e39 külmaga rool raske
e39 külmaga rool raske
ahoi,
autoks e39, 99a.
mure selline, et kui õues on veidi külmem, siis on rool roppu moodi raske aga ca 5min sõidu möödudes juba normaliseerub ning seejärel on kõik juba nii nagu peab.
lisan ka, et rool ei unda, kriuksu vms - külmaga alguses lihtsalt väga egamugavalt raske...
millest see tingitud / mida peaks uurima / kuidas probleemi lahendada ?
terv,
r.
autoks e39, 99a.
mure selline, et kui õues on veidi külmem, siis on rool roppu moodi raske aga ca 5min sõidu möödudes juba normaliseerub ning seejärel on kõik juba nii nagu peab.
lisan ka, et rool ei unda, kriuksu vms - külmaga alguses lihtsalt väga egamugavalt raske...
millest see tingitud / mida peaks uurima / kuidas probleemi lahendada ?
terv,
r.
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: e39 külmaga rool raske
Soovitaks roolivõimu õli koos õlipotsikuga ära vahetada(eeldusel, et autol on filtriga roolivõimuõlireservuaar). Ega muud suurt seal viga olla ei tohiks.
Re: e39 külmaga rool raske
ei ole sellist tunnet, et see potsiku vahetamine lahenduse tooks..
Re: e39 külmaga rool raske
filter poti põhjas umbes.
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: e39 külmaga rool raske
Pigem on asi selles, et mõnel zarniirliigendil vms on näiteks tolmukate katki ja vesi sees.
See jäätub ära ja siis tundubki, et ei jõua rooli keerata.
Lisaks on külmaga ka määrded liigendites paksemad.
Eriti igasugustel Ü-kategooria varuosadel, kus kasutatakse jumal teab mis määrdeid...
See jäätub ära ja siis tundubki, et ei jõua rooli keerata.
Lisaks on külmaga ka määrded liigendites paksemad.
Eriti igasugustel Ü-kategooria varuosadel, kus kasutatakse jumal teab mis määrdeid...
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Re: e39 külmaga rool raske
asi võib olla ka pumbas, mille surveklapp jääb külmaga kinni kuigi jah see on vähetõenäoline ent siiski variant. Vana ja paks õli vb ka. Pigem ikkagi otsakorral pumba probleem.
Re: e39 külmaga rool raske
Mina alustaks samuti roolivõimu õli vahetusest. Potsiku filtri võid ju algatuseks läbi puhuda.
Re: e39 külmaga rool raske
enne seda tuleks dexronIII korralikult süsteemist välja saada?
Re: e39 külmaga rool raske
tänane -22c oli auto juba äärmusesse viinud. rool ei ole lihtsalt enam raske vaid sõit on esialgu üsna võimatu ning äärmiselt liiklusohtlik, sest seda rooli ei jõua lihtsalt kurvi jõudes keerata..
mingeid alla pandud b varuosi ma ei kahtlusta, sest autol on alates 2003a UM hooldustööd kirjas.
seega roolivõimu õlivahetus? ilma potsiku vahetuseta?
mingeid alla pandud b varuosi ma ei kahtlusta, sest autol on alates 2003a UM hooldustööd kirjas.
seega roolivõimu õlivahetus? ilma potsiku vahetuseta?
Re: e39 külmaga rool raske
roolilatt tuleks ka ikka kriitilise pilguga üle vaadata. Kas tolmukatted terved? Kui ei siis on vesi sisse saanud ja lati seestpoolt rooste ajanud, lisaks külmub vesi lati sees ka ära ja võib põhjustada rasket rooli keeramist.
Re: e39 külmaga rool raske
Kuulnud et ca 4L õli tuleks varuda, et see süsteemis uus saaks (meetodil nagu Kuno_T kirjeldas).
E39-st räägime ikka.
E39-st räägime ikka.