APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta JESS VIGA LEITUD :d
- djtsux
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 01.08.2009 22:57 13
- Peamine sõiduk: bmw e-53
- Asukoht: kohila Janno R.
APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta JESS VIGA LEITUD :d
Tere
Auto : e-39 2002 aasta 3.0 diisel 142kw
autol pole tsippi ega muid vidinaid vahel..
Müstiline probleem..
Autoga sõites sõidad 100km h ja kui tule kurv ja hoo maha võtad siis auto sureb lihtsalt välja. Jääd seisma ja käivitad siis läheb uuesti käima ja saad edasi sõita..nii teinud mitu korda!! Asja kontrollitud ..
Diagnost 4 korda (täis ) Kõik korras ,ei leia viga..
Stendi pandud..avastas et paagipump streigib vahetasin ära ei midagi..
Pihustid korras ,pump korras arvuti järgi..
Viimane vahetasime autol aju ära teine aju.. eile õhtul sama jama ,hea et kraavi ei sõitnud ,sest ka roolivõim kaob paugust kui mootor seiskub :S
Auto : e-39 2002 aasta 3.0 diisel 142kw
autol pole tsippi ega muid vidinaid vahel..
Müstiline probleem..
Autoga sõites sõidad 100km h ja kui tule kurv ja hoo maha võtad siis auto sureb lihtsalt välja. Jääd seisma ja käivitad siis läheb uuesti käima ja saad edasi sõita..nii teinud mitu korda!! Asja kontrollitud ..
Diagnost 4 korda (täis ) Kõik korras ,ei leia viga..
Stendi pandud..avastas et paagipump streigib vahetasin ära ei midagi..
Pihustid korras ,pump korras arvuti järgi..
Viimane vahetasime autol aju ära teine aju.. eile õhtul sama jama ,hea et kraavi ei sõitnud ,sest ka roolivõim kaob paugust kui mootor seiskub :S
Viimati muutis djtsux, 11.05.2011 22:58 21, muudetud 1 kord kokku.
bmw X-5 E-53
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
Kontrolli raili rõhuanduri pistik üle.
Ega juhuslikult pöörded ei kõigu, kas või imevähe?
Ega juhuslikult pöörded ei kõigu, kas või imevähe?
- djtsux
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 01.08.2009 22:57 13
- Peamine sõiduk: bmw e-53
- Asukoht: kohila Janno R.
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
Ei kui autoga sõidad ei saa mitte midagi aru ,kõik nagu töötaks ja ei saa aru et pöörded kõiguks
bmw X-5 E-53
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
Ega ma ei mõelnud sõidu ajal vaid just seisu peal kas on tunda et nagu kõiguks vähe? Mitte näha aga tunda 
Aga vaata see rõhuanduri pistik üle. Vennasel oli sama jama ja see kadus ära peale seda kui juhtmed seal pistikus said vahetatud. Olid vähe oksüdeerunud.

Aga vaata see rõhuanduri pistik üle. Vennasel oli sama jama ja see kadus ära peale seda kui juhtmed seal pistikus said vahetatud. Olid vähe oksüdeerunud.
- djtsux
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 01.08.2009 22:57 13
- Peamine sõiduk: bmw e-53
- Asukoht: kohila Janno R.
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
Just natuke aega tagasi jälle jäin seisma lihtsalt mootor ei tööta ja tuli tükkaega käivitada aga ei läinud käima ka..siis käivitus tunneks nagu mootor töötaks aga vajutades gaasi,pöörded ei tõuse ja sureb jälle välja ..MÜSTIKA...
bmw X-5 E-53
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
Kunagi ühe teise margiga oli sarnane probleem, viga peitus kütuseahelas.djtsux kirjutas:Just natuke aega tagasi jälle jäin seisma lihtsalt mootor ei tööta ja tuli tükkaega käivitada aga ei läinud käima ka..siis käivitus tunneks nagu mootor töötaks aga vajutades gaasi,pöörded ei tõuse ja sureb jälle välja ..MÜSTIKA...
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
Kas siis keegi sellist diagnostika teenust ei paku et proovisõidu ajal on arvuti taga? Siis peaks ju viga arvutisse salvestuma?
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
kas see mitte puruks mootoripadja viga ei või olla.kui kurvis seda jama teeb? 

Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
mingi sellekohane viga peaks mootori ajusse salvestuma ka ilma et arvuti taga on.
Kui kiire sul asjaga on, kas põleb või jõuad veel oodata, muidu võiks ju isegi kohale tulla. aga eks see tasu on selline asi milles vaja kokkuleppele jõudma peaks. Ja ajaga on ka natuke jama...
Kui kiire sul asjaga on, kas põleb või jõuad veel oodata, muidu võiks ju isegi kohale tulla. aga eks see tasu on selline asi milles vaja kokkuleppele jõudma peaks. Ja ajaga on ka natuke jama...
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
Kas see on minu tähelepanematus või ei loe keegi teine ka seda välja, kas küttefilter vahetatud?
BMW E38 728ia viewtopic.php?f=4&t=152481
- bmwRe39
- Huviline
- Postitusi: 702
- Liitunud: 14.03.2011 23:49 03
- Peamine sõiduk: BMW X5 e53
- Asukoht: Norway.FI.Jõgeva.Rakvere
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
endal selline probleem oli kusagil 1.5A tagasi tallinna sõites...auto suri lamppi välja jne jne valgusfooridetaga sai seal peaaegu starteri juhtmed põlema lastud...ja viga oli kütusefiltris mis oli ummistunud...
minul aitas igaljuhul kütusefiltri vahetus....
minul aitas igaljuhul kütusefiltri vahetus....
Horsepower sells cars, torque wins races - V8-s and diesels
- djtsux
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 01.08.2009 22:57 13
- Peamine sõiduk: bmw e-53
- Asukoht: kohila Janno R.
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
Olen Patriku juures käinud ja arvuti ei näita viga..nagu kõik oleks korras
aDetsembris tegin suurhoolduse ja vahetati kõik filtrid ära..kaasaarvatud kütusefilter..kui ikka vahetati vähemalt arve paberil oli kirjas..
aDetsembris tegin suurhoolduse ja vahetati kõik filtrid ära..kaasaarvatud kütusefilter..kui ikka vahetati vähemalt arve paberil oli kirjas..
bmw X-5 E-53
- djtsux
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 01.08.2009 22:57 13
- Peamine sõiduk: bmw e-53
- Asukoht: kohila Janno R.
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
Natuke aega tagasi jäin jälle teeäärde aga Tõesti pöörded kõiguvad.. Homme läheb õlirohu andur vahetusse 

bmw X-5 E-53
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
kas õlirõhu või raili rõhu andur 

Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
Kas mitte ei oleks mõttekam enne filter vahetada kui hakata andureid vahetama. 
Kui ise näinud ei ole et filter on vahetatud on, siis ei saa 100 prossa kindel olla.
ja talvel võis filtri parafini täis tõmmata

Kui ise näinud ei ole et filter on vahetatud on, siis ei saa 100 prossa kindel olla.

ja talvel võis filtri parafini täis tõmmata
Viimati muutis tarmo23, 03.05.2011 20:16 31, muudetud 1 kord kokku.
BMW E38 728ia viewtopic.php?f=4&t=152481
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
Mis asi see on
Raili õlirõhu andur ?

- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
IRW
Kütteõli
Aga kui nüüd tõsiselt rääkida siis teemaalgataja võiks ikka täpsemalt teada ja öelda mis siis ikkagi vahetusse läheb. Kas õlirõhu andur
või kütuse surve andur mis asub siis raili otsas?


Aga kui nüüd tõsiselt rääkida siis teemaalgataja võiks ikka täpsemalt teada ja öelda mis siis ikkagi vahetusse läheb. Kas õlirõhu andur

Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
kui küsida tohib, mis diagnostikut külastasid?
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
tegelt tahaks ka teada, mis andur siis lõpuks vahetusse läks, ja kas aitas ka või oli niisama raha tuulde loopimine...
- djtsux
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 01.08.2009 22:57 13
- Peamine sõiduk: bmw e-53
- Asukoht: kohila Janno R.
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
Praegu on auto Patricu käes ja tema teeb ka diagnosti eks 9sandal mail selgub mis siis lõpuks viga sest isegi tema ukseall jäi auto seisma 

bmw X-5 E-53
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
Anna siis kindlasti siia ka teada!
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
kogemus toyota yarisega, mis suri välja 4-5 käiguga kiirendades
ja põhjus oli enamvähem kütusepumba filtri kaanes või midagi sarnast(mis lekkis ja ei andud korralikult kütust peale) ja juhin tähelepanu et esinduses ei leitudki seda viga.Ja seal käidi nii 3-4 korda.Lõpuks mingid sepad nurga taga põlveotsas leidsid vea üles tänu kogemustele
hämmastav :S
et kindlasti tahaks teada kuidas läks ja kas said korda.


