e39 523ia läks keema(korras) nüüd valge suits
- Alvaro
- Huviline
- Postitusi: 1854
- Liitunud: 21.09.2006 13:19 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 e70 35d
- Telefon: 358445150389
- Asukoht: Vantaa-Jõgeva-Loksa
- Kontakt:
e39 523ia läks keema(korras) nüüd valge suits
Tere,
probleemid meie hoovil, nimelt kusagil kaks korda on auto teinult külmast peast käima pannes nii, et arvutisse tuleb tekst "kontrolli jahutusvedeliku taset." kuid sojaks käies kaob ära, kaks korda olen jahutusvedeliku juurde kallanud(tunnistan, et soojale mootorile, ning see järel ei ole ma õhutanud). nüüd täna töölt tulles ei olnud soendust järgi ja parklasse sõites, parkides märkasin, et jahutusvedeliku temp on yle normi. jätsin kohe seisma auto.peale seda avasin kapotti, ning keerasin mõlemad õhutus ventiilid lahti, sealt tuli ainult auru. panin siis uuesti auto käima, et ok õhutan ära. kuid see oli kasutu. tuleb ainult auru ja ei midagi muud. temp hakkab vaikselt tõusma. samuti on ka kõrvalistuja poole lõdvik ja radika nurk täiesti kylm. kallasin ka jahutusvedeliku juurde, kusagil liitri jagu, paisupaagis tase üle maksimumi. Milles võib olla probleem? kehvasti õhutatud(keegi võiks ka kirjutada kuidas see nende arvates/teades käib), termostaat(vana omaniku sõnul sügisel vahetatud) või veepump??
Teie vastusi ootama jäädes,
Alvaro
probleemid meie hoovil, nimelt kusagil kaks korda on auto teinult külmast peast käima pannes nii, et arvutisse tuleb tekst "kontrolli jahutusvedeliku taset." kuid sojaks käies kaob ära, kaks korda olen jahutusvedeliku juurde kallanud(tunnistan, et soojale mootorile, ning see järel ei ole ma õhutanud). nüüd täna töölt tulles ei olnud soendust järgi ja parklasse sõites, parkides märkasin, et jahutusvedeliku temp on yle normi. jätsin kohe seisma auto.peale seda avasin kapotti, ning keerasin mõlemad õhutus ventiilid lahti, sealt tuli ainult auru. panin siis uuesti auto käima, et ok õhutan ära. kuid see oli kasutu. tuleb ainult auru ja ei midagi muud. temp hakkab vaikselt tõusma. samuti on ka kõrvalistuja poole lõdvik ja radika nurk täiesti kylm. kallasin ka jahutusvedeliku juurde, kusagil liitri jagu, paisupaagis tase üle maksimumi. Milles võib olla probleem? kehvasti õhutatud(keegi võiks ka kirjutada kuidas see nende arvates/teades käib), termostaat(vana omaniku sõnul sügisel vahetatud) või veepump??
Teie vastusi ootama jäädes,
Alvaro
Viimati muutis Alvaro, 25.03.2010 11:57 52, muudetud 1 kord kokku.
e34 520 91a*e36 316 94a*e36 320 93a*e34 525tdsa 92a*e34 525 90a*e36 320 93a*e34 525 92a*e39 523 96a*e39 528 97a*e46 328 98a*e30 316i 90a*e46 330d 03a*e60 520d 08a*e36 318i 96a*e30 324d 85a
Re: e39 523ia läks keema
kalla jahutusvedeliku äärteni täis.. mul oli sama probleem, tundus et on piisavalt aga tegelikult ei olnud.. ja muidugi õhutamine on ka äärmiselt tähtis aga see on juba omamoodi tehnika.. kõik teevad erinevalt
- Alvaro
- Huviline
- Postitusi: 1854
- Liitunud: 21.09.2006 13:19 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 e70 35d
- Telefon: 358445150389
- Asukoht: Vantaa-Jõgeva-Loksa
- Kontakt:
Re: e39 523ia läks keema
Kas soojale või külmale mootorile?? kuidas sa õhutasid??
