e39 immo!
e39 immo!
Selline mure ,et jooksis 528i aku tühjaks ja järgmine päev üritasin voolu anda ja käivitada aga ei ole süütelukus starteri asendit. Proovisin ka tõmmata käima aga ei luba ka. Olen uurin et immo pidavat peale jooksnud olema! Oskab keegi abi pakkuda või on ainukevarjant kuidas immo maha saada UM-is?
Ette tänades Mihkel.
Ette tänades Mihkel.
Re: e39 immo!
Õnneks sa ei maini oma auto tootmise aega aga eeldades, et masin on toodetud enne 9/97-t saab abi ka romulast "uute" varuosade soetamisega.
Hiljem toodetud auto puhul on ilmselt kõige mõistlikum lahendus UM (kindlsti on ka altenatiive aga hinnaklass jääb ilmselt samaks)
Hiljem toodetud auto puhul on ilmselt kõige mõistlikum lahendus UM (kindlsti on ka altenatiive aga hinnaklass jääb ilmselt samaks)
533 274 38 Andres
Re: e39 immo!
Sorry!1996 aasta oma on.
Re: e39 immo!
Siis jah vastavalt võimaluse külasta kas alustuseks diagnostikut, kes veenduks EWS ploki suhtlematuses diagnostikaseadmega või võta doonorautolt EWS, DME ja võti.
533 274 38 Andres
Re: e39 immo!
Selge tänud teile!
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: e39 immo!
Oleme saanud ka ilma DME-d ja võtit vahetamata käima
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Re: e39 immo!
Mis moodi?
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: e39 immo!
Kas sa arvad tõesti, et ma hakkan siin seda lahkama?miku636 kirjutas:Mis moodi?
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
- juht
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
- Peamine sõiduk: 525d/E61
- Telefon: 5257414
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: e39 immo!
Kuna aku sai tühjaks, kirjutati EWSi uus rolling kood kuid võtmesse ei jõutud seda kirjutada. See tähendab, et EWS ja võti ei saa teineteisest enam aru. Probleemi lahendus on, et võti ja EWS taas üksteisele loetavaks teha. Sellest peakski piisama, et süütelukust saaksid jälle starterit täristada. Kui auto endiselt käima ei lähe, on tarvis ka EWS ja mootoriaju omavahel sünkroniseerida.miku636 kirjutas:Selline mure ,et jooksis 528i aku tühjaks ja järgmine päev üritasin voolu anda ja käivitada aga ei ole süütelukus starteri asendit. Proovisin ka tõmmata käima aga ei luba ka. Olen uurin et immo pidavat peale jooksnud olema! Oskab keegi abi pakkuda või on ainukevarjant kuidas immo maha saada UM-is?
Ette tänades Mihkel.
Meil on probleemile lahendus olemas.
Edu
Digitally Emitted...
Re: e39 immo!
mis oleks selle lahenduse hind kui sama probleem ,et ei lähe käima.
Re: e39 immo!
Kuna aku sai tühjaks, kirjutati EWSi uus rolling kood kuid võtmesse ei jõutud seda kirjutada
Ka selline (leebem) variant on olemas, kuid minu praktikas on sellise probleemi olemasolul enamasti EWS plokk ise pingelangu tõttu surnud. Sellepärast mainisingi,et tuleks külastada diagnostikut kes veenduks EWS-i suhtlusvõimes diagnostika liini otsas või selle puudumises.
P.S saab ka transponder vigane olla jne... aga põhimõtes see ei muuda, et kas külastada diagnostikut või otsida doonorauto, mille puhul saab ka ilma diagnostikaseadmeta hakkama.
DME-EWS sünkroniseerimise ja EWS-i elujõulisuse kindlakstegemisega võib ka minu poole pöörduda
Ka selline (leebem) variant on olemas, kuid minu praktikas on sellise probleemi olemasolul enamasti EWS plokk ise pingelangu tõttu surnud. Sellepärast mainisingi,et tuleks külastada diagnostikut kes veenduks EWS-i suhtlusvõimes diagnostika liini otsas või selle puudumises.
P.S saab ka transponder vigane olla jne... aga põhimõtes see ei muuda, et kas külastada diagnostikut või otsida doonorauto, mille puhul saab ka ilma diagnostikaseadmeta hakkama.
DME-EWS sünkroniseerimise ja EWS-i elujõulisuse kindlakstegemisega võib ka minu poole pöörduda
533 274 38 Andres
Re: e39 immo!
Kas selle stsenaariumi teostumiseks pole mitte ühte eeltingimust: et võti oli aku kustumise ajal süütelukus v sellele piisavalt lähedal, et EWS võiks üritada võtmega suhelda?andre731 kirjutas:Kuna aku sai tühjaks, kirjutati EWSi uus rolling kood kuid võtmesse ei jõutud seda kirjutada
Ka selline (leebem) variant on olemas, kuid minu praktikas on sellise probleemi olemasolul enamasti EWS plokk ise pingelangu tõttu surnud.
Magava auto korral võib aku ju südamerahus tühjaks joosta, ei tohiks ühtegi moodulit morjendada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!