Küsimus ongi siis selline,kuna tundub,et enda oma on kuidagi kas siis katki põrunud või külmunud.
Ja võibolla oskab ehk keegi ka öelda poehinda sellele ja ka lahti seletada kuidas selle paagi vahetus toimub?
Kas e34 ,525(r6) ja 530i(V8) klaasipesuvedeliku paak on sama
Re: Kas e34 ,525(r6) ja 530i(V8) klaasipesuvedeliku paak on sama
Ma ei tea, kas sul on tavaline paak või intensiiv- ja tuledepesu systeemiga. Tavalise kätte saamine on väga lihtne. Ylevalt hoiab yks plassmassist kruvi kinni - selle keerad lahti, tõmbad paagi alt kõrvadest välja ja ongi käes. Ära ainult hooga tõmba, tasemeanduri juhe ja pumba voolik ja juhe pole just väga pika varuga Kui vedelik kaob, siis võiksidki esmalt uurida, kas pumba vooliku või anduri ja pumba tihendite vahelt ei leki. Kui need korras, siis tuleb paagist mõra otsida.
R6 mootorite paagid on V8-te omast erinevad.
R6 mootorite paagid on V8-te omast erinevad.
BMW-le kindel
Re: Kas e34 ,525(r6) ja 530i(V8) klaasipesuvedeliku paak on sama
Paagi põhjas on jah suur mõra.Pmst panin paagi täis.......siis sain 5km sõita ja oli jälle tühi.
Õnneks ei ole jah intensiivpesuga mitte mingilgi määral tegemist niiet vast saab selle paagi plönni ka kuskilt normaalse raha eest.
Õnneks ei ole jah intensiivpesuga mitte mingilgi määral tegemist niiet vast saab selle paagi plönni ka kuskilt normaalse raha eest.