LAHENDATUD: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
LAHENDATUD: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
Tere.
Mure selline et 2,5 diisel kiirendades alla 2000 pöörde on ülimalt uimane. Külmalt käivitades käivitub pikalt, kogudes silindreid üksteise järel käima. Soojast peast samamoodi.
5. käiguga maanteel kiirendada ei suusa absoluutselt.
Kuna auto värskelt käes, siis ei tea ka kuna ja millega seoses viga ilmnes.
Ise mõtlesin hilise süüte peale. Kas võib olla viga selles?
Mure selline et 2,5 diisel kiirendades alla 2000 pöörde on ülimalt uimane. Külmalt käivitades käivitub pikalt, kogudes silindreid üksteise järel käima. Soojast peast samamoodi.
5. käiguga maanteel kiirendada ei suusa absoluutselt.
Kuna auto värskelt käes, siis ei tea ka kuna ja millega seoses viga ilmnes.
Ise mõtlesin hilise süüte peale. Kas võib olla viga selles?
Viimati muutis itimees8, 28.01.2011 14:08 14, muudetud 1 kord kokku.
Re: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
süüte keeramisega alustagi. ja see parandab sul käima minekut kindlasti, endal mul ka luges käima kui süüde hiline. aga kas see sul ka jõu tagsi toob ei saa enne teada kui süüte paika paned. siis saad edasi tegutseda.
Re: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
ehk mõned sõbralikud soovitused süüte õigeks ajastamiseks kellelgi?
Re: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
päris täpseks saad arvutiga. aga kui teed präeguse kohapeale mingi märgi siis võid ise ka katsetada, siis saad vähemalt tagasi sinna kus oli. sul on vaja liigudada kõrgsurvepumpa mootorist kaugemale, siis saad varasemaks.itimees8 kirjutas:ehk mõned sõbralikud soovitused süüte õigeks ajastamiseks kellelgi?
ja kui liigutad mootorile lähemale siis saad hilisemaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
kui on 994 löpuga pump siis saab arvutiga süüte õigeks,aga kui on 993 või 995 siis aitab indikaatorkell ja tester 

530d
Re: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
kuidas seda süüdet ikkag timmitakse? ega pumba kaane liigutamine ei muuda süüdet ju??? kas süüte muutmine mõjutab ka soojalt käivitumist?
Re: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
kus sa seda lol*li juttu kuulsid, et pumba kaane liigutamisega süüdet reguleeritaksemaarekl kirjutas:kuidas seda süüdet ikkag timmitakse? ega pumba kaane liigutamine ei muuda süüdet ju??? kas süüte muutmine mõjutab ka soojalt käivitumist?

Süüte nurga muutmiseks tuleb pumpa ennast keerata. pump on eest ju 2 mutriga kinni. lased need mõne tiiru lahti ja keerad vastavalt selle kuhu poole tahad.
Seletan siis selle ka ära. kui keerad pumpa mootorist kaugemale, siis saad süüdet varasemaks ja kui keerad pumpa mootorile lähemale, siis saad hilisemaks.
ei tea küll kuidas teistel aga JAH MINUL läks soojalt käivitumine paremaks kui süüdet varajasemaks panin. muidugi kui ise paned siis kuula, et liiga tervalt käima ei hakkaks. Ja KES ise reguleerivad, siis kindlasti teha mingi märk, präeguse koha peale. Selleks, et siis saad alati vana koha peale tagasi panna, kui midagi ei meeldi.
Re: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
Parandaks mõned vastuolud su lauses.
Nimelt arvutiga ei saa täpselt süütenurka paika kuna tehas pole vastavat featurit leiutanud progele juurde mis fikseeriks pumba all oleva kolvi teatud asendisse. Kõige täpsem on mõõta kellaga plunseri tõusu.
Pumba keeramise ajasid ka sassi. Vastupidi käib hoopis. Kui keerad mootori poole (klapikambrikaane poole), saad süütenurga varasemaks ja vasakpoolse tiiva poole keerates hilisemaks.
Pumbal on ka kolmas kinnitus tugijala all. Ilma toda lahti laskmata ei liigu pump kuhugile poole.
Teemaalgatajale:
Sinu autol arvatavasti pritsekogus paigast, st liiga väike. Lase kuskil päädevas kohas arvuti taha panna ja paika panna.
Nimelt arvutiga ei saa täpselt süütenurka paika kuna tehas pole vastavat featurit leiutanud progele juurde mis fikseeriks pumba all oleva kolvi teatud asendisse. Kõige täpsem on mõõta kellaga plunseri tõusu.
Pumba keeramise ajasid ka sassi. Vastupidi käib hoopis. Kui keerad mootori poole (klapikambrikaane poole), saad süütenurga varasemaks ja vasakpoolse tiiva poole keerates hilisemaks.
Pumbal on ka kolmas kinnitus tugijala all. Ilma toda lahti laskmata ei liigu pump kuhugile poole.
Teemaalgatajale:
Sinu autol arvatavasti pritsekogus paigast, st liiga väike. Lase kuskil päädevas kohas arvuti taha panna ja paika panna.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
aga kui soojalt käivitamine läheb paremaks,kuidas siis külm käivitus? kas midagi küttekulu suhtes ka muutub?
Re: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
huvitav kui mina mootori poole keerasin siis läks auto maru uimaseks ja käima ka luges ennast. aga kui keerasin keerasin mootorist kaugemale tuli jõud tagasi ja hakkas koguaeg poolest põõrdest käima minema
ja üks põhimõtteliselt eluaeg pumpadega tegelend mees ütles ka nii, et kui kaugemale keerad saad varasemaks.
AGA kui tõesti eksisin siis vabandan.
JA mis puutub tollese kolmandasse kinnitusse siis to ei hoia enam suurt midagi kinni. kahel autol olen reguleerind ja pole kordagi to takistuseks olnud.

