E38/E39 Pikslite väljalangemine Tablool
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 16.07.2006 22:07 10
- Asukoht: Tallinn/Rapla
klaas läheb sul enne katki kui need nagad (+ kujuga) ja klaasi kätte saamine ei aita sind, sul on vaja ikka kombi lahti võtta, siis alles saad ligi nendele displeydele korralikult.tafkinmeez kirjutas:kas keegi oskab soovitada mingit nippi, kuidas saada kätte klaas korpuse küljest? Seal need 5 "x" kujulised nagad, mis on kerged murduma..
mina tegin neid + lahti peenikese otsaga näpitsatega ja kõik on terved
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 16.07.2006 22:07 10
- Asukoht: Tallinn/Rapla
klaas jäta rahule see on liimitud. klaas on ühes tükis selle osaga mis kellade peale läheb, pead need + lahti tegema siis läheb pooleks see kombi, siis saab ligi. proovi neid nii, et hakka kuskilt servast minema, tõmbad eemale veits ja siis järgmine. kõik korraga ei õnnestu.tafkinmeez kirjutas:eks ma proovin nädalavahetusel korralikke instrumentidega uuesti, need naiste pinsetid jms. ei aita, aga kui selle klaasi eest ära saan siis edasi selle displeini saab lihtsalt?
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
huvitav, tavaliselt olen saanud vastuse hiljemalt järgmine päev aga seekord vist tabasin valusat kohta?
mul tekkis veel üks küss, kui nüüd lasta puhastada seda ja kõik pixlid on korras, kaua nad püsivad nii? 1a, 2a? kas kuidagi paremaks ei anna teha, et nagu oleks püsivalt korras, mingi 3date osapoolte poolt tehtud displeyd?

mul tekkis veel üks küss, kui nüüd lasta puhastada seda ja kõik pixlid on korras, kaua nad püsivad nii? 1a, 2a? kas kuidagi paremaks ei anna teha, et nagu oleks püsivalt korras, mingi 3date osapoolte poolt tehtud displeyd?
17.10.2005 22:31 33
Tarvi poolt parandatud töötab siiani ilusti, kõik pixlid alles. Kusjuures enne parandusse viimist ei suutnud sealt MIDAGI välja lugeda(70-80% pixleid oli surnud) ja tema sõnade järgi ei olnud ta varem hullemas seisus e39 tablood näinud, aga hakkama sai selle remondiga.Ain kirjutas:Töö kiire ja korralik. Nüüd näeb vähemalt teksti lugeda
Puhastusega nad kaua korras ei pysi 2nädalat-2kuud kes teab.. Kui mina olen neid parantanud siis annan aasta garantii, aga ei tea kuidas teised neid parandavad.aise kirjutas:huvitav, tavaliselt olen saanud vastuse hiljemalt järgmine päev aga seekord vist tabasin valusat kohta?![]()
mul tekkis veel üks küss, kui nüüd lasta puhastada seda ja kõik pixlid on korras, kaua nad püsivad nii? 1a, 2a? kas kuidagi paremaks ei anna teha, et nagu oleks püsivalt korras, mingi 3date osapoolte poolt tehtud displeyd?
E38/39/53 pikslite parandus,kellade röngad,TV-free,diagnoostika...Tel.+358400925441
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 16.07.2006 22:07 10
- Asukoht: Tallinn/Rapla
E-39 ei ole spidoploki vahetus probleemi lahendus. Kui vahetada spidoplokk tuleb miskit kuskil ümber progeda sest igal plokil on oma kood mis ühindub ajuga....vist oli nii. Muidu on läbisõit vale, hoiatused ei toimi jne. Kiirust ehk isegi näitab. Kui pole tuttavat autoröövlit kes spetsialiseerunud E39 roopimisele ja masinate mõttemaailma segamisele ja progemisele siis kelladeploki vahetuse mõtte võite maha matta. Nii räägivad vähemalt teadjamad mehed...
2 Fucking Fast 4 U
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 05.11.2006 20:46 43
- Asukoht: Tartu, Tähe 127 Boks 16
- Kontakt:
Sesmõttes pole vahetus mõistlik, kuna lõpuks on tulemus sama. Alates 2004 lõpp tuli "uue tehnoloogiaga" display. s.t. viimaks on mõistlik lahendus tootja poolt. Olen kolmel korral selliseid kellasid näinud, paistab et vahetusfondi omad. Kui minna second hand kellade peale, siis oleks mõistlik ennem suurema hurraaga peale lendalmist hankida oma auto originaal kellade BMW tootekood ja ka tootja tootekood (reeglina VDO) ja loomulikult ka HARDWARE ja SOFTWARE number peaks sama olema. Kui second hand kellade km näit on suurem kui originaal kellade oma, siis peale second hand kellade aigaldust ja süüte sisse keeramist talletatakse auto tulede moodulisse suurem näit ja ka tehase immo talletab suurema näidu, samuti võtmed iga süüte sisse keeramisega kirjutavad current km endasse
Seega proovides suurema näiduga kellasid oma auto peal, automaatselt tekitatakse olukord kus auto on sõitnud rohkem 
Kui eelpool nimetatud remontija kvaliteet on vastuvõetav, siis 2K EEK'i on normaalne summa, kuna Saksas on see around 200EUR (üle 3K) ja Tartu hind kisub alates 2,5K. Meil Tartus on veel üks reegel, kui keegi on kallal juba käinud, siis ei tee.


