E39 525D 2001 - Ei käivitu !!!
E39 525D 2001 - Ei käivitu !!!
Tervist!
Probleem ilmnes siis eelmine aasta kusagil oktoobrikuus peale CarStopis käimist. Sai vahetatud parempoolne mootoripadi ja väljalaskes sai sukad ära vahetatud.Kilomeetreid läbitud polnud palju , kuid ühtäkki polnud masinal enam jõudu ja ei läind pöördesse. Mõne ajapärast jäi masin keset riia tänavat seisma ja tööle enam ei läind.(tänud Eesti politseile,kes aitasid masina ära lükata teepealt ) Sai uus aku ostetud ja proovitud tund hiljem , läks käima. Sai sõidetud 3 kilomeetrit otsustas masin uuesti välja surra ja enam käima mitte minna. Pika käiamise peale läks tööle ja sai sõita veel 5 kilti - seejärel suri jälle välja ( täpselt sama pull ) Viimase korraga õnnestus maale ära sõita ja siiapaika see masin siis jäi. Kohapeal pöörded ei läinud üle 3000 rpm-i . Hiljem järgmine päev üritasin uuesti tööle panna , korra läks ja siis suri uuesti välja.
Masin jäi kodujuurde seisma , hiljem tuli tohutult palju lund peale ja ei saanud enam masinat kätte lumevangist.Õnneks oli teine masin kohe võtta ning probleemi liikumisega polnd.
Vahepeal sai siin lume sees vahetatud küttefilter,mõtlesin,et äkki on see umbe läinud. Kuid ikkagi mitte midagi. Kahtlustan nüüd et äkki on küttepump saba andnud - sellest ka siis pöördesse mitte minek ?.Siin hetkel väljas seda pumpa vahetada pole võimalik,ja ega väga ehkupeale ei hakka lahti kiskuma ,kui ei tea täpselt mis häda võib olla.
Tean ,et masin on täis elektroonikat ning vajab kindlasti diagnostikat ,et veale jälile saada, aga hetkel on tõeline jama seda masinat linna transportida , asub tartust 25 km kallaste poole. Sooviks asjalikke vastuseid ja nõuandeid mis meetmeid peaks kasutusele võtma.Veel parem oleks ,kui keegi abivalmis foorumlane aitaks autole kõigel ihtsama diagnostika läbi viia , et kontrollida veakoode arvuti abiga. Endal puudub vastav tarkvara ja riistvara selle toimingu läbiviimiseks. Oleks tõeliselt tänulik igasuguse abi eest!
telefon: 53739123
Marko
Probleem ilmnes siis eelmine aasta kusagil oktoobrikuus peale CarStopis käimist. Sai vahetatud parempoolne mootoripadi ja väljalaskes sai sukad ära vahetatud.Kilomeetreid läbitud polnud palju , kuid ühtäkki polnud masinal enam jõudu ja ei läind pöördesse. Mõne ajapärast jäi masin keset riia tänavat seisma ja tööle enam ei läind.(tänud Eesti politseile,kes aitasid masina ära lükata teepealt ) Sai uus aku ostetud ja proovitud tund hiljem , läks käima. Sai sõidetud 3 kilomeetrit otsustas masin uuesti välja surra ja enam käima mitte minna. Pika käiamise peale läks tööle ja sai sõita veel 5 kilti - seejärel suri jälle välja ( täpselt sama pull ) Viimase korraga õnnestus maale ära sõita ja siiapaika see masin siis jäi. Kohapeal pöörded ei läinud üle 3000 rpm-i . Hiljem järgmine päev üritasin uuesti tööle panna , korra läks ja siis suri uuesti välja.
Masin jäi kodujuurde seisma , hiljem tuli tohutult palju lund peale ja ei saanud enam masinat kätte lumevangist.Õnneks oli teine masin kohe võtta ning probleemi liikumisega polnd.
Vahepeal sai siin lume sees vahetatud küttefilter,mõtlesin,et äkki on see umbe läinud. Kuid ikkagi mitte midagi. Kahtlustan nüüd et äkki on küttepump saba andnud - sellest ka siis pöördesse mitte minek ?.Siin hetkel väljas seda pumpa vahetada pole võimalik,ja ega väga ehkupeale ei hakka lahti kiskuma ,kui ei tea täpselt mis häda võib olla.
