K: 530d e39 2000a kiirendamine
K: 530d e39 2000a kiirendamine
Terv
Probleem siis ilmnes täna.
Sõitsin tartu maantele välja, ja hakkasin kiirendama. Siislampi seal 3-4 tuhat pöörde juured plõks, ja suri välja Keerasin võtit ja käis ilusti. Proovisin siis uuesti, ja jälle samad pöörded kiirendamisel paugust sureb välja. Sõitsin siis tööjuurde (rahulikult sõites oli nagu kõikenamvähem) ja näitab veaks Rail-Pressure control....
Teginsiis selle testi ka läbi. Surve on ok 286 bar täpselt nagu peab.
Aga teine näitaja seal Pulse Duty factor mis peaks olema vahemikus 16 % - 25 %, oli siis minul pigem seal 13.5 % - 17 % maksimum. Eelsurved on ok, selle kohast viga sees ei olnud. Mis on tõenäolisem kas kõrgsurve regull klapp mis on pumba küljes, või siis et peksab raili surve andur segast. või on veel mingi variant et ahmib kuskilt õhku peale äkki, mingi ühendus annab läbi vms. Kuigi ma ei näe et kuskilt midagi välja jooksnud oleks.
On kellelgi miskit sellist olnud.
Probleem siis ilmnes täna.
Sõitsin tartu maantele välja, ja hakkasin kiirendama. Siislampi seal 3-4 tuhat pöörde juured plõks, ja suri välja Keerasin võtit ja käis ilusti. Proovisin siis uuesti, ja jälle samad pöörded kiirendamisel paugust sureb välja. Sõitsin siis tööjuurde (rahulikult sõites oli nagu kõikenamvähem) ja näitab veaks Rail-Pressure control....
Teginsiis selle testi ka läbi. Surve on ok 286 bar täpselt nagu peab.
Aga teine näitaja seal Pulse Duty factor mis peaks olema vahemikus 16 % - 25 %, oli siis minul pigem seal 13.5 % - 17 % maksimum. Eelsurved on ok, selle kohast viga sees ei olnud. Mis on tõenäolisem kas kõrgsurve regull klapp mis on pumba küljes, või siis et peksab raili surve andur segast. või on veel mingi variant et ahmib kuskilt õhku peale äkki, mingi ühendus annab läbi vms. Kuigi ma ei näe et kuskilt midagi välja jooksnud oleks.
On kellelgi miskit sellist olnud.
Viimati muutis TimoA, 16.11.2010 11:44 47, muudetud 1 kord kokku.
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
Vaatasin ka Inpaga mis veaks on, seal oli kirjas, Raild-Druck Plausibilitaet
Seenagu peaks tähendama inglise keeles Rail-pressure plausibilty
et nagu surve andur peksaks segast...
Seenagu peaks tähendama inglise keeles Rail-pressure plausibilty
et nagu surve andur peksaks segast...
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
Kuna pole endal aega jamada ja viga otsida, siis läheb homme teisipäeval UM-i...
Eks seal selgub.
Eks seal selgub.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4366
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
Fault code 1190 ”Rail pressure control” is stored if the DDE determines an impermissible deviation in the rail pressure from the setpoint.
An impermissible deviation of the rail pressure from the setpoint can be caused by the following:
1.External leaks at components in the common rail system
2. Internal leaks in common rail system, e.g.
-In the high pressure pump (e.g. worn piston)
-At the rail pressure control valve (too little or too much volume in the return flow)
-At the fuel injectors (too much volume in the return flow)
3.External influences such as defective fuel supply, clogged fuel return system, air in fuel system
An impermissible deviation of the rail pressure from the setpoint can be caused by the following:
1.External leaks at components in the common rail system
2. Internal leaks in common rail system, e.g.
-In the high pressure pump (e.g. worn piston)
-At the rail pressure control valve (too little or too much volume in the return flow)
-At the fuel injectors (too much volume in the return flow)
3.External influences such as defective fuel supply, clogged fuel return system, air in fuel system
tel. 51 949 859
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2998
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine Lukku
Raili andur võib võimalik veaallikas küll olla. Läbides enda autoga pea terve nimekirja Kuno esimeses paketis kirjeldatu, sai alustatud teise paketiga ning sealt see andur näppu jäigi.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
Selles postis siis õige vastus olemas ehk ühe pihusti tagasivool liiga suur ja seda ainult kõrgetel pööretel, madalatel kõik OK. Nii et kõik kes vähegi viitsisid miskit asjalikku kirjutada nendele tänud.PeeterA kirjutas:Fault code 1190 ”Rail pressure control” is stored if the DDE determines an impermissible deviation in the rail pressure from the setpoint.
