probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi
probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi
mure siis selline etei saa ülevaatuselt läbi kuna heitgaasid liiga kõrged,sai siis diagnost tehtud ja sealt ei avastatud midagi,kuna tagant tuli sinist suitsu siis tekkis kahtlus et klapisääre tihendid ja plokikaan,sai siis see remont tehtud kõik uued tihendid ja plokikaan oli ka kõver sai siis see ka lastud korda teha,autol enam sinist suitsu ei tule ja tosool ka ei kao ära ,aga läksin siis ülevaatusele et kõik korras ja oh imet heitgaaside osas ei ole miskit muutunud,ehk oskab keegi miskit soovitada mida edasi teha.
Viimati muutis trykkal, 05.09.2010 13:38 17, muudetud 1 kord kokku.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: probleemid heitgaasidega
Katid väsind v siis mõni lambda rivist väljas.
Re: probleemid heitgaasidega
Kui diagnostika midagi ei näidanud,siis vast ikka katalisaator nagu eespool juba mainiti.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: probleemid heitgaasidega
jäi see diagnostika sõna lugematajõmmu4 kirjutas:Kui diagnostika midagi ei näidanud,siis vast ikka katalisaator nagu eespool juba mainiti.

Re: probleemid heitgaasidega
kas kat kontrollida siis kuidagi ei saa kui maha võtta,palju siis kat ka maksab ,kas sobib ainult uus või saab hakkama ka kasutatud.
Re: probleemid heitgaasidega
arutasin mõnega ja nad arvasid et venemaa kütus võib ka heitgaasi numbrid tiba ülesse poole ajada,kas on võimalik.
Re: probleemid heitgaasidega
venemaa kütus võib ka jamada
sellel kevadel läksin ülevaatusele co kõrge ja käsipidur ei olnud piisavalt hea.
kuid mina sõidan ainult 98 . toimisin nii et kuskil 15 kilomeetrit sõitsin 4000-6200 p/min .siis põletab kati korralikult puhtaks kuna minul enamus linnasõidud siis ummistab suure kati ära .
läksin ülevaatusele ja mõlemad co näitajad kaks korda väiksemad lubatust.
sellel kevadel läksin ülevaatusele co kõrge ja käsipidur ei olnud piisavalt hea.
kuid mina sõidan ainult 98 . toimisin nii et kuskil 15 kilomeetrit sõitsin 4000-6200 p/min .siis põletab kati korralikult puhtaks kuna minul enamus linnasõidud siis ummistab suure kati ära .
läksin ülevaatusele ja mõlemad co näitajad kaks korda väiksemad lubatust.
Re: probleemid heitgaasidega
Eks proovin siis esmaspäeval ka selle asja ära ja eks siis paistab,annan siis teada kuis läks.
Re: probleemid heitgaasidega
sain siis heitgaasidega läbi tegin ühe 25 km ringi 5000 pööretega,algul ikka ei soninud neile aga pika pusimise peale tõmbas alla,kub siis aitas kas see et valasin statoilist 98 peale või see tuuritamine,aga nüüd hakkasid probleemid õhupadja sensoriga ja vot sellist juppi oleks uut vaja.
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery ... id=1108855
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery ... id=1108855
Re: probleemid heitgaasidega
Ma pakun et pigem kõrgetel pööretel sõitmine.
Kohe peale klapisäärte tihendite vahetust ei ole mõtet TÜV kimada, kuna katt on veel sadestunud õli täis. Mida kauem olid klapisääre tihendid õli läbi lasknud, seda rohkem õli katti jõudis. Katti jõudnud õli tuleb välja põletada, mis pm tähendabki kõrgetel tuuridel ringi sõitmist.
ÜV mehed väitsid mulle, et 98 kasutamne ennem üv midagi juurde ei anna, kui mootor on tehases ehitatud 95 peale.
Mis masinast ja motost jutt käis üldse.
Kohe peale klapisäärte tihendite vahetust ei ole mõtet TÜV kimada, kuna katt on veel sadestunud õli täis. Mida kauem olid klapisääre tihendid õli läbi lasknud, seda rohkem õli katti jõudis. Katti jõudnud õli tuleb välja põletada, mis pm tähendabki kõrgetel tuuridel ringi sõitmist.
ÜV mehed väitsid mulle, et 98 kasutamne ennem üv midagi juurde ei anna, kui mootor on tehases ehitatud 95 peale.
Mis masinast ja motost jutt käis üldse.
Re: probleemid heitgaasidega
e39 touring 523i
Re: probleemid heitgaasidega
milliste näidistuste põhjal sa oletad et õhupadja sensor on vigane või katki.