Tean ,et masin on täis elektroonikat ning vajab kindlasti diagnostikat ,et veale jälile saada, aga hetkel on tõeline jama seda masinat linna transportida , asub tartust 25 km kallaste poole. Sooviks asjalikke vastuseid ja nõuandeid mis meetmeid peaks kasutusele võtma.Veel parem oleks ,kui keegi abivalmis foorumlane aitaks autole kõigel ihtsama diagnostika läbi viia , et kontrollida veakoode arvuti abiga. Endal puudub vastav tarkvara ja riistvara selle toimingu läbiviimiseks. Oleks tõeliselt tänulik igasuguse abi eest!
telefon: 53739123
Marko
Re: E39 525D 2001 - Ei käivitu !!!
Kontrolli kütuse toru, mis peale filtrit mootorisse läheb.
Keera süüde sisse ja vaata, kas seal on küte olemas või ainult õhumullid.
Veel võib filtrisse tuleva kütuse vooliku lahti võtta ja otsapidi pudelisse panna.
Süüdet keerates peab suhteliselt tugeva survega sealt kütet voolama hakkama.
Nii võiks tuvastada, kas põhjaalune pump toimetab üldse või mitte.
Keera süüde sisse ja vaata, kas seal on küte olemas või ainult õhumullid.
Veel võib filtrisse tuleva kütuse vooliku lahti võtta ja otsapidi pudelisse panna.
Süüdet keerates peab suhteliselt tugeva survega sealt kütet voolama hakkama.
Nii võiks tuvastada, kas põhjaalune pump toimetab üldse või mitte.
Re: E39 525D 2001 - Ei käivitu !!!
Tänud asjaliku vastuse eest!
Üks lahke foorumlane arvas et kütet masinal vähe, mis võib ka olla suht reaalne, hetkel paagis 10-15 liitrit ainult. Pean nüüd paagi pool täis vähemalt panema et asjale selgus saada. Peale seda siis saab vaadata kas põhjaalune pump peetis või siis paagisisene pump. Viimane on vahetatud " Väidetavalt " kusagil soomes . Aga milles ma ei ole üldse kindel .
Annan teada kuidas probleem laheneb , homme valan 20 liitrit juurde.
Üks lahke foorumlane arvas et kütet masinal vähe, mis võib ka olla suht reaalne, hetkel paagis 10-15 liitrit ainult. Pean nüüd paagi pool täis vähemalt panema et asjale selgus saada. Peale seda siis saab vaadata kas põhjaalune pump peetis või siis paagisisene pump. Viimane on vahetatud " Väidetavalt " kusagil soomes . Aga milles ma ei ole üldse kindel .
Annan teada kuidas probleem laheneb , homme valan 20 liitrit juurde.
Re: E39 525D 2001 - Ei käivitu !!!
Nii , paaki sai 20 liitrit sisse pandud. aga ei midagi. Paagist kostub ainult Mulinat , nagu mulksub miskit.
Nüüd vist ainuke rida Diagnostika. Või tahab ta ikka väga pikka käiamist et tööle läheks?
Nüüd vist ainuke rida Diagnostika. Või tahab ta ikka väga pikka käiamist et tööle läheks?
Re: E39 525D 2001 - Ei käivitu !!!
Ma pakuks kumbagi etteande pumpadest.Endal läks see põhjaalune läbi. Hakkas kah vaikselt nõrgemaks jääma.Pöörded enam üle 3000 ei tõusnud ei sõites ega kohapeal. Vahetasin pumba ära ja mured kadusid .
-
- Huviline
- Postitusi: 1207
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: E39 525D 2001 - Ei käivitu !!!
Võta paagisisene pump lahti ja vaata mis mulin see on,kui küte torustikku ei jõua,siis ta vast ei käivitugi ju.
530d
Re: E39 525D 2001 - Ei käivitu !!!