An impermissible deviation of the rail pressure from the setpoint can be caused by the following:
1.External leaks at components in the common rail system
2. Internal leaks in common rail system, e.g.
-In the high pressure pump (e.g. worn piston)
-At the rail pressure control valve (too little or too much volume in the return flow)
-At the fuel injectors (too much volume in the return flow)
3.External influences such as defective fuel supply, clogged fuel return system, air in fuel system
-
- Huviline
- Postitusi: 4590
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
selles ei ole viga.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
irw, no ütle siis mis veel on viga.. kui nad prooviusid teisepihustiga ja kõik toimis, siis järelikult on sellest viga. Sa ka ainult targutad aga midagi ei ütle. kui üritad tark välja paista, siis niisama pole ju mõtet iba ajada.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4366
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
Vaevalt ta oma firmasaladusi avaldab. Targem on odavat reklaami teha ja nõnda kaudselt enda juurde diagnosti kutsuda
tel. 51 949 859
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
samahästi võin ju mina ka öelda, et ma tean mis su autol viga on aga ma ei ütle.
Küll ma siis paistan ikka tark välja.
Ja kui viga päevavalgele tuleb siis ütlen, no seda ma ju mõtlesingi
Koomikud on siin ikka osad inimesed.
Mina just tänu siuksele suhtumisele ei finantseeri seda asutust, ja jätan oma raha pigem UM-i.
Küll ma siis paistan ikka tark välja.
Ja kui viga päevavalgele tuleb siis ütlen, no seda ma ju mõtlesingi
Koomikud on siin ikka osad inimesed.
Mina just tänu siuksele suhtumisele ei finantseeri seda asutust, ja jätan oma raha pigem UM-i.
-
- Huviline
- Postitusi: 4590
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
pihusti ma tõesti ära ei arvanud.
aga ootame seda teist viga
aga ootame seda teist viga
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 4590
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
olen mõelnud veidi selle asja üle ja midagi siin ei klapi. pihusti avatakse, lastes osa kütust tagasivoolu, järelikult kui pihusti lekib liialt tagasivoolu, siis teeb ta seda kogu aeg. kes teab pihusti ehitust, saab aru milest ma räägin. sel juhul oleks sel autol pidanud olema vähemalt pikk käivitusaeg. samuti ei klapi madala kõrgsurvega auto välja suretamine aju poolt. madala kõrgsurve puhul hakkab auto käiguvahetusel "kummi venitama" mitte ei sure välja. järelikult ei ole see ainuke viga sellel autol, midagi peab olema veel.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
Täitsa võimalik et on midagi veel. Aga kõigepealt üks kindel viga eemaldada. ja siis saab edasi vaadata.
Ja ütleme nii et kummi ta venitas ka mul ( kui pöörded olid seal 3500 - 4500 kuidas kunagi) käiguvahetuse ajal. Aga pikka käivitusaega nagu küll polnud.
Jaselle kohta on veel kirjas ka selline asi, mis peetera postitusest puudu jäi
Troubleshooting
Engine start will not be possible or the engine shuts down if the DDE recognizes an impermissible rail pressure deviation.
Ja ütleme nii et kummi ta venitas ka mul ( kui pöörded olid seal 3500 - 4500 kuidas kunagi) käiguvahetuse ajal. Aga pikka käivitusaega nagu küll polnud.
Jaselle kohta on veel kirjas ka selline asi, mis peetera postitusest puudu jäi
Troubleshooting
Engine start will not be possible or the engine shuts down if the DDE recognizes an impermissible rail pressure deviation.
-
- Huviline
- Postitusi: 4590
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
kas auto on ikka veel remondis?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
Ei ole sõidan temaga. Ostsin mõned pihustid, viisin karlasse kontrolli, kui midgai on pees, siis lasen korda teha. Ja siis vahetan ära. Muidu auto sõidab korralikult, aga kuipedaal põhjas lõpuni kiirendada siis sureb välja. See on minu isiklik auto.
-
- Huviline
- Postitusi: 4590
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
oot-oot, kas um ei leidnudki viga?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
Leidis leidis. Selle pihusti leidiski.
Eks kui see pihusti vahetus jätab veel miskid vead kallale, eks ma siis pöördun tagasi.
Eks kui see pihusti vahetus jätab veel miskid vead kallale, eks ma siis pöördun tagasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 4590
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
äkki tahad kiirelt ilma pihustit vahetamata oma probleemist lahti saada?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
no ütleme nii et kui pihusti tagasijooks on tunduvalt suurem kui teistel, siis on seal ka viga peidus.
Pihustid on mul juba olemas kah. Kui kontrollist tulevad vahetan ära. eks kui viga jääb, siis nuian UM-ist uuesti kontrolli.
Muidu tahan küll veast lahti saada. Aga mulle tundub et sa niisama seda mulle ei ütle.
