Küsimus 90-ndates BMW 524 TD omanikele
Küsimus 90-ndates BMW 524 TD omanikele
Kas kui neljas pihusti on töökorras hakkab süüdet sisse keerates enne käivitamist armatuuril põlema kollane pihusti märguande tuli ja käivitades kustub või ei põle ta kunagi kui neljas pihusti töötab ja edastab ajule signaali?
Tavaliselt alustatakse pihustite lugemist ikka väntvõlli rihmaratta poolsest otsast ja nii on juhtmega pihusti siiski neljas. Huvitab mind siiski see, kas korras mootoriga autol hakkab süüdet sisse keerates armatuuril põlema kollane pihusti kujuline tuluke või mitte. Küsimus selleks, et kui ma tahan osta kasutatud pihustit, siis kas ma saan proovida ta korras olekut ainult pistikut külge ühendades või saan seda alles siis teada kui olen pihusti mootorile peale keeranud?
irw... väike OT aga silindreid ja pihusteid hakatakse ikka lugema hoorattapoolsest otsast, ehk siis mitte rihmaratas-hooratta poolsest otsast vaid käigukast-hooratta poolsest otsast.
Pihusti töötab ikka, aga juhtme eemaldamisel muutub auto kiirendus täiesti olematuks (kollane pihusti tuli jääb põlema)... tühikäigul aga töötab kenasti. Sai oma masinaga kenasti järgi proovitud
pihusti korrasolekut hakkab ainult .... kontrollima juhtme külge toppimisega. Tark mees viib selle pinki kontrolli. Et siis selliseid töökodasid meil mõned on, aga nagu vanaisa (kasutajanimi) uurimistest võib aru saada, meil eestimaal 100%-liste võimalustega pinki laiatarbekasutuses pole.
Pihusti töötab ikka, aga juhtme eemaldamisel muutub auto kiirendus täiesti olematuks (kollane pihusti tuli jääb põlema)... tühikäigul aga töötab kenasti. Sai oma masinaga kenasti järgi proovitud
pihusti korrasolekut hakkab ainult .... kontrollima juhtme külge toppimisega. Tark mees viib selle pinki kontrolli. Et siis selliseid töökodasid meil mõned on, aga nagu vanaisa (kasutajanimi) uurimistest võib aru saada, meil eestimaal 100%-liste võimalustega pinki laiatarbekasutuses pole.
Selle pihustite lugemisega on meil siin küll väike arusaamatus. Siia maani on mulle foorumites öeldud selle kohta neljas pihusti. Järelikult on see nii kuidas keegi loeb. Aga see selleks.
BMW-l mille kohta ma seda küsisin ongi selline probleem, et minek on väga uimane, kütust võtab rohkem ja armatuuril põleb kollane pihusti tuli. Siia maani olen teada saanud, et asi on selles suuremas juhtmega pihustis (olgu ta siis kolmas või neljas), mis peaks edastama ajule signaali ja aju sätib selle signaali järgi süütenurka. Sellest, et aju ei saa signaali ongi tingitud auto tuimus ja süür kütusekulu.
Oma küsimusele pole ma aga praegu otsest vastust saanud. Kas täiesti korras masinal hakkab süüdet sisse keerates armatuuril pihusti tuli põlema ja käivitudes kustub või ei hakka ta üldse põlema???
BMW-l mille kohta ma seda küsisin ongi selline probleem, et minek on väga uimane, kütust võtab rohkem ja armatuuril põleb kollane pihusti tuli. Siia maani olen teada saanud, et asi on selles suuremas juhtmega pihustis (olgu ta siis kolmas või neljas), mis peaks edastama ajule signaali ja aju sätib selle signaali järgi süütenurka. Sellest, et aju ei saa signaali ongi tingitud auto tuimus ja süür kütusekulu.
Oma küsimusele pole ma aga praegu otsest vastust saanud. Kas täiesti korras masinal hakkab süüdet sisse keerates armatuuril pihusti tuli põlema ja käivitudes kustub või ei hakka ta üldse põlema???
Võib-olla ongi probleem juhtmes, sest isolatsioon on puruks mõlemal juhtmel ja täpselt sealt, kust nad pihusti sisse lähevad. Võimalik, et nad lähevad omavahel kokku ja võimalik on ka see, et nad saavad massi. Ühel korral juhtmeid liigutades kustus käivitades tuli ära, aga paremaks poleks nagu midagi läinud. Kas kui juhtmed kuidagi ära lappida ja tule kustu saab peaks mootor korralikult tööle hakkama? Kui ei hakka, siis kust viga otsida?
irw... väike OT aga silindreid ja pihusteid hakatakse ikka lugema hoorattapoolsest otsast, ehk siis mitte rihmaratas-hooratta poolsest otsast vaid käigukast-hooratta poolsest otsast.
BMW-l on esimene silinder ikka kõige esimene (radiaatori poolne), ega see mingi Saab või konnasööja auto ole kus loetakse silindreid vastavalt tujule- eest-taha või tagant-ette!
Kui mingid juhtmeotsad veel alles pihusti juures siis jooda uued juhtmed külge ja pane termorüüsi sisse ja peaks kestma küll. Pihustis kontrollitakse ju pritsimise sagedust ja kui neid ole õieti või pole õiget infot, siis aju annab kõrgsurvepumbale ka vastavad käsud. Filtri juures on veel vee andur.
P.S. elektroonika ei kontrolli pihustuse kvaliteeti-lehviku suurust vaid nõela liikumist.
E34 520A ; E34 524TDA
Praegu sai siis juhtmeid väheke liigutatud ja nüüd käivitades kustub tuli ära. Normaalsel kiirusel näitab kütusekulu ka normi piires olevat. Enne näitas 90-ga sõites 10 l/100km ja natuke alla 100 6-7 l. Tõmmet on minu arust ikka natuke liiga vähe. Automaatkast võtab muidugi osa tõmmet ära ka. Mis pööretel muidu peaks tulema korralik tõmme taha? Alla 2000 pöörde on küll kuidagi tuimem.
Juhtmetes võis viga olla ja ka ei pruukinud olla. Nüüd on kindel see, et tuleb pihusti ära vahetada. Sai siis täna asja uuritud ja juhtmed üldse pihusti küljest ära võetud. Mingil jubinal oli isegi pragu sees. Ma usun, et kui pihusti saab vahetatud on kõik jälle korras. Nüüd on siis aga järgmine probleem - kust saada pihusti ja mis hinnaga. Keegi ütles, et esinduses maksab mingi 2900 krooni. See ei pea ju tegelikult uus olema. Peaasi, et korras. Äkki on kellelgi pakkuda või teab keegi kust saaks ja mis hinnaga?