1999a 530 dA Touring
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 16.09.2005 09:46 26
1999a 530 dA Touring
Tahan osta 1999a 530 diisel Touringu 135 kw.
Kas on mingid nipid, kuidas konrollida automaatkasti korrasolekut, et kast minemas ei oleks?
Olen kuulnud midagi kallaku peal proovimisest.
Ja on see auto tõesti mingi julm raharöövel, nagu olen päris palju lugenud?
Eelmine omanik on 4 aastat omanud ja korralikult hooldanud, enamus ööd UM-s tehtud.
Kõige rohkem kardan just automaatkasti ja jamasid sellega?
Kui kast läheb, siis vist paarkümmend tonni peab kohe vaba raha olema?
Kas on mingid nipid, kuidas konrollida automaatkasti korrasolekut, et kast minemas ei oleks?
Olen kuulnud midagi kallaku peal proovimisest.
Ja on see auto tõesti mingi julm raharöövel, nagu olen päris palju lugenud?
Eelmine omanik on 4 aastat omanud ja korralikult hooldanud, enamus ööd UM-s tehtud.
Kõige rohkem kardan just automaatkasti ja jamasid sellega?
Kui kast läheb, siis vist paarkümmend tonni peab kohe vaba raha olema?
Re: 1999a 530 dA Touring
Aga lase diagnost teha, sealt saab kasti kohta ka infot vähe.
Re: 1999a 530 dA Touring
Vii auto Patriku juurde. Tal on minuteada olemas eraldi teenus: "ostueelne ülevaatus"
Re: 1999a 530 dA Touring
kasti pärast küll kartma ei peaks. Pigem karta manuaali, kuna seda pakutakse pigem juba "lisavarustusena". Automaati, kui üldse, karta, siis pigem X5, sest neile pandi ZF-kastide asemele hoopis JatCo ehk siis General Motorsi kaste, ja neid on valdav enamus ning need ei pea tõesti vastu.
Kontrollida sedasi, et vaadata, mis kastiõli teeb, kui on kerge sillerdus sees, siis jah pole pikka pidu, kui õli on puhas, siis pole mõtet karta. Kasti "jahedusest" annab märku ka libisemine - ehk siis palju kisa, vähe kiirust.
Raharöövel võib ta tõesti olla - tüüpvead on sisselaskekollektori purunevad klapid, lõhenev väljalaskekollektor (miks BMW küll seda roostevabast terasest tegi
), EGR-termostaat, veepump, ventika viskosidur, Webasto rikked on ka sagedased.. Eelsüüteküünlad ja selle relee on samuti suht tüüpiline.. Samuti ka 2. silindri pihusti.
Ütleme nii, et kui auto tahab, siis ta suudab ikka üllatada paljude asjadega. Igaksjuhuks kogu raha auto ostmise alla ei maksa panna, ikka mingi 1000 eurot võiks jätta varuks, kui midagi peaks lähiajal vajama tähelepanu.
Samas olen juba näinud ka üht E60, millel 550 000km ees ja mootor töötab nagu uus, mõningad pisiasjad vaid probleemi tekitanud..
Niiet kui ostma lähed - auto käivitub külmalt ja soojalt hästi, sooja tuleb tuppa mühinal, käiku vahetab sujuvalt ja muud asjad ka toimivad, siis ei näe põhjust, miks mitte osta. Kütust väga ei röövi, kui oled kergema jalaga.veermiku osa on ka küllaltki kulukas - odavaid tükke ei soovita, saad ruttu jälle sama tööd teha. Lemförder on tehase supplier ja selle tükid ongi kõige vastupidavamad kah ning odavamad osta, kui ostad esinduse asemel ise kuskilt netist.
Kontrollida sedasi, et vaadata, mis kastiõli teeb, kui on kerge sillerdus sees, siis jah pole pikka pidu, kui õli on puhas, siis pole mõtet karta. Kasti "jahedusest" annab märku ka libisemine - ehk siis palju kisa, vähe kiirust.
Raharöövel võib ta tõesti olla - tüüpvead on sisselaskekollektori purunevad klapid, lõhenev väljalaskekollektor (miks BMW küll seda roostevabast terasest tegi

