e34 mure 1990a
e34 mure 1990a
tere tegemist siis 518-ga.
ja muresid on natukene...
1)tuppa puhub ainult kylma õhku...ei tea millest alustada(kas võib olla trosside syy)??? ykskõik mismoodi keerad puhub ikka kylma.
2)bensiini näidik mis näitab kui palju kytet sööb ja siis ka tahhomeeter kah ei tööta.
3)siduri silinder tahaks vahetamist aga kuidas ma saaks teada kumb et kas alumine või ylemine?
mitukorda pumbates saab käigu ilma raginatta sisse...
4)signat kinni vajutades ei taha mõni uks kinni minna ja mõni ka lahti tulla
5)ukselingid jäävad ylesse kui ust avada...
igasugune abi teretulnud...
ja muresid on natukene...
1)tuppa puhub ainult kylma õhku...ei tea millest alustada(kas võib olla trosside syy)??? ykskõik mismoodi keerad puhub ikka kylma.
2)bensiini näidik mis näitab kui palju kytet sööb ja siis ka tahhomeeter kah ei tööta.
3)siduri silinder tahaks vahetamist aga kuidas ma saaks teada kumb et kas alumine või ylemine?
mitukorda pumbates saab käigu ilma raginatta sisse...
4)signat kinni vajutades ei taha mõni uks kinni minna ja mõni ka lahti tulla
5)ukselingid jäävad ylesse kui ust avada...
igasugune abi teretulnud...
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e34 mure 1990a
Kui huvi oma vigadest jagu saada siis helist 58209399 või tule külla.hunt112 kirjutas:tere tegemist siis 518-ga.
ja muresid on natukene...
1)tuppa puhub ainult kylma õhku...ei tea millest alustada(kas võib olla trosside syy)??? ykskõik mismoodi keerad puhub ikka kylma.
2)bensiini näidik mis näitab kui palju kytet sööb ja siis ka tahhomeeter kah ei tööta.
3)siduri silinder tahaks vahetamist aga kuidas ma saaks teada kumb et kas alumine või ylemine?
mitukorda pumbates saab käigu ilma raginatta sisse...
4)signat kinni vajutades ei taha mõni uks kinni minna ja mõni ka lahti tulla
5)ukselingid jäävad ylesse kui ust avada...
igasugune abi teretulnud...
1. Külm õhk võibolla vedeliku vähesusest tingitud või siison systeemis õhk sees.
2. pole õrna aimugi.
3. võibolla külmadega vedelik ära külmunud või siis vedelikku vähe ja õhk sees
4. lukud vajaksid määrimist ja mootorid ylevaatamist.
5. määrimist vajaks lingid.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: e34 mure 1990a
toivoku kirjutas:Kui huvi oma vigadest jagu saada siis helist 58209399 või tule külla.hunt112 kirjutas:tere tegemist siis 518-ga.
ja muresid on natukene...
1)tuppa puhub ainult kylma õhku...ei tea millest alustada(kas võib olla trosside syy)??? ykskõik mismoodi keerad puhub ikka kylma.
2)bensiini näidik mis näitab kui palju kytet sööb ja siis ka tahhomeeter kah ei tööta.
3)siduri silinder tahaks vahetamist aga kuidas ma saaks teada kumb et kas alumine või ylemine?
mitukorda pumbates saab käigu ilma raginatta sisse...
4)signat kinni vajutades ei taha mõni uks kinni minna ja mõni ka lahti tulla
5)ukselingid jäävad ylesse kui ust avada...
igasugune abi teretulnud...
1. Külm õhk võibolla vedeliku vähesusest tingitud või siison systeemis õhk sees.kontrollisin kõike...ja avastasin et kuskilt kaob see vesi aga kust ei näe...
2. pole õrna aimugi.
3. võibolla külmadega vedelik ära külmunud või siis vedelikku vähe ja õhk sees...1 ütles et mõni silinder läbi aga kuidas sellel õhku regullida saaaks?
4. lukud vajaksid määrimist ja mootorid ylevaatamist.
5. määrimist vajaks lingid.
Re: e34 mure 1990a
külma õhu suhtes ütleks, et kas õhk on jahutussüsteemis või on jahutusvedelik jääs.
Re: e34 mure 1990a
jahutusvedelik on tosool jääs ta ei ole. ja see õhk hmm...kas sellega siis puhub koguaeg kylma ykskõik kuidas ma soojendus nuppe keeran?täiesti jääkylm õhk tuleb sealt...Hendrik_R kirjutas:külma õhu suhtes ütleks, et kas õhk on jahutussüsteemis või on jahutusvedelik jääs.
Re: e34 mure 1990a
kui salongi soendus radikas on tühi ehk õhk sees siis ei saa sealt midagi tulla peale väljast tuleva temperatuuriga õhku.
Re: e34 mure 1990a
nr 3 lahendatudauto liigub... ukselingid enam yles ei jää
aga ylejäänud mured tuvastamatta

Re: e34 mure 1990a
Kaitsmete kontrollimisega alusta tahoka vea otsimist.
Soojaks ei pruugi selleprärast minna, et soendusklapp on läbi. Pane süüde sisse ja külma peale kui sedasi saad läbi puhuda viska minema ja uus asemele. Saad sooja toa.
Siduril kaob üldjuhul vedelikku kui töösilinder läbi on. Viga kulunud mansetis.
Soojaks ei pruugi selleprärast minna, et soendusklapp on läbi. Pane süüde sisse ja külma peale kui sedasi saad läbi puhuda viska minema ja uus asemele. Saad sooja toa.
Siduril kaob üldjuhul vedelikku kui töösilinder läbi on. Viga kulunud mansetis.
Re: e34 mure 1990a
mansett oligi läbi... aga sooja tuli tuppa kui täna käis huviline autot vaatamas aga lihtsalt akna tegi küll soojaks kuid ei puhunud seda niipalju kuumalt kui peaks ja tosool oli okMatu90 kirjutas:Kaitsmete kontrollimisega alusta tahoka vea otsimist.
Soojaks ei pruugi selleprärast minna, et soendusklapp on läbi. Pane süüde sisse ja külma peale kui sedasi saad läbi puhuda viska minema ja uus asemele. Saad sooja toa.
Siduril kaob üldjuhul vedelikku kui töösilinder läbi on. Viga kulunud mansetis.
Re: e34 mure 1990a
Sellega ongi nii, et ajab sulle mingit supiauru sinna kui see klapp läbi on. Teine asi on see kui jahutussüsteemis kuskil leke on. Ei pea isegi tilkuma kõrvaga kuuled lõdviku äärest vaikselt susiseb ja sellest piisab. Seda saad nii ka teada kui gaasi annad korra ja siis viskab kotiga sooja.
Ise pakun seda soendusklappi siiski. Muidu sõidu ajal läheks ilusti soojaks.
Ise pakun seda soendusklappi siiski. Muidu sõidu ajal läheks ilusti soojaks.