
e39 tagumik alla vajunud?
e39 tagumik alla vajunud?
e39 tagumik alla vajunud või nii peabki olema?


Viimati muutis hai123, 25.03.2010 23:24 59, muudetud 4 korda kokku.
Re: e39 tagumik alla vajunud?!
Tõenäoliselt siis amort või vedru väsinud.Või on mõlemad läbi.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e39 tagumik alla vajunud?!
Pigem siis juba vedru(d), kuna amort kere õhus ei hoia.
tel. 51 949 859
Re: e39 tagumik alla vajunud?!
Kunagi siin sellekohane teema oli,aga nüüdseks kadunud.Seal jäi ka selgusetuks see "väsinud taguots".Ometi amordid ja vedrud vahetatud.Töökojas ei leitud midagi,mis vahetamist vajaks.Kasutaja Daniil oli mingeid seibe vahele pistnud,aga see pole ka vist päris originaalne lahendus madalale tagaosale
.Tea siis mida taga peale hakata.Sel talvel ajas päris vanduma. 


530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Re: e39 tagumik alla vajunud?!
ma ei tea, äkki nii peabki olema.. aga kui 2 inimest tagaistmel siis küll väga kahtlane
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: e39 tagumik alla vajunud?!
Arvatavasti jah vedru kas ühe tiiruvõrra puru v siis on lihtsalt väsind ja kokku vajunud!
Re: lahendatud
Milles siis lahendus seisnes?
530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: lahendatud
samad sõnadolkapolka kirjutas:Milles siis lahendus seisnes?
Re: e39 tagumik alla vajunud
tegelikut ma sain ainult põhjus teada- um-is öeldi et valed vedrud all..
kui juba selline teema siis küsimus kas tagumiste vedrude vahetus on ajaliselt mahukam töö kui esimesed vedrud?? oma esiamortide-vedrude vahetuse ajal viibisin ise kõrval
kui juba selline teema siis küsimus kas tagumiste vedrude vahetus on ajaliselt mahukam töö kui esimesed vedrud?? oma esiamortide-vedrude vahetuse ajal viibisin ise kõrval
Re: e39 tagumik alla vajunud?!
Ma otsisin küll hulk aega infot selle kohta,aga ei leidnuddiislijoodik kirjutas:TIS-is on olemas info, kui kõrgel auto peab olema. Muretse TIS ja loe.


530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3493
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: e39 tagumik alla vajunud
Niikuinii sport vedrud alla pandud (loe: madaldus vedrud) 

Re: e39 tagumik alla vajunud
no vot jälle tekib segadus, ma hakkasin juba tagavedrusid otsima. võib olla mõttekam siis ette panna sportvedrud ja taga jätta olemasolevad 

Re: e39 tagumik alla vajunud
Eks ta natuke tuleb jah,kuna peab ju salongi lammutama,logarid maha kiskuma ja koopas jäävad ette kah mingi paak ja bena toru,need keerasin kah lahti.Omal läks pea 3,5h tagu vedrude vahetusele,oleks kiiremini saanud aga parema amordi polt ei tulnud kuidagi sillast välja...hai123 kirjutas:tegelikut ma sain ainult põhjus teada- um-is öeldi et valed vedrud all..
kui juba selline teema siis küsimus kas tagumiste vedrude vahetus on ajaliselt mahukam töö kui esimesed vedrud?? oma esiamortide-vedrude vahetuse ajal viibisin ise kõrval
Võiksid mingi pildi teha ehk küljelt rattast ja tagant,et kui koopas ja viltu nad tühja autoga on...
BMW E65 740D
Re: e39 tagumik alla vajunud?

tegin täna mõõtmised parklas siledal pinnal (mitte seal kus pilt tehtud), ja sellised tulemused mõlemalt poolt ühesugused.. velje keskpunktist koopa ääreni ees 1cm rohkem, aga auto küljed taga 1cm kõrgem.. mis arvate sellest, kuidas teil on ja kuidas peab olema?
kes viistib minge mõõtke oma auto kõrgus huvi pärast ja kirjutage siia

- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: e39 tagumik alla vajunud?
Sai just ühel 530d universaal e39-l DIS-iga tagumikku kõrgemale upitatud ja seal näitas et velje keskpunktist kuni kaareni peaks olema ettenähtud 360 +/- 3mm. Ma ei oska öelda kas see nüüd sedaanil kah sama peab olema või mitte.
Re: e39 tagumik alla vajunud?
sry, ei saanud aru mis see tähendabMaximaator kirjutas:Sai just ühel 530d universaal e39-l DIS-iga tagumikku kõrgemale upitatud
diislijoodik, ma otsisin küll googlest, kahjuks ei leidnud.. ja puhtalt huvi pärast küsisin kui kõrged teistel autod on scock või madaldusverdudega ühte või teiste velgede/rehvidega...
Re: e39 tagumik alla vajunud?
Ole tänatud armuline diislijoodik.
.