No nii , tänud kõigile kes andsid head nõu . Probleemile leidsin lahenduse kui pumbale paar pauku andsin ,hakkas taaskord tööle. Aga ikkagi üle 3000 rmpi ei läinud. Käisin linnas ja ostsin uue põhjaaluse pumba . Ühendasin ära ja tundub et funksib , pöörded lähevad üle 3000 ilusasti . Et jah . nüüd siis jälle targem natuke . Aga ilmselt kunagi kindlasti diagnostikat vaja autole . Eks see kunagi kevadepoole saab tehtud ka .
- soldier86
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03.07.2009 16:20 17
- Peamine sõiduk: BMW E34 525TDSA
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 525D 2001 - Ei käivitu !!!
tere!!küsimus siuke kus see põhjaalune pump täpsemalt asub ja kuidas välja näeb,endal küll kiskusin juhipoolsel pool auto alt plastiku aga näen vaid torustiku ja ei muud midagi!! autoks 525 td 1997 aasta
TURBO DIESEL ;)
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E39 525D 2001 - Ei käivitu !!!
525TDS'l põhjaalust pumpa ei peagi olema, saab paagisisesega hakkama.
525D on hoopis teise mootoriga isend ja '97 aastal veel seda ei pakutud.
525D on hoopis teise mootoriga isend ja '97 aastal veel seda ei pakutud.
tel. 51 949 859
- soldier86
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03.07.2009 16:20 17
- Peamine sõiduk: BMW E34 525TDSA
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 525D 2001 - Ei käivitu !!!
sorry panin puuse ühe tähega!!!! aga kuda see võimalik siis on ühed räägivad et on teised mitte !!!! ise olen vahetanud paagis oleva pumba ja olen teinud kõrgsurve pumbale kap. remondi ja nüüd mõistus otsas kus viga otsida ja miks õhk tuleb küttele vahele ja miks kui paagis 15 l sees lõpetab ta kütte andmis!! palun abi ette tänadesPeeterA kirjutas:525TDS'l põhjaalust pumpa ei peagi olema, saab paagisisesega hakkama.
525D on hoopis teise mootoriga isend ja '97 aastal veel seda ei pakutud.
TURBO DIESEL ;)
- soldier86
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03.07.2009 16:20 17
- Peamine sõiduk: BMW E34 525TDSA
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 525D 2001 - Ei käivitu !!!
525 TD 07 1997 TÄITSA OLEMAS SIUKSED ISENDIT!!!PeeterA kirjutas:525TDS'l põhjaalust pumpa ei peagi olema, saab paagisisesega hakkama.
525D on hoopis teise mootoriga isend ja '97 aastal veel seda ei pakutud.
TURBO DIESEL ;)
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E39 525D 2001 - Ei käivitu !!!
Milleks karjuda? seda mis sa endale ette kujutad on 2,5 turbo disla ja 85KW...ehk siis säästukas ja kannab mootori nimetust M51 (ehk siis sama mis 2,5TDS-il) ja toodeti seda tõesti kuni 02/2000 aastani, kuid 2,5d M57-ga pole siin midagi ühist!soldier86 kirjutas:525 TD 07 1997 TÄITSA OLEMAS SIUKSED ISENDIT!!!PeeterA kirjutas:525TDS'l põhjaalust pumpa ei peagi olema, saab paagisisesega hakkama.
525D on hoopis teise mootoriga isend ja '97 aastal veel seda ei pakutud.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E39 525D 2001 - Ei käivitu !!!
soldier86 kirjutas:sorry panin puuse ühe tähega!!!! aga kuda see võimalik siis on ühed räägivad et on teised mitte !!!! ise olen vahetanud paagis oleva pumba ja olen teinud kõrgsurve pumbale kap. remondi ja nüüd mõistus otsas kus viga otsida ja miks õhk tuleb küttele vahele ja miks kui paagis 15 l sees lõpetab ta kütte andmis!! palun abi ette tänadesPeeterA kirjutas:525TDS'l põhjaalust pumpa ei peagi olema, saab paagisisesega hakkama.
525D on hoopis teise mootoriga isend ja '97 aastal veel seda ei pakutud.
