K: millised on E39 tüüpvead?
K: millised on E39 tüüpvead?
kohe-kohe plaan osta omale järgmine auto. silma on jäänud nii mõnigi ilus E39. pöördungi inimeste poole, kellel on kogemusi selliste autodega. millised on E39 tüüpvead? ja kui palju maksavad tihedamat vahetamist nõudvad jupid (piduridetailid, rihmad, filtrid, pamprid)? ja ega tal elektroonikaga jamasid ei ole?
tänud ette
tänud ette
vaata ja imesta,see nüüd küll uudis.Relk kirjutas:Mulle öeldi UM'ist et mul on karp ja et alates kuskil 97aasta keskelt pandi kõigile karp. Pool esisilda on ka teistsugune alates 97nda keskelt.priitv8 kirjutas:Karbiga on ainult V8 isendid, teised latiga.
Ja noh, ega veermik süüdi ple, et tallinnas teid ei leidu.
Aint V8 mootoritega on karp,ülejäänutel on latt

E34 M5
Huhh, päästsid mu nahaheigosan kirjutas:vaata ja imesta,see nüüd küll uudis.
Aint V8 mootoritega on karp,ülejäänutel on latt

Mis ma ka ei vaadanud, mitte ükski asi ei kinnitanud eelmainitud väidet. Nagu ka seda, nagu oleks 97-st esisild kuidagi teistsugune.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Endal originaal 225/55 16 all ja õõtsad ja kondid on ikkagi minev kaup, aga see on pigem tõepoolest Tallinna teede viga, mitte niivõrd BMW eripära...Raivo kirjutas:Kuuldavasti sõites orig 16" veljega millel on 225/60 kõrgusega kumm ning mingit suurt sillaprobleemi ei ole.
Kasutades aga 18" ja 19" püksirihmasid, ei imesta üldse, et sillad lagunevad.
10 K aastas silla remondiks UM hindades kõlab täiesti loogiliselt. Eeldusel muidugi, et aastane läbisõit on pisut suurem kui 10000 km...

E83 X3 2,0dA 2010.a.
See 10K oligi tehnikamaailma arvutusel kus osad olid loomulikult UM'ist võetud.ArgoV kirjutas:Endal originaal 225/55 16 all ja õõtsad ja kondid on ikkagi minev kaup, aga see on pigem tõepoolest Tallinna teede viga, mitte niivõrd BMW eripära...Raivo kirjutas:Kuuldavasti sõites orig 16" veljega millel on 225/60 kõrgusega kumm ning mingit suurt sillaprobleemi ei ole.
Kasutades aga 18" ja 19" püksirihmasid, ei imesta üldse, et sillad lagunevad.
10 K aastas silla remondiks UM hindades kõlab täiesti loogiliselt. Eeldusel muidugi, et aastane läbisõit on pisut suurem kui 10000 km...
Kat. on nõrk. Juhul, kui ta veel originaal on. E39- tel on kati elemendi ja pleki vahel ainult vill ja heitgaasi suunajaid ka ei ole otsas. Seega põletavad gaasid selle villa sealt minema ja element hakkab pütis loksuma, mille tulemusena lendab element tükkideks ja tuleb sul pudinal tagant välja. Asja saab asendada venama 3 seeria omaga, millel onelement täpselt sama suur. Elemendi ja pleki vahel võrk ja ees on ka heitgaasi suunaja, mis ei lase gaasidel otse sinna vahele puhuda. Ise sõidan 18" veljega ja aasta jooksul linnas sõites läksid siis laagrid (kuulda oli, kuidas iga päevaga rohkem undama hakkasid), õõtsad ülemised-alumised, stabika kondid, amordid, amordi tugilaagrid, silikon puksid jne. kuluv pudipadi. Ühesõnaga kokku 17 000.- krooni eest. Kui korralikult hooldad ja käest ära ei lase siis teenib hästi. Ühtegi halba sõna ei oska öelda. Auto on hea ja aus. Ise olen ülimalt rahul.
E39
Seda ma mõtlesingi.DaveW kirjutas:Soovitan vaadata ka 2004 aasta maikuu Tehnika Maailma kui sa juba vaadanud pole, kus E39 kasutatud auto rubriigis.
Muuseas kui mina auto ostsin, siis eelmine omanik oli auto kindalaekasse jätnud kõik auto hoolduse ja remondiga seonduvad arved auto ostust kuni müügini. Neid oli ka väga huvitav lugeda.
Ei ole mõtet inimesti kohe ära ka hirmutada, et iga 10K km tagant tuleb 10K silda panna. Ega e39 passat poleArgoV kirjutas: 10 K aastas silla remondiks UM hindades kõlab täiesti loogiliselt. Eeldusel muidugi, et aastane läbisõit on pisut suurem kui 10000 km...


Sillaremondist palju ebameeldivamad on regulaarselt lendavad ABS-i andurid, kliimaradika ventilaator (meie talvine läga tapab selle) ja kirsina koogi peal ABSi aju (10K), mille lagunemist vahetevahel tuleb UM-i jutu järgi ette.
Hoolimata kõigest, väga rahul. Ja järgmine omanik võib UM-ist kaasa saada viimase 3 aasta remondiajaloo