530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: e39 tagumik alla vajunud?
Mis iba. Kui mul on sellised numbrid ekraanil ja õpetus mida ja kuda mõõta
IRW, ei viitsi siin vaidlema hakata. Eks muretse endale DIS ja muu vajalik siis vaata. Mõtsin et saab äkki väheke abiks olla aga ju siis mitte, kui kohe sõimama hakatakse.

Re: e39 tagumik alla vajunud?
maximaatori toodud andmed olid lihtsalt Ühe BMW 530D 99a universaali kohta, millel on õhkvedrustus.
Ja näide oli toodud võrdluseks. Kas on kohe vaja sõnu loopima hakata ja öelda et täielik iba, kui mul on arvuti ees, ütleb et mõõda velje keskkohast koopa ääreni, ja see peaks olema standard vedrustuse puhul 360 mm +/- 3mm.
Diislijoodik, kui sa ütled et see on jumala vale ja iba, siis tule ma näitan sulle seda läbi GT1-he.
Niisama mõtetuid sõnu loopida ja teisi maha tegema hakata pole ka mõtet.
Edu.....
Ja näide oli toodud võrdluseks. Kas on kohe vaja sõnu loopima hakata ja öelda et täielik iba, kui mul on arvuti ees, ütleb et mõõda velje keskkohast koopa ääreni, ja see peaks olema standard vedrustuse puhul 360 mm +/- 3mm.
Diislijoodik, kui sa ütled et see on jumala vale ja iba, siis tule ma näitan sulle seda läbi GT1-he.
Niisama mõtetuid sõnu loopida ja teisi maha tegema hakata pole ka mõtet.
Edu.....
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: e39 tagumik alla vajunud?
Miks ma peaks siin miskit seepi kirjutama ja miskit välja mõtlema? Üritasin teemaalgatajat vähegi edasi aidata, muud midagi. Ja mõõta annab nii täpselt kui mõõteriistad ja oskus kannatavad. +/-3mm ei ole nüüd tõesti miski täppisteadus ega raketiteadus.
Ja DIS on osa BMW GT1-st, mis ongi ju BMW esinduste ametlik süsteem (viimasel ajal aga juba uued süsteemid).
Nii et miks peaks TIS-i eelistama DIS-ile. DIS-is toimub auto tuvastamine automaatselt ning siiamaani pole küll olnud põhjust kahelda selle usaldusväärsuses.
Eeldasin, et kõik saavad aru millega tegu kui kirjutan et arvuti kaudu sai auto tagumist otsa kõrgemale tõstetud. Ja lisasin ka selle, et ei ole kindel kas kehtib ka kõneall oleva auto kohta.
Mis karust sa sokid ei saa üldse aru. Ei soovinud kedagi eksitada teelt. Mõtlesin ainult et ehk on abiks.
Aga eks see kärbse ja karu jutt lahendab nüüd teemaalgataja probleemid nagu näuhhhhhdi.
Teemaalgatajale siis niii palju et tõin lihtsalt näite konkreetse auto kohta. Ning vabandan, et tülitasin sind ja teema risustamise eest.
Edu edaspidiseks.
Ja DIS on osa BMW GT1-st, mis ongi ju BMW esinduste ametlik süsteem (viimasel ajal aga juba uued süsteemid).
Nii et miks peaks TIS-i eelistama DIS-ile. DIS-is toimub auto tuvastamine automaatselt ning siiamaani pole küll olnud põhjust kahelda selle usaldusväärsuses.
Eeldasin, et kõik saavad aru millega tegu kui kirjutan et arvuti kaudu sai auto tagumist otsa kõrgemale tõstetud. Ja lisasin ka selle, et ei ole kindel kas kehtib ka kõneall oleva auto kohta.
Mis karust sa sokid ei saa üldse aru. Ei soovinud kedagi eksitada teelt. Mõtlesin ainult et ehk on abiks.
Aga eks see kärbse ja karu jutt lahendab nüüd teemaalgataja probleemid nagu näuhhhhhdi.
Teemaalgatajale siis niii palju et tõin lihtsalt näite konkreetse auto kohta. Ning vabandan, et tülitasin sind ja teema risustamise eest.
