Küsimus selline et mis erinevused on m-paketi vedrustusel ja tavalise e39 vedrustusel? ma saan aru et seal on tehase sportvedrud aga kas amordid on samad? tahaks uusi vedrusid alla osta ja ei viitsi siukse asja peale raha raisata mis alla ei sobi:D
Ette tänades,
Harri
E39 535 m-paketi vedrustuse kohta küsimus
- haraldpoiss
- Huviline
- Postitusi: 34
- Liitunud: 30.06.2008 19:23 29
Re: E39 535 m-paketi vedrustuse kohta küsimus
Amort ise on m-vedrustusel lühem. Vähemalt sai kunagi võrreldud ja avastatud. Arvatavasti lühema käigu pärast või midagi.haraldpoiss kirjutas:Küsimus selline et mis erinevused on m-paketi vedrustusel ja tavalise e39 vedrustusel? ma saan aru et seal on tehase sportvedrud aga kas amordid on samad? tahaks uusi vedrusid alla osta ja ei viitsi siukse asja peale raha raisata mis alla ei sobi:D
Ette tänades,
Harri
Vedru ise on -15mm madaldusega ja kõvasti jäigemad. Tehasest vast ei panda madaldusvedrut tavaamordile

Re: E39 535 m-paketi vedrustuse kohta küsimus
Kas mitte isegi M-tech vedrud ees 20mm ja taga 15mm madaldust ei ole, vähemalt tabeli järgi. Mul enda omal Vogtlandi vedrud 30mm madaldust ja Koni FSD amordid ja super kooslus igatahes.