525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
- zeck
- Huviline
- Postitusi: 995
- Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
- Peamine sõiduk: BMW F21 116i
- Asukoht: fin
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Külmkäivitus on väga vaevaline, just siis kui mootor on täiesti maha jahtunud ning mida jahedam on väljas seda vaevalisem on käivitus.
0c läheb põmts kohe käima
-5c läheb esimesest starteripöördest aga putetardades.
-10 lubama hakkab esimesest starteri pöördest, hoian umbes 5 seki starterit, läheb putertades ja suur musta pahkamaga käima.
-15 suure tõenäosusega ei lähegi käima. Vahest läheb esimesest katsest, kuid harva. Alguses ei hakka lubama ka. Aga nii pea kui hakkab lubama läheb väga vaevaliselt käima.
-17 ja edasi pole lootuski käima saada...
Ei olene sellest palju kütet paagis on.
Paar aastat tagasi kui oli -32 läks suht hästi käima.
Kui käima läheb siis pöörded on alguses 1000 peal, nii nagu olema peab.
Silindrisurved on mõõdetud, ~27 ati igas silindris.
Pihustid ja eelsüüte küünlad on kontrollitud, korralikud.
Süütenurk on paika keeratud.
Pumbakaan vahetatud korralikuma vastu.
Kütusefilter vahetatud.
Küttus on lisandiga.
Aku on aasta vana, laetud.
Enne chipimist ei suitsenud.
Proovitud erinevate ajudega, vahet pole.
Soojast peast läheb kohe käima. Kui mootor on pooleldi ära jahtunud, aga ei pane veel eelsüüte küünlaid taha siis on käivitus veidi pikem, max 3 seki.
Igatahes mul on mõistus otsas.
0c läheb põmts kohe käima
-5c läheb esimesest starteripöördest aga putetardades.
-10 lubama hakkab esimesest starteri pöördest, hoian umbes 5 seki starterit, läheb putertades ja suur musta pahkamaga käima.
-15 suure tõenäosusega ei lähegi käima. Vahest läheb esimesest katsest, kuid harva. Alguses ei hakka lubama ka. Aga nii pea kui hakkab lubama läheb väga vaevaliselt käima.
-17 ja edasi pole lootuski käima saada...
Ei olene sellest palju kütet paagis on.
Paar aastat tagasi kui oli -32 läks suht hästi käima.
Kui käima läheb siis pöörded on alguses 1000 peal, nii nagu olema peab.
Silindrisurved on mõõdetud, ~27 ati igas silindris.
Pihustid ja eelsüüte küünlad on kontrollitud, korralikud.
Süütenurk on paika keeratud.
Pumbakaan vahetatud korralikuma vastu.
Kütusefilter vahetatud.
Küttus on lisandiga.
Aku on aasta vana, laetud.
Enne chipimist ei suitsenud.
Proovitud erinevate ajudega, vahet pole.
Soojast peast läheb kohe käima. Kui mootor on pooleldi ära jahtunud, aga ei pane veel eelsüüte küünlaid taha siis on käivitus veidi pikem, max 3 seki.
Igatahes mul on mõistus otsas.
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
- zeck
- Huviline
- Postitusi: 995
- Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
- Peamine sõiduk: BMW F21 116i
- Asukoht: fin
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Rootorpump? äkki räägid lähemalt.
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
See mis sa mulle müüsid. 

e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- zeck
- Huviline
- Postitusi: 995
- Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
- Peamine sõiduk: BMW F21 116i
- Asukoht: fin
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Hehe, njah ei taha üldse pumpa kahtlustada, sest sooja mootoriga läheb ilusti käima, samas ega midagi muud ei saagi enam olla... 

BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kõrgsurvepumbas sees ju rootorpump,mis lööb survet pumpa,kui see kulunud ja pumbas sees survet ple,siis ega ta eriti käima minna taha.Keegi rääkis et see pidi 800 maksma(sander k vist).Vaja muidugi uue panemisel ka surve pumbas õigeks regullida,muidu võib tihendite vahetus väga selgeks saada
See võib olla 1 vigadest,miks ta sul külmalt ei käivitu.
Pihustid kontrollitud ütlesid,palju surved olid ja kas pihustasid ilusti?Sest kui kusevad,siis soojema ilmaga käivitub ka okilt,aga kui ikka väga külmaks läheb(üle 15) siis ei pihusta korralikult ja ega ei taha süttida ka see disla mitte.Rekajuhid kasutavad talvel parema käivitumise lisandina bensiini 100:1 vist oli ja see talv käivitusid normaaalselt ka külmade ilmadega.

Pihustid kontrollitud ütlesid,palju surved olid ja kas pihustasid ilusti?Sest kui kusevad,siis soojema ilmaga käivitub ka okilt,aga kui ikka väga külmaks läheb(üle 15) siis ei pihusta korralikult ja ega ei taha süttida ka see disla mitte.Rekajuhid kasutavad talvel parema käivitumise lisandina bensiini 100:1 vist oli ja see talv käivitusid normaaalselt ka külmade ilmadega.
530d
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Veel üks toimiv lahendus on siin: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0220352393
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mind huvitab see osa kuidas sa pumbas survet reguleerid?kloox kirjutas:Kõrgsurvepumbas sees ju rootorpump,mis lööb survet pumpa,kui see kulunud ja pumbas sees survet ple,siis ega ta eriti käima minna taha.Keegi rääkis et see pidi 800 maksma(sander k vist).Vaja muidugi uue panemisel ka surve pumbas õigeks regullida,muidu võib tihendite vahetus väga selgeks saada![]()
Sai paar nädalat tagasi üks lahti võetud ja polnud seal küll ühtegi kohta, kus saaks reguleerida.
Ma hiljuti võrdlesin kahte pumpa. Üks, mis on korralik ja teist, mis suht prügimäe kaup. See rootorpump oli täpselt sama palju kulunud. Seega pole see just väga suur kuluja. Kurja juur on ikka jaoturpea, mille hind 5,5k. Teine viga võib tõepoolest pihustites olla.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas sul pumba joonis on?Ühelt poolt läheb küttevoolik sisse pumpa ja teiselpool pumpa on ka üks jubin,mida saab 12 võtmega keerata,äkki see?
530d
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Õelge mulle, kui palju mõjutab auto mootori tööd ja minekut see andur, mis asub e34 2,5tds´il sissleaske kolletkori all, see sisse puhutava õhu temperatuuri andur. Panin peale e39 mootori koos sisselaskega ja tollel pole seda anduri kohta ja andur praegu niisama juhtme otsa kapoti all. Mingil hetkel ma teen talla sinna ka pesa, aga praegu tundub masin uimane olevat.
Mäletan, et vana mootoriga oli sealt juhe pistikust lahti tulnud ja siis küll ei täheldanud mingit muutust auto liikumises.
Mäletan, et vana mootoriga oli sealt juhe pistikust lahti tulnud ja siis küll ei täheldanud mingit muutust auto liikumises.
525 TDS´a EXECUTIVE
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kui ühendatud pole sisselaskega siis ongi uimane
530d
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Lihtsalt näide:
Võtsin sissekolde maha ja avastasin, et kas siis läbi EGR-i või turbo oli kogu kolle hirmsalt musta pigi taolist jama täis (reaalselt polnud seda anduri "pead" üldse nähagi).
Pesin bensiiniga kõik puhtaks (suht räpane töö oli). Ja mis oli tulemus:
Enne gaasi vajutades oli tahm korralikult taga, pärast puhastust ei tahma praktiliselt üldse. Kiirenduse vahe isegi automaatkastiga oli täiesti tuntav, kütuse kulu kohta ei oska öelda.
Võtsin sissekolde maha ja avastasin, et kas siis läbi EGR-i või turbo oli kogu kolle hirmsalt musta pigi taolist jama täis (reaalselt polnud seda anduri "pead" üldse nähagi).
Pesin bensiiniga kõik puhtaks (suht räpane töö oli). Ja mis oli tulemus:
Enne gaasi vajutades oli tahm korralikult taga, pärast puhastust ei tahma praktiliselt üldse. Kiirenduse vahe isegi automaatkastiga oli täiesti tuntav, kütuse kulu kohta ei oska öelda.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Siis mul see andur ei tööta arvatavasti juba varasemast ajast. Tuleb üle mõõta, aga avastasin, et map andurilt oli voolik lahti pudenenud ja see sai ka tagasi paigaldatud, nüüd juba kannatab sõita.
525 TDS´a EXECUTIVE
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii, sai nüüd paar päeva tagasi eelsüüteküünlaid vahetatud, aga auto peale kokkupanemist ainult lubab paari silindriga ja käima ei lähe. Lahtivõtmisel käis küll väike sädelus võtme ja millegi vahel 6.silindri juures (tõenäoliselt starteri tõmberelee), aga kõik kaitsmed sai visuaalselt üle vaadatud ja vaevalt see mittekäivitumist põhjustab. Anduritest 1. silindri juures on sinise klemmiga ja s.kollektorile kinnitub musta klemmiga?
Starter ajab normaalselt ringi, eelsüütele jõuab vool, peapumba suretusklapil pinge olemas süüte ajal, küte jõuab pihustini. Endal juhe koos.
Kellelgi mõtteid?
Edit: korras, peapumba elektroonika pistik andis vist halba ühendust ja mootor sai eetriga üles turgutatud.
Starter ajab normaalselt ringi, eelsüütele jõuab vool, peapumba suretusklapil pinge olemas süüte ajal, küte jõuab pihustini. Endal juhe koos.
Kellelgi mõtteid?