Siis paagisisene pump läbi jälle kui alla 15L ei käivitu.Endal oli ka kunagi selline teema et vahetasin 2'e nädala jooksul 4 paagi sisest pumpa välja mis lakkasid töötamast, peale selle lasin paagi seest ära puhastada kuna sinna oli ajapikku palju mustust kogunenud ja see oligi pumpade suremise põhjuseks, pärast seda toimis kõik nii nagu pidi.
- soldier86
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03.07.2009 16:20 17
- Peamine sõiduk: BMW E34 525TDSA
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 525D 2001 - Ei käivitu !!!
KEEGI EI KARJUGI!!!TiitR kirjutas:Milleks karjuda? seda mis sa endale ette kujutad on 2,5 turbo disla ja 85KW...ehk siis säästukas ja kannab mootori nimetust M51 (ehk siis sama mis 2,5TDS-il) ja toodeti seda tõesti kuni 02/2000 aastani, kuid 2,5d M57-ga pole siin midagi ühist!soldier86 kirjutas:525 TD 07 1997 TÄITSA OLEMAS SIUKSED ISENDIT!!!PeeterA kirjutas:525TDS'l põhjaalust pumpa ei peagi olema, saab paagisisesega hakkama.
525D on hoopis teise mootoriga isend ja '97 aastal veel seda ei pakutud.
TURBO DIESEL ;)
- soldier86
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03.07.2009 16:20 17
- Peamine sõiduk: BMW E34 525TDSA
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 525D 2001 - Ei käivitu !!!
MINA ARVAN ET PROBLEEM ON SELLES JUPPIS NR 7!!! SEAL OTSAS OLEV TIHEND ON VIST VÄSINUD JA VAJAB VAHETAMIS!!! AGA UM-IS MÜÜAKSE AINT TERVE TORUSTIKUGA!!! OSKAD ÖELDA KUS SAAKS SEDA TIHENDIT??? ETTE TÄNÄDESBiohazard- kirjutas:soldier86 kirjutas:sorry panin puuse ühe tähega!!!! aga kuda see võimalik siis on ühed räägivad et on teised mitte !!!! ise olen vahetanud paagis oleva pumba ja olen teinud kõrgsurve pumbale kap. remondi ja nüüd mõistus otsas kus viga otsida ja miks õhk tuleb küttele vahele ja miks kui paagis 15 l sees lõpetab ta kütte andmis!! palun abi ette tänadesPeeterA kirjutas:525TDS'l põhjaalust pumpa ei peagi olema, saab paagisisesega hakkama.
525D on hoopis teise mootoriga isend ja '97 aastal veel seda ei pakutud.
Siis paagisisene pump läbi jälle kui alla 15L ei käivitu.Endal oli ka kunagi selline teema et vahetasin 2'e nädala jooksul 4 paagi sisest pumpa välja mis lakkasid töötamast, peale selle lasin paagi seest ära puhastada kuna sinna oli ajapikku palju mustust kogunenud ja see oligi pumpade suremise põhjuseks, pärast seda toimis kõik nii nagu pidi.
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/r/c/224.png
TURBO DIESEL ;)
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E39 525D 2001 - Ei käivitu !!!
525 TD 07 1997 TÄITSA OLEMAS SIUKSED ISENDIT!!![/quote]
Milleks karjuda? seda mis sa endale ette kujutad on 2,5 turbo disla ja 85KW...ehk siis säästukas ja kannab mootori nimetust M51 (ehk siis sama mis 2,5TDS-il) ja toodeti seda tõesti kuni 02/2000 aastani, kuid 2,5d M57-ga pole siin midagi ühist! [/quote]
KEEGI EI KARJUGI!!! [/quote]
No suurte tähtedega kirjutamine väljendab tavaliselt karjumist?
Milleks karjuda? seda mis sa endale ette kujutad on 2,5 turbo disla ja 85KW...ehk siis säästukas ja kannab mootori nimetust M51 (ehk siis sama mis 2,5TDS-il) ja toodeti seda tõesti kuni 02/2000 aastani, kuid 2,5d M57-ga pole siin midagi ühist! [/quote]
KEEGI EI KARJUGI!!! [/quote]
No suurte tähtedega kirjutamine väljendab tavaliselt karjumist?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG