb silda kontrollida
GS
Käisin siis ka Uulus tasakaalustuses ja sellise teenindusega rehvifirmat pole tõesti enne nähtud. Kõik tööd tehti ära mis eelnevalt mainitud, lisaks vahetati esirehvid ja kogu pull maksis 190.-. mis keskmist arvestades väga mõistlik hind. Soovitan soojalt kõigile kes Pärnu kandis liiguvad. Hea esmamulje jättis juba see et maja ees seisis juba kaks BMW-d kui kohale läksin
E 34 M50B25
53 840 111
53 840 111
Minul on sarnane probleem, kuid värin tekib ainult kiirusel ca 70-80 km/h ning treppis teel. Probleemi e ole, kui sama tee läbida u. 120 km/h vahepealsetel kiirustel on värin olemas, kuid väiksem, igasugune värin kaob pidurdamisel ja kiirusel alla 60 km/h. Värin tundub tulevat rohkem eestpoolt, kuid esisillas vähemalt oma käega katsudes ja küljes rippudes mingit lõtku ei leidnud. Oskab keegi selle probleemi põhjuseid kommenteerida? Autoks E32.
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
nonii-hunnik häda ja viletsust mul ka kaelapääl-nutaks või padja märjaks
auto siis 535 89a. :mingil hetkel hakkas tekkima pidurdamisel tugev vibra-nagu ketas oleks kõver.vibra 1-l pidurdamisel 10-st.sai katsetatud-käed lahti,ja sujuvalt pedaal põhja...üldjuhul otse nagu müüda raudteed,harva tekkis vibra.
se selleks,sai siis eile 17"veljed ostetud:taha 10"laiad 265kummidega-hommikul sõitsin tööle(ees alles 15"plekud 205 kummiga) ca 35km,kõik tiba-toba,linnas sai siis esimestele velgedele ka kumm pääle visatud(235).linnavahel sõites tundus juba,et auto ujub-ajasin pikirööbaste süüks,kui aga kojusõiduks läks ja kiirus nii 80-90,siis viskas kohati siukse vibra sisse,et viskab või teelt minema.hetkeks sai vabaneda sellest järsu roolinõksuga,või järsku pidurdades.kummimees ütles,et üks esivelg pidi kõver olema:kahtlen sügavalt.auto all keerutades pole igatahes mingit vähimatgi jõnksu näha(nähtud küll neid kõveraid velgi).
närvid totaalselt läbi:viskasin plekud ette alla,igaks juhuks sai tehtud ka proovisõit...siledal teel kiirusel 80-100km/h püsivalt vibra sees :shock:kui oleks asi kõveras valukas,oleks probleem ju kadunud!
kui rattaid tagasi vahetasin,sai väänatud ja loksutatud igatepidi seda asja-mingit loksu ei ole.paremal ees mingi kobin on,aga tuvastada selle teket pole õnnestunud siiani.rattaid ringi ajades üks ketas tegi kergelt "kauh-kauh" ,mingi imeväike kõverus vbl on.kas sellest on tõesti võimeline tekkima siuke vibra?lasen homme uuesti valukad teises kohas ära tasakaalustada.
tagumine kõver velg ju roolijõnksu ei tekita???(kui oleks kõver)
ja aru ma ei saa,miks auto laia papuga ujuma hakkab?vale kokkujooks?
klekkveljega seda nähtust nagu ei täheldanud...
auto siis 535 89a. :mingil hetkel hakkas tekkima pidurdamisel tugev vibra-nagu ketas oleks kõver.vibra 1-l pidurdamisel 10-st.sai katsetatud-käed lahti,ja sujuvalt pedaal põhja...üldjuhul otse nagu müüda raudteed,harva tekkis vibra.