et kindlasti tahaks teada kuidas läks ja kas said korda.
- djtsux
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 01.08.2009 22:57 13
- Peamine sõiduk: bmw e-53
- Asukoht: kohila Janno R.
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta
JEAHUU
VIGA tänaseks leitud
Sai autoga sõidetud niiet diagnost oli sõidu ajal peal ja tuli välja et viga oli hoopis ühe pishusti peal olevast rõhuanduris rõhuklapp ,mis jäi mingi hetk peale ja siis lasi koguaeg pihustile kütet peale ja auto ei saanud enam aru, mis värk on ja suretas ise auto välja.Käima uuesti pannes oli rõhk üldse teine ja sõidadki edsi nagu oleks kõik korras kuni järgmise korrani kui klapp kinni jäi või hakkas lollitama
jupi kood: 0281002475
Hind uuena :3500 eeku
AHHJAAA
Raili õhurõhu andurit pole olemas
Mootori padjad ka korras

Sai autoga sõidetud niiet diagnost oli sõidu ajal peal ja tuli välja et viga oli hoopis ühe pishusti peal olevast rõhuanduris rõhuklapp ,mis jäi mingi hetk peale ja siis lasi koguaeg pihustile kütet peale ja auto ei saanud enam aru, mis värk on ja suretas ise auto välja.Käima uuesti pannes oli rõhk üldse teine ja sõidadki edsi nagu oleks kõik korras kuni järgmise korrani kui klapp kinni jäi või hakkas lollitama
jupi kood: 0281002475
Hind uuena :3500 eeku

AHHJAAA
Raili õhurõhu andurit pole olemas

Mootori padjad ka korras

bmw X-5 E-53
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta JESS VIGA LEITUD :d
irw. Kas autot remontinud inimene, suudaks siia siis välja kirjutada mis oli tegelik viga. sest pihusti peal ei ole mingit rõhuandurit mille sees on rõhuklapp või mis iganes sa öelda tahtsid.
Patrik anna infi. See jupi kood on ka kuidagi kahtlane, originaal kood see ei ole.

Patrik anna infi. See jupi kood on ka kuidagi kahtlane, originaal kood see ei ole.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta JESS VIGA LEITUD :d
Hea kui auto korda said. Aga kust kohast sa välja lugesid et ma raili õhurõhu
andurist rääkisin. Sellist andurit tõesti ei ole olemas.
Ikka RAILI SURVE ANDUR ehk siis kütuse surve andur mis asub lati otsas.
Ja hea oleks jah teada mis siis ikkagi täpselt viga oli. Siis sellest teemast ka mingi kasu.
Edit1: selle koodi järgi otsides leidsin et see jupp ongi ju raili surve andur
Näiteks siit: http://cgi.ebay.co.uk/BMW-5-SERIES-E39- ... 2145wt_998
Edit2: Kas oled ikka kindel et andur ise on läbi? Äkki ikkagi see pistik jamab seal, korrosjoon või lihtsalt ära väsinud. Ehk piisaks ainult pistiku vahetamisest?

Ikka RAILI SURVE ANDUR ehk siis kütuse surve andur mis asub lati otsas.
Ja hea oleks jah teada mis siis ikkagi täpselt viga oli. Siis sellest teemast ka mingi kasu.
Edit1: selle koodi järgi otsides leidsin et see jupp ongi ju raili surve andur

Näiteks siit: http://cgi.ebay.co.uk/BMW-5-SERIES-E39- ... 2145wt_998
Edit2: Kas oled ikka kindel et andur ise on läbi? Äkki ikkagi see pistik jamab seal, korrosjoon või lihtsalt ära väsinud. Ehk piisaks ainult pistiku vahetamisest?
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta JESS VIGA LEITUD :d
pistik sai ennem vahetatud. ega seda tööd esimest korda tee
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta JESS VIGA LEITUD :d
Rahu rahu, keegi polegi öelnud et sa seda tööd esimest korda teed
Lihtsalt teema lõpetuseks oleks tore kui asi selge oleks.

Lihtsalt teema lõpetuseks oleks tore kui asi selge oleks.
- djtsux
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 01.08.2009 22:57 13
- Peamine sõiduk: bmw e-53
- Asukoht: kohila Janno R.
Re: APPI!!! Probleem e-39 2002 aasta JESS VIGA LEITUD :d



Tänaseks 1000 ja enam ei ole probleemi

bmw X-5 E-53