e34 520 91a*e36 316 94a*e36 320 93a*e34 525tdsa 92a*e34 525 90a*e36 320 93a*e34 525 92a*e39 523 96a*e39 528 97a*e46 328 98a*e30 316i 90a*e46 330d 03a*e60 520d 08a*e36 318i 96a*e30 324d 85a
Re: e39 523ia läks keema
mina õhtutasin sooja mootoriga, ühe ventiili paisupaagi juures keerasin lahti ja teise toru peal ka tegin lahti, ja kuivõrd naljakas see poleks igaks juhuks veel puhusin paisupaaki niikaua kuni ventiilidest hakkas tosooli välja tulema 

Re: e39 523ia läks keema
Külma mootoriga, tõsta auto nina üles või aja kallaku peale, seisva mootoriga keerad õhutus niplid lahti(mina keerasin ainult ühe lahti, selle mis veepumba juures), siis kallad nii kaua kuni jahutusvedeliku(kui tahad et kiiremini alaneks jahutusvedelik, siis väntsuta lõdvikut ka) hakkab õhutusniplist tulema, kallad paisupaagi täis, paned auto käima lased kaks-kolm pöördeid kuskil 3000-4000rpm, seiskad mootori jälgid jahutusvedeliku taset, käivita mootor, mine tee proovi sõitu või lase kohapeal käiata, jälgi temperatuuri näidikut. Mina veel panin seest puhurid puhuma max. pööretega, kuid loogiliselt võttes ei tohiks see aidata, kuna need ei tohiks jahutusvedeliku ringi ajada.
- Alvaro
- Huviline
- Postitusi: 1854
- Liitunud: 21.09.2006 13:19 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 e70 35d
- Telefon: 358445150389
- Asukoht: Vantaa-Jõgeva-Loksa
- Kontakt:
Re: e39 523ia läks keema
Nii, tegin siis mõlemad õpetused läbi aga kummastki abi ei ole, lõdvik kõrvalistuja poolel jääb külmaks ja monda aega käimist läheb temp üle normi.
Kas viga võib ikkagi olla termostaadis?
Kas viga võib ikkagi olla termostaadis?
e34 520 91a*e36 316 94a*e36 320 93a*e34 525tdsa 92a*e34 525 90a*e36 320 93a*e34 525 92a*e39 523 96a*e39 528 97a*e46 328 98a*e30 316i 90a*e46 330d 03a*e60 520d 08a*e36 318i 96a*e30 324d 85a
Re: e39 523ia läks keema
Praegu tundub küll termostaadi viga. Kui jahutusvedelik lõhnab heitgaaside järele,võib asi halvem ka olla (plokikaane tihend) 

Re: e39 523ia läks keema
ma arvan et veepumpa võiks kontrollida nii et vala jälle äärteni jahutusvedeliku, korgi ära pane kinni, lase kellelgi autosse istuda ja las hoiab 20-30 sek. pöörded ~3k, siis näed kas hakkab märgatavalt tosooli välja ajama, saab teada kas pump toimib või ei.. mul vähemalt peksis vedeliku kõvasti välja kui nii kontrollisin.. parandage kui eksin 
veel võib olla termostaat, ja väiksem tõenäosus et radikas umbes..

veel võib olla termostaat, ja väiksem tõenäosus et radikas umbes..
Re: e39 523ia läks keema
Tundub küll termostaadi viga olema kui sa oled ikka korralikult eelnevalt õhutanud ja asi ikka ei toimiAlvaro kirjutas:Nii, tegin siis mõlemad õpetused läbi aga kummastki abi ei ole, lõdvik kõrvalistuja poolel jääb külmaks ja monda aega käimist läheb temp üle normi.
Kas viga võib ikkagi olla termostaadis?
