m51 mootori eemaldamine
m51 mootori eemaldamine
Kui palju võib M51 mootoril kolb hülsis ristisuunas liikuda? Minul liiguvad tuntavalt kui käega liigutada. Ise arvan, et ei tohiks niipalju. Pakun, et koos rõngastega ei tohiks käega väga tunda liikumist.
Viimati muutis Maiks, 04.02.2010 17:36 52, muudetud 1 kord kokku.
525 TDS´a EXECUTIVE
Re: m51 mootori kolb loksub hülsis
Umbes sama palju kui pikisuunas. Kui ristisuunas kolbi liigutades kolks juba kostub, siis tõenäoliselt hülss ovaalne ja kolb kulunud. Kontrolli ka rante hülsiseinal. Normaaljõu liikumise suunal peaksid sel juhul näpuga tuntavad randid olema. Kui võimalus võta kolb välja ja vaata kui kõvasti küljed tahamand on. Samuti võid rõnga maha võtta ja panna hülsis sisse. Lükkad kolviga natuke alla poole ka. Siis saad lehtkaliibriga mõõta lukupilu. Üldiselt oleks lihtsam olnud enne lahti võtmist mõõta sured ära. Mul vana mootor mille maha kandsin, sellel mahtus ristisuunas kolvi ja hülsi vahele 0,6mm lehtkaliiber. surved olid 14-18.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: m51 mootori kolb loksub hülsis
Pilt selgem. Ega ta väga puhtalt ei käinud, kerge võõras heli on tal juba sellest ajast kui mina tema omandasin.
Igaljuhul läheb alumine pool tegemisele kuna kunagi on üks "tark" mees jätnud plokis kaanepoldi augud puhastamata ja kahel augul vähemalt silmaga nähtavad praod jooksevad mõlemalt poolt veesärki ja nüüd läks kaanetihend vahelt. Ei tea kas otsene seos, aga plokk tuleb vahetada nagunii.
Igaljuhul läheb alumine pool tegemisele kuna kunagi on üks "tark" mees jätnud plokis kaanepoldi augud puhastamata ja kahel augul vähemalt silmaga nähtavad praod jooksevad mõlemalt poolt veesärki ja nüüd läks kaanetihend vahelt. Ei tea kas otsene seos, aga plokk tuleb vahetada nagunii.
525 TDS´a EXECUTIVE
Re: m51 mootori eemaldamine
Muutsin pealkirja ja ei hakanud uut teemat tegema.
Mida peab jälgima kui hakkan mootorit eemaldama automaat kastist? Keeran kolm polti vaheplaadist lahti ja siis peaks turbiin paika jääma? Või tahab turbiin mootoriga kaasa tulema hakata ja peab veel fikseerima kuskilt?
Sai soetatud väidetavalt 97 aasta masinalt komplektne alumine pool ja täna puhastamise käigus nägin, et seal juba esimene remontmõõt kolbe sees (80,040MM(00)). Mootorit siis juba tehtud ja nüüd olen kahevahel, kas hakata rõngaid vahetama või mitte. Kolvid suht tihedalt sees, võrreldes minu plokiga, mul lausa logisevad kolvid sees. Mul on veel originaalid sees 79,960MM(0). Alt pean nagunii lahti võtma, sest põhi tuleb e34 oma panna.
Ega lahtisel mootoril muidu rõngastest pilti ei saa kui maha ja lukupilu mõõtma? Puhastamise käigus valasin bensiini kolbide peale ja see jäi esialgu pidama küll sinna. Peaks vaatama kui kähku vanal mootoril minema jookseb.
Teine asi , et aasta peal olnud ja poolteist õlivahetusvälpa sõitnud, remonditud kaanel, juba viiel põlemiskambril väiksed praod sees ja kolmanda silindri klappide vahel paari milline prao alge. Ebanormaalne minu meelest. Pakuti, et pihustid paigast ja vale süütenurk.
Mida peab jälgima kui hakkan mootorit eemaldama automaat kastist? Keeran kolm polti vaheplaadist lahti ja siis peaks turbiin paika jääma? Või tahab turbiin mootoriga kaasa tulema hakata ja peab veel fikseerima kuskilt?
Sai soetatud väidetavalt 97 aasta masinalt komplektne alumine pool ja täna puhastamise käigus nägin, et seal juba esimene remontmõõt kolbe sees (80,040MM(00)). Mootorit siis juba tehtud ja nüüd olen kahevahel, kas hakata rõngaid vahetama või mitte. Kolvid suht tihedalt sees, võrreldes minu plokiga, mul lausa logisevad kolvid sees. Mul on veel originaalid sees 79,960MM(0). Alt pean nagunii lahti võtma, sest põhi tuleb e34 oma panna.
Ega lahtisel mootoril muidu rõngastest pilti ei saa kui maha ja lukupilu mõõtma? Puhastamise käigus valasin bensiini kolbide peale ja see jäi esialgu pidama küll sinna. Peaks vaatama kui kähku vanal mootoril minema jookseb.
Teine asi , et aasta peal olnud ja poolteist õlivahetusvälpa sõitnud, remonditud kaanel, juba viiel põlemiskambril väiksed praod sees ja kolmanda silindri klappide vahel paari milline prao alge. Ebanormaalne minu meelest. Pakuti, et pihustid paigast ja vale süütenurk.
525 TDS´a EXECUTIVE
Re: m51 mootori eemaldamine
lihtsam on koos kastiga vahetada paned maas kasti otsa ja tõstad vahele
Bensiiniga võite pintsleid pesta, jõudu tehakse diisliga!
Re: m51 mootori eemaldamine
Koos kastiga ülesse välja tõstmine tundub ulme. Pool mootorit on juba laiali ja seega tuleb asi põlve otsas lõpule viia. Mootoreid ennegi maha tõstetud, aga mitte kordagi veel atm otsast ja seepärast tahangi täpsustada, mida seal jälgima peab.
525 TDS´a EXECUTIVE
Re: m51 mootori eemaldamine
head kasti otsa ajamit kui kast allMaiks kirjutas:Koos kastiga ülesse välja tõstmine tundub ulme. Pool mootorit on juba laiali ja seega tuleb asi põlve otsas lõpule viia. Mootoreid ennegi maha tõstetud, aga mitte kordagi veel atm otsast ja seepärast tahangi täpsustada, mida seal jälgima peab.


Bensiiniga võite pintsleid pesta, jõudu tehakse diisliga!
Re: m51 mootori eemaldamine
Kas M51 mootori e39 sisselaske kollektorile annab paigaldada ka e34 kollektori küljes olev siseneva õhu temperatuuri andur?
Pikk, mootor õnnestub kerge vaevaga tõsta autolt maha ja tagasi, jättes kasti auto külge. Muu pahna kruttimine vaat, et tüütumgi.
Pikk, mootor õnnestub kerge vaevaga tõsta autolt maha ja tagasi, jättes kasti auto külge. Muu pahna kruttimine vaat, et tüütumgi.
525 TDS´a EXECUTIVE