ja üks põhimõtteliselt eluaeg pumpadega tegelend mees ütles ka nii, et kui kaugemale keerad saad varasemaks.
AGA kui tõesti eksisin siis vabandan.
JA mis puutub tollese kolmandasse kinnitusse siis to ei hoia enam suurt midagi kinni. kahel autol olen reguleerind ja pole kordagi to takistuseks olnud.
Re: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
Oled midagi täiega segi ajanud,, Mootori poole saad süüdet varasemaks ja mootorist kaugemale aga hilisemaksBMW 525 kirjutas:päris täpseks saad arvutiga. aga kui teed präeguse kohapeale mingi märgi siis võid ise ka katsetada, siis saad vähemalt tagasi sinna kus oli. sul on vaja liigudada kõrgsurvepumpa mootorist kaugemale, siis saad varasemaks.itimees8 kirjutas:ehk mõned sõbralikud soovitused süüte õigeks ajastamiseks kellelgi?
ja kui liigutad mootorile lähemale siis saad hilisemaks.
Sinu juhul oli vist liiga varane et jõudu polnud.
Veel loeb hea kütus või siis äärmisel juhul kulunud pumba pea et madalatel pööretel ei sõida.
Re: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
no vb panin siis hilisemaks aga selles olen 100 protsenti kindel, et liigutasin mootorist kaugemale
Re: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
aga kas mootor peab soe või külm olema, kui süüdet näppida? endal nagu külmalt klõbiseb, soojalt käib mahedalt!
Re: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
kus tartus pannakse süüde õigeks või kes paneks 

Bensiiniga võite pintsleid pesta, jõudu tehakse diisliga!
Re: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
usun et diislikeskus tegeleb sellega!pikk kirjutas:kus tartus pannakse süüde õigeks või kes paneks
Re: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
ise panin soojalt, ja mul ka külmalt klõbiseb.maarekl kirjutas:aga kas mootor peab soe või külm olema, kui süüdet näppida? endal nagu külmalt klõbiseb, soojalt käib mahedalt!
Re: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
kas leidub mõni mees tartust või tartu ligidalt kes saaks kellaga süüte paika panna 

Bensiiniga võite pintsleid pesta, jõudu tehakse diisliga!
Re: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
Lahendatud. Keegi hea mees oli käinud pumba kaane kallal. Peale väikest reguleerimist käivitub poolest pöördest ja sõidab olemattu kütusekuluga.
Siiski tänan kõiki kes võtsid vaevaks nõu anda.
Ehk nüüd julgen ka välja öelda et tegemist oli Opel omegaga millel BMW diisel peal
Siiski tänan kõiki kes võtsid vaevaks nõu anda.
Ehk nüüd julgen ka välja öelda et tegemist oli Opel omegaga millel BMW diisel peal

Re: LAHENDATUD: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
Kuhu poole sa liigutasid? Kas salongi poole?
Re: LAHENDATUD: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
ja sõidab olemattu kütusekuluga.
Nii väidab pardaarvuti...
Nii väidab pardaarvuti...

533 274 38 Andres
Re: LAHENDATUD: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
seda arvan minagi, sest ise käisin ka kaant liigutamas ja näitajad muutusid ainult ekraanil meeldivamaksandre731 kirjutas:ja sõidab olemattu kütusekuluga.
Nii väidab pardaarvuti...
Re: LAHENDATUD: 525 105 kw poob, käivitub kehvalt.
Esialgu muutusid andmed vaid ekraanil, pikemalt sõites ka tankimise järgi.
Kuna auto käimine muutus trastiliselt, siis ei kahelnud hetkekski, et sellest siiski kasu oli.
Kaant sai liigutatud salongi poole.
Kuna auto käimine muutus trastiliselt, siis ei kahelnud hetkekski, et sellest siiski kasu oli.
Kaant sai liigutatud salongi poole.