Edit: korras, peapumba elektroonika pistik andis vist halba ühendust ja mootor sai eetriga üles turgutatud.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Soojaga käivitus noraalselt, külmadega isegi, kui on paar kraadi külma, ei taha hästi käivituda. Eelsüüte küünlad vahetasin ära, kuigi kõik olid terved. Käivitudes ei võta pöördeid justkui ülesse, jääb sinna 500 pöörde juurde ja siis sureb välja. Rooli keerates, ja peaeagu igat elektri vidinat kasutades kohapeal autol hakkavad pöörded veidike kõikuma. Kas sellest võib tingitud olla ka halb käivitumine? Kui mootor on soe, siis ei ole käivitusega probleeme.
bmw 525td E34
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
uurisin ka esimest korda seda kõrgsurvepumpa. Kas pumbakaan on see pealmine kaan nelja poldiga, millest üks polt on kolmnurpeaga? kuidas selle kolmnurkpeaga poldi lahti saate?
Teine küsimus on, et sisselaske kollektori all on üks peenike voolik, mille teist otsa ei oska ma kuhugi ühendada... Kuhu see peaks ühendatama? Mootor on 85kW ´, EGR klapp ilmselt vahelt ära võetud (torujupp oli selle asemel)
käima mootori sain aga tühikäigul ikka tõmbled päris korralikult ja tahhoka seier ka kõigub....
Teine küsimus on, et sisselaske kollektori all on üks peenike voolik, mille teist otsa ei oska ma kuhugi ühendada... Kuhu see peaks ühendatama? Mootor on 85kW ´, EGR klapp ilmselt vahelt ära võetud (torujupp oli selle asemel)
käima mootori sain aga tühikäigul ikka tõmbled päris korralikult ja tahhoka seier ka kõigub....
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ma laseks ikka kuskil teeninduses pumba kaant sättida, niisama tunde järgi keerates kaotab diisel oma ainukese eelise bensuka ees- ökonoomsuse.martinjev kirjutas:uurisin ka esimest korda seda kõrgsurvepumpa. Kas pumbakaan on see pealmine kaan nelja poldiga, millest üks polt on kolmnurpeaga? kuidas selle kolmnurkpeaga poldi lahti saate?
Teine küsimus on, et sisselaske kollektori all on üks peenike voolik, mille teist otsa ei oska ma kuhugi ühendada... Kuhu see peaks ühendatama?

