Probleem selles, et kuu aega tagasi kuskil lõi sõites mootorist õli välja, karterituulutusklapp oli umbes. Sai vahetatud karterituulutus, voolikud sai peensusteni puhtaks pestud ning vahetatud veel plokikaanetihend.
Mõned päevad peale remonti lõi aegajalt õlitule (anduri tuli) põlema. Sai veel mingi 40km sõidetud ning siis sai vähe uuritud autot alt ja õli jälle kergelt väljas(juhtus 2x), paremal mootori poolel. Esimene kord jälile ei saadud ja asi kordus uuesti, eeldatavasti õlifiltri all mingi tihendi leke või see voolik millel pressitud metall otsad. Sai need korrigeeritud ja õli püsib sees

Probleem just külmaga esile kerkinud, igapäev hommikul 35km sõitu ja õhtul sama palju. Mootorit on pestud ja termostaat vahetatud aga ikkagi probleem kondentsiga.

Foorumis teemasid küll karterituulutusklapi kohta aga ei leia ühtegi postitust, mis selgitaks olukorda kui probleem kordub.