-
- Huviline
- Postitusi: 106
- Liitunud: 02.12.2009 16:42 02
- Peamine sõiduk: ET13333
- Telefon: 5517016
- Asukoht: Rakvere
Re: e39 523ia läks keema
Nädalavahetusel õhutasin oma e39 ära nii nagu kuskilt siit foorumist lugesin, otsi! Aga lühidalt nii: külma mootoriga, õhutusniplid lahti, paisupaagi kork lahti, valad vedelikku täis, süüde sisse, temp max peale ventika kiirus teise kriipsu peale! Ja hakkabki protsess pihta, valad vedelikku peale koguaeg, niplitest tuleb õhku mulle, mingi 20 mintsa võid vabalt jälgida seda. Kui õhku ei tule enam, keerad niplid kinni, kuid kork jäta lahti veel, siis auto käima ja 15 sekundi pärast paar-kolm korda lase pöördeid 5000ni. Ja oligi kõik, kork peale ja uuesti masin käima. Muidugi jälgi siis temp. näidikut ja proovi soendust autos. Kõik ventika ribid peavad töötama korralikult, st et puhuvad sooja nii nagu peaksid. Kui korralikult pole õhutatud, siis võib olla nii, et näiteks kõrvalistuja poolt puhub sooja, juhile mitte. Endal toimis idealselt nii ja ka tagumisest puhurist tuleb sooja. Aga edu katsetamisel.
Endal kohe vaja see operatsioon jälle ette vaja võtta, kuna kuskilt paisupaagi juurest lekib, vist tihend ja viga vaja leida ning tosool välja jälle 


E36/E39/E30/E38
- Alvaro
- Huviline
- Postitusi: 1854
- Liitunud: 21.09.2006 13:19 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 e70 35d
- Telefon: 358445150389
- Asukoht: Vantaa-Jõgeva-Loksa
- Kontakt:
Re: e39 523ia läks keema
nii...uus termostaat sees ja asi ikka sama... räägin siis kuidas õhutasin, paisupaak tosooli täis, kork kinni, mõlemad õhutusniplid lahti(miite päris lahti vaid ühe keerde võrra kinni), auto nina oli tõusu peal. nii kaua kui temp normis siis hakkas tosooli välja ajama aga nii kui temp tõusma hakkas hakkas ainult auru tulema mõlemast. sai ka proovitud nii, et ajas tosooli välja mõlemast ja see järel niplid kinni kuid ikka temp tõuseb. Muidu salongis sooja tuli aga kui hakkas juba kolmveerandit ületama läks salongi õhk ka külmaks. peale termostaadi vahetamist läks ka alumine lõdvik soojaks, kuid lõpus läks uuesti külmaks.
e34 520 91a*e36 316 94a*e36 320 93a*e34 525tdsa 92a*e34 525 90a*e36 320 93a*e34 525 92a*e39 523 96a*e39 528 97a*e46 328 98a*e30 316i 90a*e46 330d 03a*e60 520d 08a*e36 318i 96a*e30 324d 85a
Re: e39 523ia läks keema
kahtlane jah, aga tõsi see õhutus-tosooli valamis protseduur on omamoodi tehnika.. kui mul keema läks ma õhutasin mitu korda valasin tosooli juurde, lõpuks viisin töökotta ja selgus et ikkagi vähe oli:D kuigi tegelt valasin äärteni
- Tauri_V
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
- Peamine sõiduk: BMW G21
- Asukoht: Pärnu
Re: e39 523ia läks keema
Siin tundub juba veepumba viga olevat. Eemalda pump ja kontrolli üle, kas labad on ikka terved.
BMW g21 320dx
- Alvaro
- Huviline
- Postitusi: 1854
- Liitunud: 21.09.2006 13:19 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 e70 35d
- Telefon: 358445150389
- Asukoht: Vantaa-Jõgeva-Loksa
- Kontakt:
Re: e39 523ia läks keema
Ok...tänaseks jätan asja nii, eks homme näha ole mis saab.