See vaakumvoolik möödab kollektori rõhku ja peaks vist kinnituma parempoolsele vaakumandurile. Kui seda küljes pole, peaks mootor oleva tunduvalt uimasem.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
See vaakumvoolik möödab kollektori rõhku ja peaks vist kinnituma parempoolsele vaakumandurile. Kui seda küljes pole, peaks mootor oleva tunduvalt uimasem.[/quote]
kus see vaakumiandur asub? mingit pilti temast või miskit? ma ei suutnud leida küll ühtegi kohta kuhu see voolik ühendada....
kus see vaakumiandur asub? mingit pilti temast või miskit? ma ei suutnud leida küll ühtegi kohta kuhu see voolik ühendada....
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
eksisin ikka mälu järgi. Minul kinnitub see sinna:martinjev kirjutas:kus see vaakumiandur asub? mingit pilti temast või miskit? ma ei suutnud leida küll ühtegi kohta kuhu see voolik ühendada....
Pilt siis e34ja juhipoolsest kapotialusest.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ni, mootori sain tööle nüüd.
tühikäigul aga tõmbleb (kuidagi ühtlaselt trõnn-trõnn-trõnn). Kui aga suvaliselt pihustil lasen kütusetoru pisut lahti niiet diislit läbi hakkab immitsema, siis käib ilusti ühtlaselt. Millest selline asi võib olla?
Teine küsimus: Kuidas turbo töötamist kontrollida?
tühikäigul aga tõmbleb (kuidagi ühtlaselt trõnn-trõnn-trõnn). Kui aga suvaliselt pihustil lasen kütusetoru pisut lahti niiet diislit läbi hakkab immitsema, siis käib ilusti ühtlaselt. Millest selline asi võib olla?
Teine küsimus: Kuidas turbo töötamist kontrollida?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Las sooja mootoriga üks tuuritab ja teine surub turbost tuleva vooliku kokku. Gaasi andmisel peaks toru kätevahel laiali tõmbuma. Pöördeid ei pea palju andma, maksimaalrõhk peaks tekkima umbes 2800rpm juures.martinjev kirjutas: Teine küsimus: Kuidas turbo töötamist kontrollida?

Või siis muretsed rõhukella, stockis peaks maksimaalülerõhk 1.2at juurde vist jääma.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere. Mul on 524td. küsime siis nii et paagipump on õhtal kas ta annab siis kütet läbi(kui auto käib võtan paagipumda pistiku lahti ja kas auto jääb käima või ei jää.)
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii , turbo kontrollitud. 2500 pöördepeal oli vaevu tunda kuidas lõdvik kõvemaks läks. tühikäigul oli päris pehme. kui palju on lubatud võllili radiaalne lõtk? mul seda ikka oli tunda, vastu korpust labad ei käinud aga tunda oli lõtku.
Huvitav oli veel see et bypass klapp oli normaalasendis ka 2-3mm avatud
see peaks ju avanema alles enamvähem täiskoormusel? Kas võib olla nii, et sellepärast turbo ei töötagi et pool vajalikku õhku läheb otse summutisse?
Huvitav oli veel see et bypass klapp oli normaalasendis ka 2-3mm avatud

