Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Otsisin otsingust, kuid ei leidnud vastust.
Oleks siis selline küsmus et mis aastast hakkas bmw tootma tsinkkeredega 5seeria autosi? Hakkas see juba 80ndatel voi hiljem?
enda e34 520i 1993a autol on tsink kenasti peal..mingi alates 88 tuli E34 diislitele tsink minuarust ja bensukatel 92a aasta lõpust,aga võin ka eksida,kuid minuarust oli nii.
Klots kirjutas:enda e34 520i 1993a autol on tsink kenasti peal..mingi alates 88 tuli E34 diislitele tsink minuarust ja bensukatel 92a aasta lõpust,aga võin ka eksida,kuid minuarust oli nii.
Ei ole. E32 ja E34 on algusest peale osaliselt tsingitud kerega. Luugid ja tiivad on välisküljelt ja uksed mõlemalt poolt tsingitud. Põhi ja küljekarbid ilmselt ka. Katus näiteks mitte.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas: E32 ja E34 on algusest peale osaliselt tsingitud kerega. Luugid ja tiivad on välisküljelt ja uksed mõlemalt poolt tsingitud. Põhi ja küljekarbid ilmselt ka. Katus näiteks mitte.
Krt,kui uksed tsingitud,siis miks nad minu mobiilil kipuvad mõnest kohast
roostetama?
priitv8 kirjutas: E32 ja E34 on algusest peale osaliselt tsingitud kerega. Luugid ja tiivad on välisküljelt ja uksed mõlemalt poolt tsingitud. Põhi ja küljekarbid ilmselt ka. Katus näiteks mitte.
Krt,kui uksed tsingitud,siis miks nad minu mobiilil kipuvad mõnest kohast
roostetama?
Järelikult sul nendest kohtatest värv, ning tsink kahjustatud (kivitäkked, jne.)
Tsink töötab umbes nii, et oksüdeerub "paremini" seega kui on tsink ja terast lähestikku siis ennem oksüdeerub tsink ja kui tsink otsa saab siis teras, kui isegi tsink kattel on väiksed augud sees ei tohiks teras roostetama hakata.
Aga see tsink saab ükskord otsa ja siis ongi kord terase käes, seega tasub ikka parandada kohti kus värv maas aga teras pole veel roostetama hakanud.
Kui ma ei eksi on mereääres* tsingitud ehitusterase tsinkkatte eluiga umbes 2 aasta, autodel kasutatav tsinkkate võibolla kvaliteetsem aga see supp mille sees talvel sõidetakse on klass omaette...
*- metallidele raske kasutuspiirkond, õhk soolane ja soodustab korrosiooni.