Autoks 520i E34 kere peal. Ühesõnaga suvel kui sai masin ostetud, olid all 17" valuveljed mingisuguste suht siledate rehvidega. Siis maanteekiirusel sõites oli juba tunda õrna vibratsiooni kusagil auto keskel ja nagu tagaosas. Sai siis selgeks tehtud, et tagumine üks rehv on nö. "munas" . Okei, talusin ära ja panin mingiaeg alla lamellrehvid, kuid bussirehvid (C-rehvid) ehk siis natukene kõrgemad kui muidu on ette nähtud. Mõõt oli 195,70,R15 , ettenähtud mõõt talvekatele on muidu 195,65,R15. Niisiis jällegi maanteekiirusel oli mingi vibra sees , kuid poole tugevam ja seekord ka rohkem nagu esimese parema ratta juurest ning kõige rohkem tundis seda kõrvalistuja oma jalge all ja ka roolile andis rohkem tunda. Okei, sai siis juba gardaani üle vaadatud ja mingisugust loksu küll sees polnud ega miskit, mis sealt võiks tunda anda. Kuid avastasime, et parempoolne esimene rehv on samuti munas. Niisiis andis too rehv jälle kõvemini tunda. Täna nüüd panin alla õiges mõõdus korralikud talverehvid. Kui varem oli ka eelmise rehvidega tunda ka siledal teel sõites kiirusega ca 60km/h , siis nüüd enam siledal teel niimoodi mingit rehviviskamist küll tunda pole, kuid on siiski kohati maanteekiirusel ca 100-110 km/h tunda vibratsiooni ning jällegi tundub see tulevat nagu rohkem eest ja paremaltpoolt ning annab ka roolile õrnalt tunda.
Mul mingi kahtlus juba, et asi enam pole rehvides, kuid mis võib sealt eestpoolt niiviisi mõjutada seda auto vibratsiooni, et lausa sujuvalt see ka auto keskele sealt eest tuleb. (Tagaistujad ei tunne suurt miskit )
Vastuseid ootama ja ette tänama jäädes !
520i E34 vibratsioon.
Re: 520i E34 vibratsioon.
Alustuseks lase kuskil veermiku kontroll teha! Vabalt võib mingi lõtk kuskil sees olla ja hakkab kohe vbra tegitama!
Re: 520i E34 vibratsioon.
Üritan selle ära teha jah. Veel mainiks ära, et rehvirõhud on kõik paigas ja plekkveljed nende talverehvidega on kõik ilusti 100% tasakaalus. Mingi kiirusel 130-140 km/h kaob nagu ära see vibra. Aina rohkem tundub endalegi, et asi veermikus kusagil.
Re: 520i E34 vibratsioon.
Olen ka sarnase vibratsiooniga maadelnud kunagi.
Umbes 100kmh juures oli kõige rohkem tunda ja siledal teel tundis ka paremini. Erinevaid velgi ja rehve ja tasakaalustamisi sai proovitud.
Lahenes asi sellega, et vahetasin tagakettad ja tagumised klotsid uute vastu, vahetama hakkasin selletõttu et kettad olid päris kulnud.
Vahetuse käigus tuli välja, et mõlemal rattal 1 klots oli suppordi külge kinni roostetanud ja oli vist vastu ketast pidevalt käinud, kinniroostetanud klotsid olid poole rohkem kulunud kui liikuvad klotsid.
Igatahes peale seda vahetust oli vibra läinud ja pole mina teda siiamaani näinud enam
Umbes 100kmh juures oli kõige rohkem tunda ja siledal teel tundis ka paremini. Erinevaid velgi ja rehve ja tasakaalustamisi sai proovitud.
Lahenes asi sellega, et vahetasin tagakettad ja tagumised klotsid uute vastu, vahetama hakkasin selletõttu et kettad olid päris kulnud.
Vahetuse käigus tuli välja, et mõlemal rattal 1 klots oli suppordi külge kinni roostetanud ja oli vist vastu ketast pidevalt käinud, kinniroostetanud klotsid olid poole rohkem kulunud kui liikuvad klotsid.
Igatahes peale seda vahetust oli vibra läinud ja pole mina teda siiamaani näinud enam

Re: 520i E34 vibratsioon.
Tänan info eest. Kusjuures tuttav mainis ka, et asi võib olla kinni jäänud supportis vms... Uurin järgi kui aega saan.