Kui eelpool nimetatud remontija kvaliteet on vastuvõetav, siis 2K EEK'i on normaalne summa, kuna Saksas on see around 200EUR (üle 3K) ja Tartu hind kisub alates 2,5K. Meil Tartus on veel üks reegel, kui keegi on kallal juba käinud, siis ei tee.
Niisiis, pilt ees jälle
Tegin selle topicu eesotsas oleva õpetuse järgi...miski tunnike läks ja kõik pikslid jälle ees
Väike erinevus oli, sest pildil oli vist seitsmene, mul aga E39, 96a.
Erinevus selles, et minu omal peab enne kelladeni jõudmist veel tulede lüllarid ära tõmbama ja selle plastikkatte mis ümbritseb spidokat ära kruvima. Ülevalt kolme torx kruviga, alt kolme ristpeakruviga, mis ongi iluliistude alla peidetud.
Sussutasin selle keemiaga nats, väikeste plastpalade lisamisega ekraani kinnihoidvate kõrvade alla pingutasin kompu ekraani nats rohkem pingule ka.
Lasin kuivada ja ennäe pilt nagu uus ees kõik selgelt loetav. Osuteid ei hakanud küljest ära nõiduma, kuna keegi siin enne manitses, et võivad koos võlliga ära tulla. See viga vist sellest ikkagi, et see oranzh padi seal ekraani taga väsib ära ja ei anna hästi ühendust enam.
Ainuke kadu siis roolist vasema iluliistu üks stopper läks katki...aga noh teine terve ja nats liimi püsib paigal ilusti.
Ja siis veel üks küss, kuna E34 saab keelt vahetada spido nuppudega opereerides...kuidas E39 spido keelt vahetada?


