

Aga kas keegi oskab täpsemalt öelda kas on tehasepoolt 2.0 95kw siis 0,25mm ?Tarmo_N kirjutas:vahe vöib olla enne nöksu suurem kui väiksem.tehase poolt ette nähtud vahe köige parem.
noja ,aga tahaks tehase vahet ikkagi täpselt teada (otsisin foorumist kuid ei leidnud) ja üritaks ikkagi võimalikult täpselt teha mis sest ,et see NIIVANA mootorTarmo_N kirjutas:täpselt ei mäleta aga minuarust oli 0,20.isegi kui paned 0,25 ei muuda see nii vana mootori kohta miskit.
Mida sa siis otsingusse panid ???????Mürka kirjutas:Ei tea... Ma leidsin küll Google'i abiga esimesest vastest vajaliku info kätte.
oot sa tegid siis 0,27mm ?_siim_ kirjutas:Kõigil m20 kaasa arvataud m21 on 0,25mm ise tegin dislal 0,2 peale siis jäi nõks vaiksem
Ma ei saanud ikka õieti aru ,sa siis tegid pm 0,20mm vahed kõigil klappidel ?_siim_ kirjutas:Mina tegin vahed 0,2mm mitte 0,27ja vahet pole palju klapid/nukk/nookurid erinevalt kulunud on,selleks ongi süsteem ju reguleeritav tehtud et võrdselt õigeks paika saaks
Selleks et reguleerimismaa otsa saaks peab nukk täiesti siledakskuluma
no ma tahan näha seda meest kes reguleerib klappe 0,01mm täpsusegamäim kirjutas:Ma ei saanud ikka õieti aru ,sa siis tegid pm 0,20mm vahed kõigil klappidel ?_siim_ kirjutas:Mina tegin vahed 0,2mm mitte 0,27ja vahet pole palju klapid/nukk/nookurid erinevalt kulunud on,selleks ongi süsteem ju reguleeritav tehtud et võrdselt õigeks paika saaks
Selleks et reguleerimismaa otsa saaks peab nukk täiesti siledakskulumaja kas siis tohib igat klappi erinevalt regullida eks(nt sisselaske omad 0,25mm ja väljalase 0,26mm ? tõin näiteks lihtsalt mitte,et ma tahaks nii teha
),et pm ma ei ole veel endale seda nuka ; nookuri ja klapi kooslust selgeks teinud eriti ,ma tean ,et need on olemas ja tean mis need teevad aga siiski
,Ja see ka,et keegi väittis ,et kui tehase vahe on nt 0,25mm siis väiksemaks ei tohi vahet teha pigem nöks suurem ehk siis nt. 0,26mm ja sa tegid siis tehase omast 0,05m väiksemad vahed ?
Et siis klapivahe tuleb panna 0,20mm? ( ja kas kõik 12 klappi ) ? Ja see ei tee midagi siis kui paned tehase vahest väiksema vahe ?joosep kirjutas:no ma tahan näha seda meest kes reguleerib klappe 0,01mm täpsusegamäim kirjutas:Ma ei saanud ikka õieti aru ,sa siis tegid pm 0,20mm vahed kõigil klappidel ?_siim_ kirjutas:Mina tegin vahed 0,2mm mitte 0,27ja vahet pole palju klapid/nukk/nookurid erinevalt kulunud on,selleks ongi süsteem ju reguleeritav tehtud et võrdselt õigeks paika saaks
Selleks et reguleerimismaa otsa saaks peab nukk täiesti siledakskulumaja kas siis tohib igat klappi erinevalt regullida eks(nt sisselaske omad 0,25mm ja väljalase 0,26mm ? tõin näiteks lihtsalt mitte,et ma tahaks nii teha
),et pm ma ei ole veel endale seda nuka ; nookuri ja klapi kooslust selgeks teinud eriti ,ma tean ,et need on olemas ja tean mis need teevad aga siiski
,Ja see ka,et keegi väittis ,et kui tehase vahe on nt 0,25mm siis väiksemaks ei tohi vahet teha pigem nöks suurem ehk siis nt. 0,26mm ja sa tegid siis tehase omast 0,05m väiksemad vahed ?
![]()
m20 mootoril pane 0,2mm nii sisse kui väljalase ja asi korras, kuigi jah tehase andmed on 0,25mm aga kui nookurid ja nukk kulunud juba siis 0,2mm vahe korral on mootori töö lihtsalt veidi vaiksem(pean silmas klapi klõbinat)
Eks ma eisalgu vaatan ikka pealt jah kuidas seda tuttav teeb,aga vaja täpset klapi vahet mis öelda talle,et mis vahega ta paneb ja nagu ma aru saan siis 0,20mm kõik 12 klappi ? mootor peab olema täitsa mahajahtunud ?Tarmo_N kirjutas:ma nii pullipärast küsin et kas sa ka tead kuhu leht kaliiber möötmiseks pannakse?mis asendis peab olema nukkvöll möötmisel?mis mootori temp peab olema?kuidas peab kaliiber liikuma?peale selle peab sul ka vastav abinöu olema et eksentrikut keerata.küsin selle pärast et kuna ise seda palju teinud ja sealt ka kogemused tekkinud,siis olen pidanud paljude n.ö isetegijate praaki üle tegema ja ka sellest praagist pöhjustatud suuremaid rikkeid likvideerima.minu söbralik nöuanne,ära tee ise kui sa pole ennem sellega kokku puutunud.kui teed valesti siis vöid esialgu paremana tundunud löpp tulemusena selle mootori täielikult ära rikkuda.
Aga kui moto täitsa külm on ehk 0Ceinar kirjutas:Tehase poolt on ette nähtud klapid reguleerida nn külma mootoriga (U 20C),
ning nii sisse kui väljalaske klapivahe peab olema o.25mm
kui midagi tarka öelda pole siis võiks vaikkida ju ( :Mürka kirjutas:Tra nigu uumoriteemat loeks kohe. Jätkakem samas vaimus.
Vaikida on ikkagi ühe k'ga. Ja mida sa jäurad siin siis. On ju kordi juba öeldud, et pane 0,2 ja mootor on vaiksem. Põhimõtteliselt on ju igas su postitutes jälle küsimus, mis siis vaheks panema pean. On sul lihtsalt väga lühiajaline mälu või ei taha sa uskuda, et 0,2'ga jääb täitsa ok? Tarmo või Siim võiksid viimase postituse suurte rasvaste tähtedega teha, siis on süda rahul?mäim kirjutas:kui midagi tarka öelda pole siis võiks vaikkida ju ( :Mürka kirjutas:Tra nigu uumoriteemat loeks kohe. Jätkakem samas vaimus.
Ei olegiHrHuu kirjutas:Einoh, ära ole kuri
Ei. Idioot oled.mäim kirjutas:Ei olegiHrHuu kirjutas:Einoh, ära ole kuri,aga siin räägib igavend erinevat juttu / infi lihtsalt,ja kui mitu korda üle küsid siis oled kohe paha inimene ( :
okei mürks ju ma siis olen kui nii ütledMürka kirjutas:Ei. Idioot oled.mäim kirjutas:Ei olegiHrHuu kirjutas:Einoh, ära ole kuri,aga siin räägib igavend erinevat juttu / infi lihtsalt,ja kui mitu korda üle küsid siis oled kohe paha inimene ( :