Sellega seoses on üldine küsimus, et mis seoses sellega muutub auto käitumises?
Ilmne on see, et halva haardumisega pinnal enam ei käi üks ratas ringi vaid kaks.
Ma ise spetsialist pole, aga mõningad küsimused tekkisid mul veel mõeldes (öelge siis targemad kas mõni kartus on õigustatud või on mul midagi kahe silma vahele jäänud üldse)
Pmst küsimused tekkisid seoses veojõukontrolliga.
1) Kas nt talvel möödasõit üle lumevaalu muutub ohtlikumaks? Ehk et kui veojõukontroll võtab jõu maha siis lahtise diffriga nii juhtubki/ratas enam ei vea/külglibisemist ei teki. Kas lsd-ga peab sellisel juhul tähelepanelikum olema, et külg ette ei tuleks?
2) Lumes kohalt liikuma hakates, kui üks ratas käib ringi siis veojõukontroll pidurdab selle kinni ja suunab jõu teisele rattale. Mis juhtub lsd-ga? Kui jõud päris maha ei lähegi, kas siis süsteem töötab normaalselt edasi?
3) Kas pikapeale võib süsteem kuidagi lolliks hakata minema, kui ta ei suuda jõudu maha võtta/rattaid pidurdada nii nagu eeldab?
3) Kas m5-e veojõukontrolli süsteem on erinev, kui tavalisel e39-l? Kui ei ole siis on ilmselt kõige peale mõeldud ja pole vaja muretseda üldse
