Probleem e39 525 TDS kütusega.
Probleem e39 525 TDS kütusega.
Mure siis 1997a. 525tds e39 kütuse kätte saamisega, selles mõttes et kui tangin paagi täis 60l siis kasutada saab sellest umbes 40l ja auto sureb välja, kuigi kütusenäidik näitab et on 20 l veel sees. Probleem hakkas lambist ja testinud olen mingi 3 korda, paagi kurguni täis pannud ja siis sõitnud niikaua kuni sõita saab.
Ootaks siis nõuandeid, kes teab mis jama võib olla või on ise sama probleemiga kokku puutunud.
Ootaks siis nõuandeid, kes teab mis jama võib olla või on ise sama probleemiga kokku puutunud.
Re: Probleem e39 525 TDS kütusega.
e39 vist kaks pumpa seal veel, üks pump lööb ühelt poolelt teisele poole kütet, äkki see läbi, või siis ikka see, mis lööb filtrisse ette. aga 99% kindel, et paagi pumba jama!Mr.Drift kirjutas:Mure siis 1997a. 525tds e39 kütuse kätte saamisega, selles mõttes et kui tangin paagi täis 60l siis kasutada saab sellest umbes 40l ja auto sureb välja, kuigi kütusenäidik näitab et on 20 l veel sees. Probleem hakkas lambist ja testinud olen mingi 3 korda, paagi kurguni täis pannud ja siis sõitnud niikaua kuni sõita saab.
Ootaks siis nõuandeid, kes teab mis jama võib olla või on ise sama probleemiga kokku puutunud.
Re: Probleem e39 525 TDS kütusega.
Proovin mõnipäev ära vahetada siis need pumbad sest ei tunne eriti mugavalt ennast kui lambihetkel välja sureb.
Re: Probleem e39 525 TDS kütusega.
Selle aasta autol peaks olema ainult 1 paagisisene etteandepump ja see on läbi. tuleb vahetada. Mul oli sama asi
xzx
Re: Probleem e39 525 TDS kütusega.
paagisisene pump vahetatud ja probleem lahendatud. Teema lukku
Re: Probleem e39 525 TDS kütusega.
Tere endal sama mure , et alla 20 liitri on masin kuival kuigi kütet on , ja käivitamisel tulevad mullid eest torust , auto 97a 525tds , kuidas nüüd aru saada kumb pump kutu on , kas etteande oma või se mis ühest paagi poolest teise pumpab ?
Re: Probleem e39 525 TDS kütusega.
AZL. Sinu autol on üks paagipump, leiad selle kõrvalistuja poolt tagumise istme alt. Kusjuures enda autol võtsin selle pumba lahti, vahetasin harjad ja töötab.
Re: Probleem e39 525 TDS kütusega.
ats79 kirjutas:AZL. Sinu autol on üks paagipump, leiad selle kõrvalistuja poolt tagumise istme alt. Kusjuures enda autol võtsin selle pumba lahti, vahetasin harjad ja töötab.
hmm võtsin istme üless ja mõlemasse paagi poolde lähevad juhtmed ikkagi kõrvalistuja poolele siis rohkem ja juhi poole vähem , kas mu masinal siis on seal kõrvalistuja pool etteande pump ja seda teist pumpa polegi mis pidi pumpama ühest paagi poolest teise ?, Plaanis siis uus etteande pump osta ikkagi seal pidi olema ka mingi null rõngas kusagil et kas se on uue pumbaga kaasas või tuleb too ka eraldi osta ? sel juhul äkki keegi teab mõõte ei pea siis töökäigus minema poodi selle tihendiga

Re: Probleem e39 525 TDS kütusega.
Vaatasin BMWfansist ja see näitab tõesti mingit pumpa ka juhipool, kuid enamasti probleemid ikka kõrvalistuja poolse pumbaga. Kui ostad pumba UMist siis on ta koos plastikuga mille külge ta kinnitub ja seal ka uus tihend. Tihend on midagi taolist nagu see õlifiltrikorgi pisike otsatihend või pigem väiksemgi veel. Originaal pump peaks olema VDO toodang.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Probleem e39 525 TDS kütusega.
Juhipool on üksnes vasakpoolne kütuse tasemeandur.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: Probleem e39 525 TDS kütusega.
AZL. 97a. masinal on üks pump ja asub parema poolses paagis ,vasakusse lähevad juhtmed kuna seal on ka kütusetaseme andur (ujuk). See o rõnga probleem tundub olevat rohkem e34 masinate oma.Ei välista ehk ka e39. http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... el_sensor/