E39 laepolster ja katuseluuk

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
laurts
Huviline
Postitusi: 1155
Liitunud: 05.05.2006 01:25 37
Asukoht: Tallinn/Keila

E39 laepolster ja katuseluuk

Postitus Postitas laurts »

Kuna viimasel ajal on midagi katuseluugi juures,laepolstri peal kolisema hakanud,siis plaan see maha kiskuda ja järgi uurida mis seal koliseb.Hääl tuleb täpselt juhi ja körvalistuja pea kohalt.Kas on keegi eemaldanud E39(sedaan)laepolstrit?On seal mingid oma nõksud või nipid,kuidas see kätte saada?

Täna sai siis asja natuke uuritud.Lasin luugi lõpuni lahti ja kui kinni hakkasin panema,hakkas kahtlaselt luuk ragisema ja lõpuni kinni ei vedanudki välja.Proovisin mitu korda,läheb nagu lõpuni,kuid siis tuleb uuesti lahti tagasi.Kiskusin siis lüliti all oleva kaane lahti ja väntasin luugi kinni.Vaatasin ka hammasratast mis luuki veab ja see ongi selle asja nõrk koht.Kas annab hammasratast ka eraldi vahetada,või peab kogu mootori sellepärast nüüd ära vahetama ja kas see on normaalne,kui mootor ei suuda luuki kinni vedada,siis hakkab vastupidi tööle?
Kasutaja avatar
priitpaulus
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 30.01.2006 17:00 21
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas priitpaulus »

Mõni aega tagasi ilmnes täpselt sama probleem ja oleksin samuti huvitatud kas pole eraldi seda hammasratast müüa?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: E39 laepolster ja katuseluuk

Postitus Postitas priitv8 »

laurts kirjutas:...kas see on normaalne,kui mootor ei suuda luuki kinni vedada,siis hakkab vastupidi tööle?
Peaks jah olema nii, et kui tuvastab suurenenud takistuse mootoril, siis sõidab luuk 5cm tagasi.
See on selleks, et auto arvab, et keegi on luugi vahele jäänud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Andres523
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 29.08.2005 21:46 04

Postitus Postitas Andres523 »

Aga kui lugu selline et sai luuk lahti tehtud ja enam kinni ei läinud ning tuttav rumala peaga lõi peale et ehk kinni jäänd või midagi , aga midagi läks puruks seal sees. Mida teha? annab midagi lahendada seal huvitav?
Kasutaja avatar
agentzero
Huviline
Postitusi: 2330
Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
Peamine sõiduk: IS250
Asukoht: Tartu

Re: E39 laepolster ja katuseluuk

Postitus Postitas agentzero »

Mul selline probleem, et luuk ei tule üles lahti. Oskab keegi öelda, milles asi on? Salongis liigub ilusti see plaat taha, aga luuk lahti väljast ei tule. Täiesti lahti tehes jookseb ilusti sisse.
namistai
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 12.01.2005 17:34 48
Asukoht: Viimsi

Re: E39 laepolster ja katuseluuk

Postitus Postitas namistai »

Kopi-peist WDS'st:
Initialisation
General
Since the position transmitters are integrated in the sunroof module, they do not have fixed allocation to the sunroof mechanism. In order to achieve this allocation, the module must register the mechanical settings and store them internally. This procedure is termed standardisation. Only the ”close” and ”lift” functions can be run with a sunroof that is not standardised.

For the anti-trapping protection, it is necessary for the module to register the mechanical resistance of the sunroof and learn a corresponding characteristic curve internally for the anti-trapping protection.

Initialisation of the sunroof comprises standardisation and learning of the characteristic curve for the anti-trapping protection.

Initialisation must be carried out:

•After replacing the sunroof module (sunroof drive motor)
•After replacing mechanical parts of the sunroof
•When the single-strike function is no longer possible

Standardisation
Set the sunroof in the ”lift” end position for standardisation purposes. On reaching this position, press and hold the switch in ”lift” for at least 15 seconds. Once this time has elapsed, the drive is activated until it blocks and then moves back a little. The position of the position transmitters is stored internally. The sunroof is standardised.

Anti-trapping protection characteristic curve
The following applies to series E38 to 9/98 and series E39 to 3/98:

Sunroof module with diagnosis index 20 (refer to diagnosis program identification)

The module automatically learns the characteristic curve during sunroof operation. The module recognises positions with mechanical stiffness and adapts the characteristic curve accordingly. Following initialisation, open and close the sunroof at least once by pressing the switch.

If the anti-trapping protection triggers in certain positions, the fault may be eliminated by passing over the corresponding position with the switch overshot.

The following applies to Series E39 from 3/98 and Series E53 (X5):

Sunroof module with diagnosis index 21 (refer to diagnosis program identification)

The following procedure is necessary in order to learn the characteristic curve:

•Carry out standardisation procedure (see Standardisation)
•Once the sunroof has been standardised (switching sound can be heard), briefly release the switch and, within 5 seconds, press and hold again in the ”lift” position.
•After approx. 15 seconds, the roof is lowered and assumes the ”open” position.
•After stopping briefly in the opened position the sunroof moves in the direction ”closed” and stops in the end position.
•The characteristic curve is now learned.

The switch must be held in the ”lift” position during the entire procedure.

Caution! The anti-trapping protection is not active during this procedure.
E70 N52B30
Kasutaja avatar
agentzero
Huviline
Postitusi: 2330
Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
Peamine sõiduk: IS250
Asukoht: Tartu

Re: E39 laepolster ja katuseluuk

Postitus Postitas agentzero »

Ei aitand see kahjuks, ikka ei tõuse luuk üles :(
Kasutaja avatar
ESC
Huviline
Postitusi: 276
Liitunud: 14.10.2006 16:55 13
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E39 laepolster ja katuseluuk

Postitus Postitas ESC »

agentzero kirjutas:Ei aitand see kahjuks, ikka ei tõuse luuk üles :(
mul oli sama probleem, olid need osad (vt. pilti) katki, eraldi neid müügis pole, aint komplektina koos relssiga

Pilt
Kasutaja avatar
siim .j
Huviline
Postitusi: 1849
Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: E39 laepolster ja katuseluuk

Postitus Postitas siim .j »

Nende juppide vahetuseks peab kogu süsteemi maha võtma jah?
Sai proovida seda ülemise õpetuse asja, kuid jah peale 15 sek oli kuulda, et midagi ta toimetas, aga siiski luuk iseenesest tuulutus asendis avaneb endiselt ülivähe, kuid on kuulda et mootor veab tõstmissüsteemi iseeneest lõpuni välja, ja niisama käega seestpoolt lükates saab luugi päris lõpuni lahti lükata, ainult vajub koheselt alla tagasi. :?
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Kasutaja avatar
siim .j
Huviline
Postitusi: 1849
Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: E39 laepolster ja katuseluuk

Postitus Postitas siim .j »

Jah ja ongi autol need ülal pildil olevad jubinad katki, krt luugi tagasi panemise aeg lülitiga surkides suutsin ühe teise plastik vidina seal pilbasteks lasta, jäi kusagile kinni ja mootor lükkas jõuga puruks. Ilge jama oli sellega, et ettevaatust ei tasu seda luuki liigutada kui klaas maas ja mingid lahtised vidinad siini teed takistamas.Tundub et siiski õnmneks, et üks kompott kõik, st selle 2 korda 50+ EUR sees kui UMist osta, alternatiive pakkuda? :roll:
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Vasta