Edu edaspidiseks.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: e39 tagumik alla vajunud?
Tead diislijoodik, loe minu esimene postitus siin teemas läbi ja saad vastuse oma küsimusele.
Ja lõpeta see risustamine äää. Kui sul mulle miskit öelda siis selleks sobib ka PS. Krt nagu ei oskaks lugeda????
Ja lõpeta see risustamine äää. Kui sul mulle miskit öelda siis selleks sobib ka PS. Krt nagu ei oskaks lugeda????
Re: e39 tagumik alla vajunud?
ok.. diislijoodik. tundub et sul iga asja jaoks vastus varnast võtta ja sina oled BMW-de kunn.
See on juba ammu teemast kõrvale kaldunud siin, kui sa poleks kohe mingit ülbiku vastust kirjutanud, nagu IBA jne, siis poleks ka seda aretust siia tekkinud. Nii et ole ka väheke viisakam.
Kõik, mis teised (peale sinu), räägivad ei ole kohe IBA, ja kohati eksid ka sina. Nii et igaüks teeb omad järeldused ja aitab mölast.
Edu
See on juba ammu teemast kõrvale kaldunud siin, kui sa poleks kohe mingit ülbiku vastust kirjutanud, nagu IBA jne, siis poleks ka seda aretust siia tekkinud. Nii et ole ka väheke viisakam.
Kõik, mis teised (peale sinu), räägivad ei ole kohe IBA, ja kohati eksid ka sina. Nii et igaüks teeb omad järeldused ja aitab mölast.
Kas see on sinu arust sellel autol DIS-ist reguleeritav. Me rääkisime praegu autost millel saab seda reguleerida.Huvitav, kas su vahva DIS-i +/-3 mm jutt ajab ka esivedrude puhul, muind hakkas täitsa huvitama? Kui tahad läbu jätkata, vasta sellel küsimusele.
Edu
Viimati muutis TimoA, 26.03.2010 22:32 15, muudetud 1 kord kokku.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: e39 tagumik alla vajunud?
Kus, kus ma ütlesin et see mis ma räägin on absoluutne tõde?????? Ma toetun ainult infole mida jagab GT1 ja kogemusele, muud midagi. Ma ei ole kunagi pretendeerinud sellele et kõik mis räägin on puhas kuld....
Sa vist oled miskit muud teemat vahepela lugenud ja ajad mind kellegagi segi.....
Sa vist oled miskit muud teemat vahepela lugenud ja ajad mind kellegagi segi.....
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: e39 tagumik alla vajunud?
Ja nüüd on minu poolt kõik.
Ei olnud plaanis üldse sellist läbu, mis ei puutu otseselt teemasse, siia tekitada.
Ei olnud plaanis üldse sellist läbu, mis ei puutu otseselt teemasse, siia tekitada.
Re: e39 tagumik alla vajunud?
diislijoodik kirjutas:Mind absoluutselt ei huvita kunn või mingi muu tiitel, kuid andke infot õigeti ja mõistuspäraselt ja oma oleksid ja muud nägemused hoidke endale, sest asjatundmatu võtab neid tõena. ok?... siis on tore ja rahu maa peal.
Lisasid küsimuse DIS-ist. Maksimaatori jutust jäi kõlama, et DIS-ist tuleb ainuõige ja absoluutne info, see peaks siis puudutama ka esivedrustust. Kuna soov oli jahumine lõpetada (ei ole võimalik üheaegselt lõpetada ja jätkata) ja pole ka mõtet enam üle korrata, et teemaalgatajal oli taga ka keerdvedrudega masin (jälle küsimus, kas DIS-is oli info või mitte?), siis peaks panema punkti ja olema selge, kust ikkagi infot BMW kohta ammutada.
Aga tundub et sina pretendeerid sellele, et see mis sina räägid on üks ja ainus tõde.
Ja teised ajavad ainult p...ska
ja sinu jutust tuleb veel see ka välja, et see programm millega siiski seadistatakse BMW sid, on täielik jama.
Ja nagu arvata võib siis viimane sõna jääb siiski diislijoodikule.