Aga nagu õigesti aru saan siis asi peaks ikkagi nii olema, kui ei siis parandage mind
Aga nagu õigesti aru saan siis asi peaks ikkagi nii olema, kui ei siis parandage mind
- külm mootor
kõik niplid pealt maha keerata+paisupaagi kork
siis jahutusvedeliku peale kallata niikaua kui õhutus niplitest hakkab tosooli tulema
samal ajal pubata lõdvikust ja puhkuda paisupaaki
kui hakkab niplitest tosooli tulema, niplid kinni, paisupaagi kork jääb lahti
auto käima
vajadusel kallad juurde
kontrollid puhuri sooja
e34 520 91a*e36 316 94a*e36 320 93a*e34 525tdsa 92a*e34 525 90a*e36 320 93a*e34 525 92a*e39 523 96a*e39 528 97a*e46 328 98a*e30 316i 90a*e46 330d 03a*e60 520d 08a*e36 318i 96a*e30 324d 85a
Re: e39 523ia läks keema
kui nii tehtud ja termostaat ka vahetatud siis loogiliselt võttes ainult veepump.. enne lahti võtmist peaks ju kuidagi aru saama kas vedelik käib ringi või ei.. mul näiteks kui paisupaak oli täis ja pöörded hoida ~20 seki 3000 peal siis hakkas ühel hetkel kõvasti välja ajama paisupaagist üle äärte.. ei tea kas see on mingi näitaja või mitte..
- Alvaro
- Huviline
- Postitusi: 1854
- Liitunud: 21.09.2006 13:19 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 e70 35d
- Telefon: 358445150389
- Asukoht: Vantaa-Jõgeva-Loksa
- Kontakt:
Re: e39 523ia läks keema
kui pöörded peal hoida ja paisupaagi kork lahti siis hakkab jah üle ujutama
e34 520 91a*e36 316 94a*e36 320 93a*e34 525tdsa 92a*e34 525 90a*e36 320 93a*e34 525 92a*e39 523 96a*e39 528 97a*e46 328 98a*e30 316i 90a*e46 330d 03a*e60 520d 08a*e36 318i 96a*e30 324d 85a
Re: e39 523ia läks keema
Õhuta nii:
vala jahutusvedelikku paisupaaki kuni normini ja vaata et soojendus oleks keeratud maksimumi peale
pane mootor tühikäigul tööle ja hakka õhutama keerates õhutuskruvi niikauaks lahti kuni õhutusaugust tuleb ainult jahutusvedelikku(teise õhutuskruviga täpselt sama teema)samalajal jälgides et jahutusvedeliku tase paisupaagis ei langeks alla miinimum normi
õhutada tuleb tavaliselt mitu korda et saada kogu õhk kätte
väga tähtis mootorit ei tohi õhutamise ajal keema lasta ja temperatuuri mitte sinna ligilähetalegi lasta kui temperatuur tõuseb nii palju siis peab mootori seiskama
peale sellist korralikku õhutamist peaks soojendus kenasti sooja õhku puhuma ja mootor ei tohiks keema minna
kui nüüd ikka veel mootor laheb keema siis on kas veepump puruks plokikaane tihend õhtal või veelhullem plokikaanes pragu
loodame kõige parimat
vala jahutusvedelikku paisupaaki kuni normini ja vaata et soojendus oleks keeratud maksimumi peale
pane mootor tühikäigul tööle ja hakka õhutama keerates õhutuskruvi niikauaks lahti kuni õhutusaugust tuleb ainult jahutusvedelikku(teise õhutuskruviga täpselt sama teema)samalajal jälgides et jahutusvedeliku tase paisupaagis ei langeks alla miinimum normi
õhutada tuleb tavaliselt mitu korda et saada kogu õhk kätte
väga tähtis mootorit ei tohi õhutamise ajal keema lasta ja temperatuuri mitte sinna ligilähetalegi lasta kui temperatuur tõuseb nii palju siis peab mootori seiskama
peale sellist korralikku õhutamist peaks soojendus kenasti sooja õhku puhuma ja mootor ei tohiks keema minna
kui nüüd ikka veel mootor laheb keema siis on kas veepump puruks plokikaane tihend õhtal või veelhullem plokikaanes pragu
loodame kõige parimat
- Alvaro
- Huviline
- Postitusi: 1854
- Liitunud: 21.09.2006 13:19 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 e70 35d
- Telefon: 358445150389
- Asukoht: Vantaa-Jõgeva-Loksa
- Kontakt:
Re: e39 523ia läks keema
Sai siis tehtud selle õpetuse järgi, alguses koik ilus tore...tegin väikese ringi ja asi toimis, kuid sooja tulekuga oli nii, et vahel nagu hakkas hetkeks külmemat puhuma, auto käis veel koha peal kusagil 15mintsa. hakkasin siis vähe pikemat ringi tegema, sain vähe sõita ja hakkas jälle temp tõusma ja samal ajal hakkas külma puhuma.Jahutussüsteemi õhutamine:
1. Mootor külm
2. Süüde sisse, salongi temp maksimumi, ventilaator nr 2 asendisse. mootorit mitte käivitada.
3. õhutuskork/korgid lahti
4. Valada sisse nii palju kui läheb, st kõrini täis, oodata kuni tase alaneb, valada veel, jne kuni tase ei alane enam ja õhutuskorgist õhumulle ei tule. Kannatlik olla, võtab aega.