Pihustid on mul juba olemas kah. Kui kontrollist tulevad vahetan ära. eks kui viga jääb, siis nuian UM-ist uuesti kontrolli.
Muidu tahan küll veast lahti saada. Aga mulle tundub et sa niisama seda mulle ei ütle.
-
- Huviline
- Postitusi: 4590
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
um-is läheb kallimaks
mina tahan diagnostika raha
mina tahan diagnostika raha
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
no ütleme nii et um ile ma juba maksin vea tuvastamise eest raha, kui selles asi ei ole, siis ma lihtsalt küsin ilusti neilt asja uuesti üle vaatamist. Ma olen selle eest juba maksnud..
Ja muide. Ma siis kannan sulle 600 üle, sa kirjuta mulle privas mis viga on. sa oled suht kindel siin miskis asjas, nagu ma olen aru saanud.
Ja muide. Ma siis kannan sulle 600 üle, sa kirjuta mulle privas mis viga on. sa oled suht kindel siin miskis asjas, nagu ma olen aru saanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4590
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
ma tahan korra autot näha et mitte niisama raha võtta. samuti et sul poleks võimalust mind pärast üle lasta. või et mina sind kogemata üle ei laseks. ma lihtsalt ei tea auto üldist olukorda.eelnevalt ütlen mis ma veaks arvan ja pärast ütlen kuidas parandada. maksma läheb see sulle 1000.-
parandada saad ise ja maksma läheb 0.-
kui valesti arvan, raha ei võta.
parandada saad ise ja maksma läheb 0.-
kui valesti arvan, raha ei võta.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
See raha üle kandmise teema oli nagu sinna naljana kirjutatud
kui sellest aru ei saanud...
kui sellest aru ei saanud...
Kuno_T kirjutas:TimoA 17.11.2010 21:19 43 kirjutas: Mina just tänu siuksele suhtumisele ei finantseeri seda asutust, ja jätan oma raha pigem UM-i.Kuid ma ei kommenteeri, kuna oli käsk antud: "Maul halten und weiter dienen!",TimoA 18.11.2010 22:35 02 kirjutas: Ja muide. Ma siis kannan sulle 600 üle, sa kirjuta mulle privas mis viga on. sa oled suht kindel siin miskis asjas, nagu ma olen aru saanud.
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
patrik kirjutas:ma tahan korra autot näha et mitte niisama raha võtta. samuti et sul poleks võimalust mind pärast üle lasta. või et mina sind kogemata üle ei laseks. ma lihtsalt ei tea auto üldist olukorda.eelnevalt ütlen mis ma veaks arvan ja pärast ütlen kuidas parandada. maksma läheb see sulle 1000.-
parandada saad ise ja maksma läheb 0.-
kui valesti arvan, raha ei võta.
Vaatan vahetan pihusti ära, kui midagi ei muutu, siis mõtlen su pakkumise peale. Kui ma muidugi UM-ist tasuta uut ülevaatust ei saa, kuna nad sellel juhul panid vale diagnoosi.
-
- Huviline
- Postitusi: 4590
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
ma muide ei suutnud vastu panna kui kuuno hakkas seal pakette välja pakkuma, niiet anna andeks aga kui viga teada ja nii lihtne kah veel siis noh saad aru küll
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 4590
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
mõtlesin korra ja täiendan end, parandamise hind võib sõltuda kui katki antud sõlm on
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
Jään huviga ootama, et mis saab!
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
Ütleme nii et ma olen sinu juures käinud. Ainuke probleem mis oli see et turbo rõhk oli liiga madal.patrik kirjutas:ma lihtsalt ei tea auto üldist olukorda
See miks ma sinu poole pöördusin, selle peale kulus kaks tundi, kuid lõpuks jäi see ikka tegemata. Ütleme nii et seal oli nii sinul, kui minul teadmiste puudusega tegu. .
Ja lõpuks koristas UM oma kokku keeratud jama minu autoga, oma kulude ja kirjadega. Ja see ei olnud lihtne neile.
Re: K: 530d e39 2000a kiirendamine
no nüüd reedel peaks pihustid karlast saama, mis on siis taastatud ja nagu tutikad.
Eks paistab kui aega on siis vahetan ära.
Aga kui sa patrick kavatsed pakkuda mullemingit raili surve anduri pistikut (vahetati UM-is ära), või railisurve klapi kas sõela puhastust, või seal ned kontaktid üle vaadat, siis need ma teen nagunii samal ajal kui ma pihusteid vahetan.
Eks paistab kui aega on siis vahetan ära.
Aga kui sa patrick kavatsed pakkuda mullemingit raili surve anduri pistikut (vahetati UM-is ära), või railisurve klapi kas sõela puhastust, või seal ned kontaktid üle vaadat, siis need ma teen nagunii samal ajal kui ma pihusteid vahetan.