Tarmo_N kirjutas:aga härr caspar suurem osa sinu rahadest on kulund ju auto remomisele mitte mootorile.kapoti tross ja tagasilla puksid ei käi ju kuidagi mootoriga kokku.tegelen ka ise moto remoga ja pean ütlema et 3,0d on väga hea kui tal võimsust 135kw ja korralikult hooldatud mitte nii et õhufilter 10a vahetamatta e see millega tehasest tuli ja millest nüüd enam õhk läbi ei käi ja selle tagajärjel turbo kottis on,see täitsa norm kui õlivahetus meiemaal käib 50000 km tagant aga mitte 15000 tagant,ja paaki valatakse seda kütet mis tuleb otse puuraugust koos liivaga ja millelt eesti valitsus nõuab 10eeki aksiisi.
Täpselt nii see ongi, et kui seda mootorit ilusti hooldada, siis on tegemist väga hea eksemplariga. Minu remonditud 2.5d-l olid kõik probleemid tingitud halvast omanikust. Õhufilter oli väga kaua aega vahetamata, turbo puksid olid läbi, sisselase ja kõik muu õli täis, jahutusüsteem oli paksult õli täis (õlijahutisse oli auk oksüdeerunud, kuna jahutussüsteemis oli mingi pruun ollus, tosoolist oli asi kaugel). Pärast kaane ja turbo kapremonti käis masin väga mõnusa häälega

Ärge süüdistage autot, süüdistage ikka seda meest, kes autot hooldanud on (auto hooldamata jätnud) või siis jällegi ennast, kuna oleta rappe auto ostnud