5. õhutuskork kinni, paisupaagi korki mitte sulgeda
6. Mootor käima, 4-5 korda teravalt tuuri anda 4500 pöörde kanti. Mitte soojaks lasta!
7. Mootor seisma, kontrollida taset, vajadusel korrigeerida normaalse nivooni.
8. Sulgeda paisupaagi kork.
Mida siis peaks tegema kui peale õhutamist ja peale seda esimest käima panemist tosooli tase on kurguni täis?
e34 520 91a*e36 316 94a*e36 320 93a*e34 525tdsa 92a*e34 525 90a*e36 320 93a*e34 525 92a*e39 523 96a*e39 528 97a*e46 328 98a*e30 316i 90a*e46 330d 03a*e60 520d 08a*e36 318i 96a*e30 324d 85a
Re: e39 523ia läks keema
Kui mootorit õhutamise ajal üldse tööle ei pane siis jäävad kindlasti kuhugi õhukolded ja pärast ongi probleemid
Kindluse mõttes võib veel pärast väikest proovisõitu veel korra õhutada aga ma kordan mootorit ei tohi õhutamise ajal keema lasta
Kindluse mõttes võib veel pärast väikest proovisõitu veel korra õhutada aga ma kordan mootorit ei tohi õhutamise ajal keema lasta
- Alvaro
- Huviline
- Postitusi: 1854
- Liitunud: 21.09.2006 13:19 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 e70 35d
- Telefon: 358445150389
- Asukoht: Vantaa-Jõgeva-Loksa
- Kontakt:
Re: e39 523ia läks keema
keema ma pole teda lasknud. kohe kui temp tõuseb olen jätnud seisma
e34 520 91a*e36 316 94a*e36 320 93a*e34 525tdsa 92a*e34 525 90a*e36 320 93a*e34 525 92a*e39 523 96a*e39 528 97a*e46 328 98a*e30 316i 90a*e46 330d 03a*e60 520d 08a*e36 318i 96a*e30 324d 85a
- Alvaro
- Huviline
- Postitusi: 1854
- Liitunud: 21.09.2006 13:19 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 e70 35d
- Telefon: 358445150389
- Asukoht: Vantaa-Jõgeva-Loksa
- Kontakt:
Re: e39 523ia läks keema
Nonii, lõpuks siis täna sai hing täis ja sai veepump maha võetud, pilti kopeerima ei hakka, kui öelda võin nii palju, et kasutaja Riivo oletus oli õige. Homme siis töö juurde uue veepumba järgi.
Keegi võiks veel kirjutada kuidas peaks tegelikult välja nägema ilma kontita variandil viskosiduri maha võtmine.
Uus ülevaade homme
Alvaro
Keegi võiks veel kirjutada kuidas peaks tegelikult välja nägema ilma kontita variandil viskosiduri maha võtmine.
Uus ülevaade homme
Alvaro
e34 520 91a*e36 316 94a*e36 320 93a*e34 525tdsa 92a*e34 525 90a*e36 320 93a*e34 525 92a*e39 523 96a*e39 528 97a*e46 328 98a*e30 316i 90a*e46 330d 03a*e60 520d 08a*e36 318i 96a*e30 324d 85a
- Tauri_V
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
- Peamine sõiduk: BMW G21
- Asukoht: Pärnu
Re: e39 523ia läks keema
Viskosiduri mahavõtmine käib haamri ja 30(oli vist) lehtvõtmega.