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
2500 juures peaks ikka kogu turbo rõhk mootorisse minema, mitte summutisse.martinjev kirjutas:Nii , turbo kontrollitud. 2500 pöördepeal oli vaevu tunda kuidas lõdvik kõvemaks läks. tühikäigul oli päris pehme. kui palju on lubatud võllili radiaalne lõtk? mul seda ikka oli tunda, vastu korpust labad ei käinud aga tunda oli lõtku.
Huvitav oli veel see et bypass klapp oli normaalasendis ka 2-3mm avatudsee peaks ju avanema alles enamvähem täiskoormusel? Kas võib olla nii, et sellepärast turbo ei töötagi et pool vajalikku õhku läheb otse summutisse?
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
- zeck
- Huviline
- Postitusi: 995
- Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
- Peamine sõiduk: BMW F21 116i
- Asukoht: fin
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tühikäigul ei tulegi turbo rõhku taha, kui gaas põhja vajutada siis puhub ~3500rpm juures max 0.7bar korraks. Laena kuskilt turbo kella, siis peab sõidu ajal kotrollima. Kui veidi enne 2000rpm puhub 1.2bar kanti siis on OK(tds puhul, td'l 0.9bar). Või siis teine umbkaudne võimalus on, kolmanda käiguga 1000 pöördega pane gaas põhja ja kui 2000 pöörde juures tuleb järsku jõudu juurde siis peaks ka korras olema.
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
auto on aut. kastiga.
gaasi andes peaks ikka ju lõdvik tuntavalt kõvaks minema minumeelest....
ja kas bypass klapp peab olema seistes ja tühikäigul tugevalt suletud? või ongi normaalne et ta avatud on....
gaasi andes peaks ikka ju lõdvik tuntavalt kõvaks minema minumeelest....
ja kas bypass klapp peab olema seistes ja tühikäigul tugevalt suletud? või ongi normaalne et ta avatud on....
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Klapp peab ikka suletud olema.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kuhu ma peaks turbo rõhu kella ühendama?zeck kirjutas:Tühikäigul ei tulegi turbo rõhku taha, kui gaas põhja vajutada siis puhub ~3500rpm juures max 0.7bar korraks. Laena kuskilt turbo kella, siis peab sõidu ajal kotrollima. Kui veidi enne 2000rpm puhub 1.2bar kanti siis on OK(tds puhul, td'l 0.9bar). Või siis teine umbkaudne võimalus on, kolmanda käiguga 1000 pöördega pane gaas põhja ja kui 2000 pöörde juures tuleb järsku jõudu juurde siis peaks ka korras olema.
BMW E34 525TDS 1995
- zeck
- Huviline
- Postitusi: 995
- Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
- Peamine sõiduk: BMW F21 116i
- Asukoht: fin
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kollektorist läheb üks väike õhuvoolik andurisse. Selle lõika pooleks ja ühenda sinna T vahejupp kuhu omakorda ühendad turbo näidiku voolik.
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nonii, case solved!raitz87 kirjutas:Tere jälle
e39 TDS 1997a. Mure nimelt selline, et homikuti tahab käivitust kuskil 5 min :S ja kui käima läheb siis töötab ühtlaselt ja ei ei jäta vahele ega midagi!
Olen vahetanud eelsüüteküünlad, pinge tuleb peale ja nad tötvad kõik!
Samuti on heas korras kõrgsurvepump, kuna soe käivitus on maksimaalselt 2 sekundit.
Auto ei viska eriti tagant musta, seega peaksid pihustiotsad korras olema?!Ainult siis on lont järel kui maanteel paned 4-käigu ja lööd põhja, see ka hetkeline tahamalont.
Starter veab kiiresti ringi, käivitan akulaadijaga, millel on "start" reziim.
Paagisisene pump on ka vist OK, võtsin tagaistme ära ja ta lõi ilusti. Auto ei käivitu hästi nii täis paagiga kui ka peaaegu tühja paagiga.
Olen kontrollinud terve kütusetrassi, ei ole lekkeid! Ka tagasivool on kuiv!
Probleem tekkis siis kui nende suurte külmadega, -20 ... -30 kraadi, seisis auto 3 päevaõues. siis oli näha kütusefiltrist tulevas torus õhumulle. Peale seda auto jälle igapäevases kasutuses kuid probleem on endiselt alles!
Äkki kellelgi on sarnane probleem olnud? Kuhu viia kontrolli või remonti, kuna enda, rakendusliku kõrgharidusega autoremondilukseppa, pea ei hakka kuskilt osat asjale pihta!
Päikest
Raivo
Championi eelsüüteküünlad said peale 5 kuust kasutamist otsa

Aga küsimus suurele ringile- kuidas kõrgurvepump maha käib? Kas kett tuleb mahakiskuda või on mingisugune nipp? Alles algaja BMW maailmas

Päikest
Raivo