Väike erinevus oli, sest pildil oli vist seitsmene, mul aga E39, 96a.
Erinevus selles, et minu omal peab enne kelladeni jõudmist veel tulede lüllarid ära tõmbama ja selle plastikkatte mis ümbritseb spidokat ära kruvima. Ülevalt kolme torx kruviga, alt kolme ristpeakruviga, mis ongi iluliistude alla peidetud.
Sussutasin selle keemiaga nats, väikeste plastpalade lisamisega ekraani kinnihoidvate kõrvade alla pingutasin kompu ekraani nats rohkem pingule ka.
Lasin kuivada ja ennäe pilt nagu uus ees kõik selgelt loetav. Osuteid ei hakanud küljest ära nõiduma, kuna keegi siin enne manitses, et võivad koos võlliga ära tulla. See viga vist sellest ikkagi, et see oranzh padi seal ekraani taga väsib ära ja ei anna hästi ühendust enam.
Ainuke kadu siis roolist vasema iluliistu üks stopper läks katki...aga noh teine terve ja nats liimi püsib paigal ilusti.
Ja siis veel üks küss, kuna E34 saab keelt vahetada spido nuppudega opereerides...kuidas E39 spido keelt vahetada?
On see siis nii raske leida?nokkel kirjutas:...kuidas E39 spido keelt vahetada?
http://foorum.bmw-club.ee/search.php
Toksid otsingureale
e39 and komp* and *keel*
ja vajutad Enter.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Sai ka kunagi E39ksal proovida ise kelladeplokki tükkideks võtta, aga peale seda kui temp. seieri koos vedruga välja tirisin läks isu äraaise kirjutas:ma igatahes võtan selle puhastuse ise ette, ma pakun, et need kes 2k raha küsivad selle eest kasutavad lihtsalt korralikku puhastusainet, mitte suvalist cleanerit ja küsivad suurt tööraha. eks ma annan oma saavutustest märku siin.

Siis ladusin 2kilo letti ja üks vana tegi asja korda koos pixlitega muidugi.
Muidu on asi nohu aga seiereid ei oska ära võtta

E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
proovisin ise aga ilma seiereid maha võtmata pole asjal mõtet. sai surutud sinna lindi peale ja kokku pannes oli kõik pikslid olemas, paar km sõitu ja oli jälle sama nutune nagu enneEerik_K kirjutas:On olemas selline tegelinski nagu TARVI on koguaeg parandanud neid üsna suur õnnestumise protsent tal. Aga raha küsib ka
Tarvi: 56652476

ühe sõnaga, kelle kätte tasub usaldada selle töö, 2000 köhin välja. kas see Tarvi on ok? või on keegi parem?
see on Tarvi number, vaata mu eelmist postiMario153 kirjutas:Mul on üks Tallinna inimese kontakt: 56652476 Ei ole küll enam kindel kas tal sama number aga proovi. Minul läks koos temp seieri remondiga 2000.-


ja kas sa said 100% kõik pixlid tagasi? kaua aega kestnud on ja kas garantii ka said?
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Ei, ilma selleta sõita ei saa, vähemalt E34 -ja puhul oli nii, et siis ei laadinud genekas akut enam.aise kirjutas:see on Tarvi number, vaata mu eelmist postihomme helistangi talle, siis pühad läbi. muidu kas ma ilma kombita sõita saan?
![]()
ja kas sa said 100% kõik pixlid tagasi? kaua aega kestnud on ja kas garantii ka said?
Ülejäägi osas hoia meid ka kursis, mina kimpus sama jamaga ja tean isegi ühte M5 -te mille üks rida puudu on

Krt ma ei vaadanudkiaise kirjutas:see on Tarvi number, vaata mu eelmist postiMario153 kirjutas:Mul on üks Tallinna inimese kontakt: 56652476 Ei ole küll enam kindel kas tal sama number aga proovi. Minul läks koos temp seieri remondiga 2000.-homme helistangi talle, siis pühad läbi. muidu kas ma ilma kombita sõita saan?
![]()
ja kas sa said 100% kõik pixlid tagasi? kaua aega kestnud on ja kas garantii ka said?

E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
aise kirjutas:ühesõnaga ärge ise näppige (mõttetu ajaraiskamine) vaid laske Tarvil korda teha.
alles kuu aega tagasi väitsid midagi muud:
so .. make up your mind .. finallyaise kirjutas:ma igatahes võtan selle puhastuse ise ette, ma pakun, et need kes 2k raha küsivad selle eest kasutavad lihtsalt korralikku puhastusainet, mitte suvalist cleanerit ja küsivad suurt tööraha. eks ma annan oma saavutustest märku siin.