BMW g21 320dx
Re: e39 523ia läks keema
32 võti ja lahti tuleb päripäeva (ehk siis teistpidi keermega) 

Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: e39 523ia läks keema
Alati ei pruugi ta sealt nii lihtsalt lahti tulla!Ntk minu autol oli nii,et võisidki taguma jääd aga lahti ta ei tuld,kuna eelmine omnik oli selle päris korralikult kinni väänanud ning rihm hakkas libisema rullikute peal!(kui tagasi paned siis ära kinnikeeramisel eriti jõudu rakenda,sest teinekord võib lahti keeramisel rakusi tulla)!Enda oma sain lahti nii,et oli hästi pikk kruvikeeraja,lükkasin selle diagonaalis veepuma rihmaratta poltide vahele ja hoidsin ühekäega kruvikeerajat ja teise käega andsin 32 võtmele kolakat!
- Alvaro
- Huviline
- Postitusi: 1854
- Liitunud: 21.09.2006 13:19 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 e70 35d
- Telefon: 358445150389
- Asukoht: Vantaa-Jõgeva-Loksa
- Kontakt:
Re: e39 523ia läks keema
nonii, nüüd vist lopuks sai asi korda...kuid nüüd teeb natuke muret valge toss mis kuidagi ära ei taha kaduda!!! märkasin seda enne seda remonti juba, et kuidagi imellk valge toss koguaeg supsist väljas. õli tase normis ja õlivarda peal ka midagi üleliikset ei ole tähendanud. Käima läheb ilusti, nii soojalt kui külmalt.
e34 520 91a*e36 316 94a*e36 320 93a*e34 525tdsa 92a*e34 525 90a*e36 320 93a*e34 525 92a*e39 523 96a*e39 528 97a*e46 328 98a*e30 316i 90a*e46 330d 03a*e60 520d 08a*e36 318i 96a*e30 324d 85a
- alcozeltser
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 10.12.2008 02:16 40
Re: e39 523ia läks keema
enda 523i ka kuidagi palju valget ajab. kas asi katalüsaatoris võib olla? kylma mootoriga ei tossa aga kui töö temp käes siis hakkab tossama(mitte palju kuid siiski). jahutusvedelikus õli ei ole, õlivarras ka norm ja lõnadega tundub ka asi korras olevad.
- Alvaro
- Huviline
- Postitusi: 1854
- Liitunud: 21.09.2006 13:19 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 e70 35d
- Telefon: 358445150389
- Asukoht: Vantaa-Jõgeva-Loksa
- Kontakt:
Re: e39 523ia läks keema
Katolisaatoriga asi nii, et mul oli sisu lahti polenud ning see sai lahti loigatud ja sisu välja voetud. Kas viga voib olla selles?
e34 520 91a*e36 316 94a*e36 320 93a*e34 525tdsa 92a*e34 525 90a*e36 320 93a*e34 525 92a*e39 523 96a*e39 528 97a*e46 328 98a*e30 316i 90a*e46 330d 03a*e60 520d 08a*e36 318i 96a*e30 324d 85a
- Alvaro
- Huviline
- Postitusi: 1854
- Liitunud: 21.09.2006 13:19 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 e70 35d
- Telefon: 358445150389
- Asukoht: Vantaa-Jõgeva-Loksa
- Kontakt:
Re: e39 523ia läks keema(korras) nüüd valge suits
Sai siis käidud autoteeninduses ja lastud veel nende poolt süsteem ära õhutada. Valge/halli suitsu kohta ütlesid, et see on täiesti normaalne selliste ilmadega.
e34 520 91a*e36 316 94a*e36 320 93a*e34 525tdsa 92a*e34 525 90a*e36 320 93a*e34 525 92a*e39 523 96a*e39 528 97a*e46 328 98a*e30 316i 90a*e46 330d 03a*e60 520d 08a*e36 318i 96a*e30 324d 85a
Re: e39 523ia läks keema(korras) nüüd valge suits
Mul e39 523i-l kiri kontrolli jahutusvedelikku. Oli seda alla normi kallasin juurde, tegin ühe õhutusnippli ka lahti, aga vedelik ei kao kusagile. Mootori temp veidi üle normi, aga päris keema ei lähe. Kuid kiri endiselt
ees. Ehk keegi valgustab mind väheke.
ees. Ehk keegi valgustab mind väheke.