Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Aidake palun!!!
Tegu on siis E39 530 1999a.Mure on seline:Spidomeeter ei ligu sõidu ajal ja kütuse kulu näidik ka .Mis viga võiks olla ?Proovisin aku kleemid teha korraks lahti,panin tagasi ,korraks nooled liikusid ja jäid jälle seisma nulli .
aitäh.
TimoA kirjutas:tee varjatud menüüst Enda spidole Indicator test. Vaata kas siis liiguvad kõik ilusti, kui ei siis võid viga vast otsida plokist endast.
sorry,aga kus kohas asub see varjatud menüü? Olen naisterahvas ja elan maal,ei saa linna sõita selle autoga.Tahan ise proovida seda teha korda....kui saan
TimoA kirjutas:tee varjatud menüüst Enda spidole Indicator test. Vaata kas siis liiguvad kõik ilusti, kui ei siis võid viga vast otsida plokist endast.
sorry,aga kus kohas asub see varjatud menüü? Olen naisterahvas ja elan maal,ei saa linna sõita selle autoga.Tahan ise proovida seda teha korda....kui saan
Varjatud menüüdest on foormis palju juttu.
Bmw e39 523i ///M-sportpakett; Bmw e34 525i; Opel Calibra 2.0 i sport; Volkswagen Polo
TimoA kirjutas:tee varjatud menüüst Enda spidole Indicator test. Vaata kas siis liiguvad kõik ilusti, kui ei siis võid viga vast otsida plokist endast.
Varjatud menüüdest on foormis palju juttu.
tnx,sain aru mis see on....
muidu mul pakuti selist varianti et see võiks olla kiirusimpulsiandur on läbi......
Soe soovitus on siinkohal ise mitte hambaid remontida vaid haige hambaga ikka arstile minna
Näidikute vea puhul saame meie aidata. Vigase anduri(nimetagem seda impulss andurit lihtsalt siis ABS anduriks) puhul saaks sellest ka ABSi aju aru ja kuvaks viga kellades.
Oletada sellistel puhkudel on raske, diagnostikaga on tarvis vaadata parameetreid. Siis saab veenduda, milles asi ja milline on ravi
ma arvan et homme lähen selle autoga diagnostika tegema.muud valiku ei jää .Kuidagi tahoomeetri jäärgi saan sõita
Ja mina veel tahan müüa oma teine ,vana bemm....vist jääb ära ....Vana bemm on nii kindel auto .Uuemad aga on elektronika täis,kogu aeg midagi nendega juhtub.
Soe soovitus on siinkohal ise mitte hambaid remontida vaid haige hambaga ikka arstile minna
Näidikute vea puhul saame meie aidata. Vigase anduri(nimetagem seda impulss andurit lihtsalt siis ABS anduriks) puhul saaks sellest ka ABSi aju aru ja kuvaks viga kellades.
Oletada sellistel puhkudel on raske, diagnostikaga on tarvis vaadata parameetreid. Siis saab veenduda, milles asi ja milline on ravi
Aitäh,
Homme lähen Pärnu United Motors külastama.Lasen teha diagnostika .