e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Tere! Eile parkisin auto, mis töötas laitmatult. Seisis öö ja täna hommikul käivitades, kargas käima kuid töötan mõned sekundid longates ning suri välja. Enam käima ei läinud ei starteri abiga, ega ka paelaotsas. Uputab küünlad märjaks ja kogu moos. Peale kuivatamist lonkab jälle mõned sekundid nagu võiduväljaku tuvi ja joob ennast täis nii, et tagant korstnast bena hais väljas. Nnisin terve päeva ja jõudsin ikka sama tulemuseni välja. Tuttavad remondimehed pakuvad välja, et lamda on kondentsi ära uppunud ja külmunud??? Muidugi sai eile pargitud küll kaldega parema külje poole? Kas on ehk veel mingeid võimalikke vigu kellelgi omast kogemusest pakkuda? Starter muidu käiiab normaalselt kompresiooniga mootorit.
Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
kas nukaandur võib siis kooleda üleöö, kui varem pole mingeid probleeme olnud?
Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?

Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Nii vist oleks mõttekam 
Ma tegin M62 motoga nii, et vahetasin alguses nukaanduri ära, ei aidanud ja siis hoopis väntvõlli andur aitas
Seda peaks mingi asjaga saama kontrollida ka, ei oska sulle Eestikeeles seletada, Soome foorumis oli juttu nendest.
No ühesõnaga selle aparaadiga, millega mõõdetakse pinget jnejne, paned selle aparaadi vastu andurit.
Elektrikul peaks see olema. Rohkem ei oska seda kommenteerida.

Ma tegin M62 motoga nii, et vahetasin alguses nukaanduri ära, ei aidanud ja siis hoopis väntvõlli andur aitas

Seda peaks mingi asjaga saama kontrollida ka, ei oska sulle Eestikeeles seletada, Soome foorumis oli juttu nendest.
No ühesõnaga selle aparaadiga, millega mõõdetakse pinget jnejne, paned selle aparaadi vastu andurit.
Elektrikul peaks see olema. Rohkem ei oska seda kommenteerida.
BMW E28 524td
Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
mnjah, mõõta saab testriga küll, kui on töökorras sama andur käepärast aga krt õues ise seda asja nokkima hakata on nats külmavõitu. Meenub ammustest aegadest, et kunagi kooles mul e36 320 vändaandur ära aga see pani enne manalateed pikalt näkku, suri välja millal tahtis ja käivitus, kui heaks arvas, kuid mingil määral võib seda janti praegusega samastada küll?! Vähemalt mitte käivitumist 

Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Kompuuter näitas, et ühtegi viga pole ja kõik OK! Lõpuks selgitasid remondimehed välja, et tagasilla juures olev sumpatoru oli kondentsist kinni külmunud ja ei lasknud gaase välja.
Sulatasid sumpa üles, eemaldasid vee ja asi käib nagu kell!!! 


Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Mida kuradit :/ Sul pidi siis suht uputus seal olema, sest toru ei ole ju nii väikese läbimõõduga? Või siiski?
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3493
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Mul oli eile töökojas täpselt sama juhus ühe ford mondeoga. Tagasumbuti paun oli TÄIELIKULT JÄÄTUNUD ja sealt ei tulnud mitte üks törts gaase välja 

Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
esimest korda kuulen sellist asja
Kas siis mootorist tulevate heitgaaside enda kondents jäärub selliselt ära?

- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3493
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Viimases pütis oli sees see VATT, mis oli ilmselt kondensist läbi imbunud ja nii ta läks SUURTE KÜLMADE AJAL!
Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Kinni oli külmunud koht, mis jääb kahe resonaatori ühinemiskoha ja tagasilla juurde, lühidalt öeldes kõige madalam osa torust. Parkisin veel auto kaldeha parema külje suunas, mis soodustas vee kogunemist nimelt kogu köndi ossa.TarMoH kirjutas:Mida kuradit :/ Sul pidi siis suht uputus seal olema, sest toru ei ole ju nii väikese läbimõõduga? Või siiski?