se selleks,sai siis eile 17"veljed ostetud:taha 10"laiad 265kummidega-hommikul sõitsin tööle(ees alles 15"plekud 205 kummiga) ca 35km,kõik tiba-toba,linnas sai siis esimestele velgedele ka kumm pääle visatud(235).linnavahel sõites tundus juba,et auto ujub-ajasin pikirööbaste süüks,kui aga kojusõiduks läks ja kiirus nii 80-90,siis viskas kohati siukse vibra sisse,et viskab või teelt minema.hetkeks sai vabaneda sellest järsu roolinõksuga,või järsku pidurdades.kummimees ütles,et üks esivelg pidi kõver olema:kahtlen sügavalt.auto all keerutades pole igatahes mingit vähimatgi jõnksu näha(nähtud küll neid kõveraid velgi).
närvid totaalselt läbi:viskasin plekud ette alla,igaks juhuks sai tehtud ka proovisõit...siledal teel kiirusel 80-100km/h püsivalt vibra sees :shock:kui oleks asi kõveras valukas,oleks probleem ju kadunud!
kui rattaid tagasi vahetasin,sai väänatud ja loksutatud igatepidi seda asja-mingit loksu ei ole.paremal ees mingi kobin on,aga tuvastada selle teket pole õnnestunud siiani.rattaid ringi ajades üks ketas tegi kergelt "kauh-kauh" ,mingi imeväike kõverus vbl on.kas sellest on tõesti võimeline tekkima siuke vibra?lasen homme uuesti valukad teises kohas ära tasakaalustada.
tagumine kõver velg ju roolijõnksu ei tekita???(kui oleks kõver)
ja aru ma ei saa,miks auto laia papuga ujuma hakkab?vale kokkujooks?
klekkveljega seda nähtust nagu ei täheldanud...
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
see loomulik et laia niidirulliga hakkab rada otsima ju, vibra ka mul sees, aga olen suutnud sittade teede syyks asja ajada ja nii ka on :S ka osa tartumntd on metsas 110 ei saa yldse sõita valida kas 90 või 140 siis kaob vibra ära, pidurdamisel oli mul kah rets vibra sees, aga sai vahetatud tagumised kettad ära ja enam ei vibra, sama vibra on ka mul sõbra tydruku ema e34 touringul et pidurdamsiel vibrab, tõenäoliselt kah kettad :S . igatahes, enda omal seda vibra ajan nüüd kauakaua kaua taga kui kasti alla saan, tahan vibra vabaks saada, aa mul taga yks velg kah paugu saand :S
no ok,usume,et ujub niidirulliga.
aga mis **** pärast ta raputama hakkab rooli???abi sellest järsu roolinõksu,või pidurdamisega.kui velg kõver oleks(seda teab ainult jumal taevas-kummimed panevad ikka väääga erinevat juttu),kas ei peaks siis KOGU AEG vibra olema.mina saan mingi hetk ikka veel normaalselt ka sõita.
aga mis **** pärast ta raputama hakkab rooli???abi sellest järsu roolinõksu,või pidurdamisega.kui velg kõver oleks(seda teab ainult jumal taevas-kummimed panevad ikka väääga erinevat juttu),kas ei peaks siis KOGU AEG vibra olema.mina saan mingi hetk ikka veel normaalselt ka sõita.
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
minul on sarnane mure. et teatud kiirusel mõnikord tuleb vibra sisse, millest saab lahti kas pidurdamise või järsu rooli keeramisega. ma tean, et mul on esisarniirides lõtk sees, aga ma ei tea, kas see vibrat põhjustab. rattaid olen balanseerimas käinud, aga ei aidanud. proovinud ei ole veel tagumisi rattaid ette tõsta. papud on tavalised stock all.
BMW 520 E34 M50TU (vanos) '94
käisin kummiboksis-ütles et sirgemaid velgi saab vormelimeeste käest
arvatavasti on viga kuskil sillas.midagi koliseb küll ees paremal.ise arvan,et pendlipuks.on keegi tegelend selle vahetusega,kas kodus põlveotsas teeb ära?garaazis üks raibe sees,selle saab alles paari kuu pärast liikuma,ni et mine vei servisesse
arvatavasti on viga kuskil sillas.midagi koliseb küll ees paremal.ise arvan,et pendlipuks.on keegi tegelend selle vahetusega,kas kodus põlveotsas teeb ära?garaazis üks raibe sees,selle saab alles paari kuu pärast liikuma,ni et mine vei servisesse
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)