Ütleme nii, et kui auto tahab, siis ta suudab ikka üllatada paljude asjadega. Igaksjuhuks kogu raha auto ostmise alla ei maksa panna, ikka mingi 1000 eurot võiks jätta varuks, kui midagi peaks lähiajal vajama tähelepanu.
Samas olen juba näinud ka üht E60, millel 550 000km ees ja mootor töötab nagu uus, mõningad pisiasjad vaid probleemi tekitanud..
Niiet kui ostma lähed - auto käivitub külmalt ja soojalt hästi, sooja tuleb tuppa mühinal, käiku vahetab sujuvalt ja muud asjad ka toimivad, siis ei näe põhjust, miks mitte osta. Kütust väga ei röövi, kui oled kergema jalaga.veermiku osa on ka küllaltki kulukas - odavaid tükke ei soovita, saad ruttu jälle sama tööd teha. Lemförder on tehase supplier ja selle tükid ongi kõige vastupidavamad kah ning odavamad osta, kui ostad esinduse asemel ise kuskilt netist.
GSM 56 314 705
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 16.09.2005 09:46 26
Re: 1999a 530 dA Touring
palju ta siis rahuliku jalaga kütust võtab???
tõesti olen rahuliku jalaga inimene, maanteel üle 100 ei lammuta väga, linnas jälgin juba kaugelt foore ja liiklen sujuvalt vaadates palju ette.
omal ajal neid trahve makstud küll ja veel ja enam ei taha.
tõesti olen rahuliku jalaga inimene, maanteel üle 100 ei lammuta väga, linnas jälgin juba kaugelt foore ja liiklen sujuvalt vaadates palju ette.
omal ajal neid trahve makstud küll ja veel ja enam ei taha.
Re: 1999a 530 dA Touring
Maanteel ca. 6, linnas olenevalt temperatuurist 8-11.
Mariole täpsustuseks et M57 mootoriga E39'tel on samuti GM'i kastid, 135kw mootori otsas A5S 360R ja 142kw küljes A5S 390R.
Mariole täpsustuseks et M57 mootoriga E39'tel on samuti GM'i kastid, 135kw mootori otsas A5S 360R ja 142kw küljes A5S 390R.
Re: 1999a 530 dA Touring
Minul nt 142kw mootoriga touring ja linnas hetkel 12.5 (liiklen umbes üle päeva ja väikseid otsi, mootor jõua tavaliselt soojakski minna)
Suvel käisin tartus ja kui Tallinnast minema hakkasin siis nullisin ära, sõitsin ainult cruise kontrolliga ja üle 100km/h ei lasknud. Tartu piiri ületades näitas kompuuter 4.6l 100km/h
Kui tõene see on - seda ma ei tea.
Edu...
Suvel käisin tartus ja kui Tallinnast minema hakkasin siis nullisin ära, sõitsin ainult cruise kontrolliga ja üle 100km/h ei lasknud. Tartu piiri ületades näitas kompuuter 4.6l 100km/h

Edu...
Re: 1999a 530 dA Touring
jah, ühtlaselt sõites ja ka linnas ponnistades, on võimalik 8L sajale sõita, aga no see pole enam sõitmine
maanteel on ta tõesti öko.
Kristo - tänud täpsustamast, ma ise küll lootsin, et E39 on sellest pääsend... kolmel X5'l olen kasti vahetanud, sest rõhupumba solenoidid on sodi täis, jäävad kinni ja siis hakkab aegamisi metallipuru tootma, kuniks ongi kettapakid kulunud ja masin lihtsalt ühel hetkel enam ei liigu...
aga jah, diagnostika ja ostueelne ülevaade esinduses, siis võib rahulikumalt hingata.


Kristo - tänud täpsustamast, ma ise küll lootsin, et E39 on sellest pääsend... kolmel X5'l olen kasti vahetanud, sest rõhupumba solenoidid on sodi täis, jäävad kinni ja siis hakkab aegamisi metallipuru tootma, kuniks ongi kettapakid kulunud ja masin lihtsalt ühel hetkel enam ei liigu...

aga jah, diagnostika ja ostueelne ülevaade esinduses, siis võib rahulikumalt hingata.
GSM 56 314 705