survepesuriga pesin ja peale seda siis airbag-i tuli läks ja jäigi põlema! kus see andur seal ees olla võib ,et vaadata või pole ise seal midagi teha! Diagnostika?
ja uuriks siis sellist asja veel et,abs näitas juhipoolsete vigu ja panin siis toprani omad ja esimese viga kadus tagumine viga jäi ning siis vahetasin svag-i toote vastu kuid ikkagi viga .Hommikul viga kadus kuid sõites uuesti tuli põlema .ja nüüd ongi nii et hommikul korras ja mingi hetk jälle põleb.kas viga ajus või äkki rattalaagril see osa vigastatud kust andur loeb seda infot(laagri info forssist)
aasta tagasi tagumine vahetati ja siis polt murti sisse ja siis saadi see sealt kuidagi kätte ja peale seda. see jama nagu algas kuid ennem see toimus väga harva nii et eriti ei häirinud!
E39 2000a. airbag-i tuli peale pesu põlema
Re: E39 2000a. airbag-i tuli peale pesu põlema
Airbagi tule põhjuse ütleb ikkagi ainult diagnostika (põhjusi võib mitmeid olla)
ABS'i saab kontrollida,kui panna külge 100% korras aju
ABS'i saab kontrollida,kui panna külge 100% korras aju

Re: E39 2000a. airbag-i tuli peale pesu põlema
Minu teada pole sel autol ees airbagi andureid. Aga oled kindel, et salongi põrandal vett ei ole?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E39 2000a. airbag-i tuli peale pesu põlema
vett salongis pole! käima pannes korraks ka kustub aga siis kohe tagasi põlema aga eks tuleb diagnostikast läbi käia! võibolla juhuse kokkulangemine pesuga! või äkki käib see ka läbi abs-i aju 

Re: E39 2000a. airbag-i tuli peale pesu põlema
Airbagi vea korral käitubki nii, et korraks kustub ja siis läheb uuesti põlema. ABS ja airbag ei ole omavahel seotud. 

Re: E39 2000a. airbag-i tuli peale pesu põlema
kuna auto müügis siis panen siia kirja et abs dialabis korda tehtud.....
külgmine airbag vajab veel üle kontrollimist
NB.airbag korrastatud UM-is

