tervist
autoks e39 sedaan 520i aastast 1997
probleem siis selline, et armatuuris lõi põlema pidurivedeliku tulukese
kontrollides pidurivedelikku oli see täpselt keskel (normis) MAXi ja MINi vahepeal
äkki keegi oskab antud probleemile lahendust leida
Ette tänades
e39 pidurivedelik
Re: e39 pidurivedelik
Ma eeldan, et põlema läks punane märgutuluke, kus hüüumärk ringi sees.
Võimalikud põhjused:
Võimalikud põhjused:
- pidurivedeliku tase alla normi;
- pidurivedeliku taseme andur läbi töölepingu lõpetanud, kui anduri juppideks võtad, vaata hoolega, ega kusagil ei ole näha et midagi oleks läbi kärsand;
- juhul kui armatuuris eraldi klotside kulumise märgutulukest ei ole (kollane rõngas ja kahel pool punktiirid, mis süttib korraks kui autot käivitad), siis sellisel juhul on klotsid kulunud, kas ees või taga, seda pead ise tuvastama;
- mõni juhe puruks ja saab kontakti mida ei oleks vaja.
Re: e39 pidurivedelik
põlema läks õlitulede kõrval olev kandiline tuluke millel sees põleb ümmargune kella taoline kujutis
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: e39 pidurivedelik
sul see inspection II lihtsalt, ei muud!
http://www.bimmerzone.com/inspection.htm
PS! ei ole mõtet nüüd kohe esindusse tormata
http://www.bimmerzone.com/inspection.htm
PS! ei ole mõtet nüüd kohe esindusse tormata

Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Re: e39 pidurivedelik
aga millal see tuli siis ära kustub, või kuidas seda nullida saab??
Re: e39 pidurivedelik
Ei viitsinud tõlkida
...
Oil and Inspection Service light reset
BMW Model E39 built from 1996~2000 will have a port like the one shown below.
A Reset tool like a Peake R5 or R5-FCX is needed to reset the oil service or inspection service lights after required service.
1) If you have a reset tool then turn your car key to Position II but do not start the car.
2) Turn the cap counter clock wise on the Data Link Connector and insert the Reset Tool
3) Follow the instructions of your reset tool, different models may have different fuctions however they all create a short in PIN 7 to PIN 19 for a given amount of time.
OIL Service Reset requires pin 7 and 19 to be closed for 3+ seconds
INSPECTION Service Reset requires pin 7 and 19 to be closed for 10+ seconds
4) Once done, remove the reset tool and close the cap .
5) Your dash should light up with green lights at this point.
If the light did NOT reset after the above steps then you might be reseting Oil Service however an Inspection Service is needed.

Oil and Inspection Service light reset
BMW Model E39 built from 1996~2000 will have a port like the one shown below.
A Reset tool like a Peake R5 or R5-FCX is needed to reset the oil service or inspection service lights after required service.
1) If you have a reset tool then turn your car key to Position II but do not start the car.
2) Turn the cap counter clock wise on the Data Link Connector and insert the Reset Tool
3) Follow the instructions of your reset tool, different models may have different fuctions however they all create a short in PIN 7 to PIN 19 for a given amount of time.
OIL Service Reset requires pin 7 and 19 to be closed for 3+ seconds
INSPECTION Service Reset requires pin 7 and 19 to be closed for 10+ seconds
4) Once done, remove the reset tool and close the cap .
5) Your dash should light up with green lights at this point.
If the light did NOT reset after the above steps then you might be reseting Oil Service however an Inspection Service is needed.
Re: e39 pidurivedelik
Oeh, asjal on ikka mõte. Aeg kontrollida auto korrasolekut ja vahetada filtrid ja vedelikud. Ja siis nullida.exzit kirjutas:aga millal see tuli siis ära kustub, või kuidas seda nullida saab??