Re: probleemid heitgaasidega
no sai siis kolm korda diagnosti tehtud ja igalpool näitas sama viga niinimetatud crach sensor on õhtal ehk siis löögi sensor ja siis sai usaldatud elektiku ja proovin ära vahetada ,kuna asja nullida ei andnud,samas kui elektrik seda andurit nägi siis ütles et vett saanud aga korpus oli tõesti oksüdeerunud aga lahti võttes tundus kõik ilus ,aga ega seda vist silmaga ikka aru ei saa kas andur töötab või ei või siiski annab kuskil teda kontrollida kasvõi UM.
Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi
sai siis masinaga tiba sõidetud ja ei mingit tossu ,kuid nüüd hakkas uuesti tossama,kas sai siis kehv remont tehtud või võib viga olla ikkagi katalüsaatoris,kas oskab keegi miskit soovitada.
-
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 01.06.2005 18:18 14
- Peamine sõiduk: palju
- Telefon: 58696077
- Asukoht: Riia-TLN-Tartu-Põlva
Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi
mis seisus kolvirõngad on sel juhul? tee igaks juhuks kompressiooni test 200tuhat km läbisõitnud autol ( +300tuhat mis saksas maha keriti
) on nad tavaliselt ka varsti minemas

Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi
kolvirõngaste kohta ei oska midagi öelda,aga kuidas see test käib siis ja ehk oskab keegi soovitada kus Tartus seda teha saaks.Küsimus siis veel ,hakkas jälle jahutusvedeliku tarbima hullult,tuli terve liiter juurde valada,kas sai tõesti siis plokikaan kehavsti tehtud või ons tõesti mingi muu jama.Aitäh
Re: probleemid heitgaasidega
Ei, vene kütus ei aja heitgaasi numbreid üles. Räägin mitte arvamusest, vaid kogemusest. Kui tean omast käest 2-te autot, mis on sõitnud nüüdseks üle 7 aasta ainult vene kütusega, on TÜ alati läbinud probleemivabalt? PS! Lamdat ja katalüsaatorit pole veel vajadust olnud vahetada...trykkal kirjutas:arutasin mõnega ja nad arvasid et venemaa kütus võib ka heitgaasi numbrid tiba ülesse poole ajada,kas on võimalik.
Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi
soovitan mitte vene küttega sõita ta on odav aga pärast katid ümbes ja remondipeale läheb rohkem raha
-
- Huviline
- Postitusi: 304
- Liitunud: 28.10.2004 13:12 58
- Peamine sõiduk: BMW 318 e90
- Asukoht: võrumaa
- Kontakt:
Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi
vaidlen vastu sellele väitele olen ise sõitnud üle 4 aasta vene benaga ja kat töötab siiani laitmatult 5x ülevaatust tehtud ja alati okUrmet_N kirjutas:soovitan mitte vene küttega sõita ta on odav aga pärast katid ümbes ja remondipeale läheb rohkem raha
Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi
Kui auto all loiku pole mõne lekke näol siis jah tõenäoline, et plokikaas kehvasti tehtud.trykkal kirjutas:...hakkas jälle jahutusvedeliku tarbima hullult,tuli terve liiter juurde valada,kas sai tõesti siis plokikaan kehavsti tehtud ...
Vene kütus on hea odav küll aga seal sees olev väävel võib BMW nikasil mootoritele väga kehvasti mõjuda. Plii mis seal sees on mõjub eriti halvasti näiteks loote arengule. Soome kogemus näitas et plii kütusest välja jätmine mõjus vastsündinute tervisele üllatavalt hästi.joosep kirjutas: vaidlen vastu sellele väitele olen ise sõitnud üle 4 aasta vene benaga ja kat töötab siiani laitmatult 5x ülevaatust tehtud ja alati ok
Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi
Pealkiri: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi
Tänapäeva mootorid ei vaja enam effektiivseks töötamiseks pliid.
Samas aga CO kohapealt vaidlen vastu ja nõustun kasutaja joosepiga, et lamda ja katalüsaatori tööd need küll ei mõjuta. Ei tea, kas vene autoomanikud (vastupidiselt arvamusele, on venemaal väga palju uusi autosid) käivad siis lääneriikidest kütet toomas või?
Ja Vene Föderatsioonis eksisteerib ka selline asi, nagu tehnoülevaatus, ja ma mitte ei taha uskuda et enamus ÜV-sid seal nn "ostetakse"...