Palju õnne. Aitab juba
Viimati muutis TimoA, 26.03.2010 22:58 52, muudetud 2 korda kokku.
Re: e39 tagumik alla vajunud?
nii ta paraku on jah paljudes teemades, rohkem viisakust ja mõistvat suhtumist, võib ju viisakalt märkuse teha kui kellegi väide ei vasta tõele..
teema algatades kaalusin kas on mõtet 2 tuhandene väljaminek teha et uued vedrud alla panna, kas see üldse muudab midagi või siis auto 1cm kõrgemale tõstmine maksab nii palju, ma olen selline pedant et kõik peab tip-top olema
ei ole veel jõudnud diislijoodiku andmetega võrrelda
teema algatades kaalusin kas on mõtet 2 tuhandene väljaminek teha et uued vedrud alla panna, kas see üldse muudab midagi või siis auto 1cm kõrgemale tõstmine maksab nii palju, ma olen selline pedant et kõik peab tip-top olema

Re: e39 tagumik alla vajunud?
kes on sellist lahendust kasutanud ja kuhu võiks pöörduda?
Re: e39 tagumik alla vajunud?
Diislijoodik (See post ei ole mõeldud targutamisena ega kellegi laimamiseks)
sinu toodud näide, mis kehtis meie Õhkvedrustusega autole..
15" velg 562
Kui sa juhuslikult arvutanud veel ei ole, siis ma tegin pisikese arvutuse.
Kui keskkohast koopaääreni on 360 mm...
Siis pane veel juurde see, et all on 15 tolli velg ja saadki, et see kõrgus sealt velje alt servast kuni koopa ääreni on 562 +/- 10 mm.. (isegi +/- 3mm oleks õige öelda). Lihtsalt vahe on selles, kui mõõta velje alumisest servast siis on vastavalt veljele mõõdud erinevad, keskkohast mõõdetuna on on see mõõt alati üks ja see sama.
Nii et vaidlus suht tühja tähja pärast.Võib vist öelda et seekord on meil kõigil õigus...
Vähemalt õhkvedrustuse kohapealt... Loodan et mingid nääklemisena mõeldud vastust kohe ei tule, sest seda teemat ma ei hakka enam arutama:)
SRY, viimane rämps siia minupoolt
Ja teemaalgatajale kah midagi kasulikku.
Sinu autol peaks siis olema keskelt mõõtes ~ 367 mm
väike link kah abiks, seal küll tollides,aga saab ümber arvestada sentimeetritesse...
http://bmwdiy.info/suspension-survey/index.html
sinu toodud näide, mis kehtis meie Õhkvedrustusega autole..
15" velg 562
Kui sa juhuslikult arvutanud veel ei ole, siis ma tegin pisikese arvutuse.
Kui keskkohast koopaääreni on 360 mm...
Siis pane veel juurde see, et all on 15 tolli velg ja saadki, et see kõrgus sealt velje alt servast kuni koopa ääreni on 562 +/- 10 mm.. (isegi +/- 3mm oleks õige öelda). Lihtsalt vahe on selles, kui mõõta velje alumisest servast siis on vastavalt veljele mõõdud erinevad, keskkohast mõõdetuna on on see mõõt alati üks ja see sama.
Nii et vaidlus suht tühja tähja pärast.Võib vist öelda et seekord on meil kõigil õigus...
Vähemalt õhkvedrustuse kohapealt... Loodan et mingid nääklemisena mõeldud vastust kohe ei tule, sest seda teemat ma ei hakka enam arutama:)
SRY, viimane rämps siia minupoolt
Ja teemaalgatajale kah midagi kasulikku.
Sinu autol peaks siis olema keskelt mõõtes ~ 367 mm
väike link kah abiks, seal küll tollides,aga saab ümber arvestada sentimeetritesse...
http://bmwdiy.info/suspension-survey/index.html
Re: e39 tagumik alla vajunud?
kas amordid ka võivad kõrgust mõjutada?
andke siis keegi nõu, kas vahetada 1) vedrud 2) vedrud+amordid 3) panna seibid vahele mis diislijoodik eelnevalt mainis 4) jätta nagu on
andke siis keegi nõu, kas vahetada 1) vedrud 2) vedrud+amordid 3) panna seibid vahele mis diislijoodik eelnevalt mainis 4) jätta nagu on
