Mure järgmine. Sai autol võetud maha sisselaske kolle ja sellega seoses tekkis paar küsimust EGR klapi kohta.
1: klapi membraani poolse korpuse all on väike auk, millest tilgub mingit tökati taolist õli. Kas membraan on kutu omadega?
2: sõrmega liigutades klabi mehanism liigub ilusti, aga tundub, et liiga palju jõudu tuleb rakendada selleks.
3: EGR korpusesse tuleval peenikesel metallist torul (toru on seest ilusasti puhas) on ots on veits katki. Keegi on seal midagi juba keevitanud peale, aga ikka on arvatavalt ebatihe. Mida see mootorile kaasa toob?
4:Foorumist uurisin, et kõige lihtsam oleks see süsteem välja lülitada, aga kuidas täpsemalt?
Lausa närvi ajab see EGR-ist tulev pläga, pumba pealne lausa ujub sellest.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)