Nagu eelkõneleja (mitte tsiteeritav) väitis, et plii on tervisele kahjulik, siis sellega nõustun. Tervisele on plii sama kindlalt kahjulik, nagu asbestki.Urmet_N kirjutas:soovitan mitte vene küttega sõita ta on odav aga pärast katid ümbes ja remondipeale läheb rohkem raha
Tänapäeva mootorid ei vaja enam effektiivseks töötamiseks pliid.
Samas aga CO kohapealt vaidlen vastu ja nõustun kasutaja joosepiga, et lamda ja katalüsaatori tööd need küll ei mõjuta. Ei tea, kas vene autoomanikud (vastupidiselt arvamusele, on venemaal väga palju uusi autosid) käivad siis lääneriikidest kütet toomas või?
Ja Vene Föderatsioonis eksisteerib ka selline asi, nagu tehnoülevaatus, ja ma mitte ei taha uskuda et enamus ÜV-sid seal nn "ostetakse"...
Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi
Aga nagu eelnevalt on see iga inimese asi kust enda masinale kütet ostab.Ja kui midagi juhtub on eesti tanklaketiga asju ajada kui minna vene tanklaketiga asju ajama.
Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi
Loen ja naeran. Üldiselt võiks keegi vähemalt ÜHE tõestatud juhtumi öelda kus on mõni tankla maksnud kinni remondi ja tunnistanud AVALIKULT,et kütus oli KEHVA?
Minule on ainult mõningad naeruväärse summaga hüvitamised silma jäänud,kus antakse paar tuhat krooni sümboolselt. Ehk siis kui inimene võtab raha vastu siis on nõus asjaga ja kui ei võta siis kohtu kaudu pigem kaotab raha ja aega.
---------
Oletame,et ostad kütust kuskilt ning siis auto konkreetselt jääb seisma. Niih,et üldse midagi ära tõestada hiljem peab sul olema ostutsekk kus on partii number ja mahuti number ka. Lisaks kogus /kellaaeg jne. Niih siis idees peaksid kohe võtma tunnistajate juuresolekul tankurist proovi. Muidu on kütusefirmal hea öelda,et sul oli paagis sodi all. Seejärel pead minema selle prooviga kuskile kütuselaborisse ja kui kogu bürokraatia on 100% korras siis on sul mingi lootus kohtu kaudu võit saada. Pigem saad läbi meedia mingisiguse kohtuvälise leppe tanklaketi omanikuga.
Ühesõnaga sul peab IGA ENDA samm olema jäädvustatud muidu saadetakse pikalt.
Suurtes tanklates on läbimüük tohutu ehk kui võtad täna kütust peale ning homme avastad ,et kütus oli paha siis võib on olla juba see partii ära müüdud ning ostutsekiga ja "kütusega" paagis pole sul never ever võimalik mingit raha välja ajada.
Seega pole ju vahet kas ostad Venemaalt või Eestist! Pealegi Venemaal on kordades rohkem uuemad autosid kui Eestis ning ma sügavalt kahtlen ,et seal solki müüakse.
Minule on ainult mõningad naeruväärse summaga hüvitamised silma jäänud,kus antakse paar tuhat krooni sümboolselt. Ehk siis kui inimene võtab raha vastu siis on nõus asjaga ja kui ei võta siis kohtu kaudu pigem kaotab raha ja aega.
---------
Oletame,et ostad kütust kuskilt ning siis auto konkreetselt jääb seisma. Niih,et üldse midagi ära tõestada hiljem peab sul olema ostutsekk kus on partii number ja mahuti number ka. Lisaks kogus /kellaaeg jne. Niih siis idees peaksid kohe võtma tunnistajate juuresolekul tankurist proovi. Muidu on kütusefirmal hea öelda,et sul oli paagis sodi all. Seejärel pead minema selle prooviga kuskile kütuselaborisse ja kui kogu bürokraatia on 100% korras siis on sul mingi lootus kohtu kaudu võit saada. Pigem saad läbi meedia mingisiguse kohtuvälise leppe tanklaketi omanikuga.
Ühesõnaga sul peab IGA ENDA samm olema jäädvustatud muidu saadetakse pikalt.
Suurtes tanklates on läbimüük tohutu ehk kui võtad täna kütust peale ning homme avastad ,et kütus oli paha siis võib on olla juba see partii ära müüdud ning ostutsekiga ja "kütusega" paagis pole sul never ever võimalik mingit raha välja ajada.
Seega pole ju vahet kas ostad Venemaalt või Eestist! Pealegi Venemaal on kordades rohkem uuemad autosid kui Eestis ning ma sügavalt kahtlen ,et seal solki müüakse.