K:524td pumba kohta
K:524td pumba kohta
Tegemist on mehhaanilise pumbaga ja tahaks teada kas on võimalik pumbale segu juurde keerata.Kui on võimalik siis mis poldi ja kuhu.
Re: K:524td pumba kohta
Mis segu ja mille jaoks?
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: K:524td pumba kohta
Küsimus selles et kuidas on võimalik ja kas saab mehhaanilisel pumbal reguleerida kütte segu nagu seda võib tehe elektroonse peaga pumbal?
Viimati muutis Sass524, 15.04.2010 17:06 49, muudetud 1 kord kokku.
Re: K:524td pumba kohta
nö küttesegu diislil ei teki. Parema kiirenduse jaoks vöid tösta ka ainult turbo röhku.
Kütet saab peale keerata küll mehaanilisel pumbal, aga kuidas, ei tea.
Kütet saab peale keerata küll mehaanilisel pumbal, aga kuidas, ei tea.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: K:524td pumba kohta
yllar21 kirjutas:nö küttesegu diislil ei teki. Parema kiirenduse jaoks vöid tösta ka ainult turbo röhku.
Kütet saab peale keerata küll mehaanilisel pumbal, aga kuidas, ei tea.
Selles ongi asi et tahaks ise ka teada..
Re: K:524td pumba kohta
Kas siis keegi ei tea kuidas mehhaanilisel pumbal küttet juurde keerata.(kütte hulka juurde keerata)
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: K:524td pumba kohta
pumba peal suunaga tahapoole(pihustitorude) peaks olema polt kruvikaga keeratav tal on ka vastumutter et reguleering paika jääks.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Re: K:524td pumba kohta
thnx ,sain asja timmitud ja oli kohe tunda et jõudu tuli juurde, ka tahmamist oli märgata.
Re: K:524td pumba kohta
huvitab sama asi aga 524 el. pumba kohta.
- Thomson 25
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 23.03.2009 10:28 37
Re: K:524td pumba kohta
Kui sa turbo rõhku juurde keerad siis pead ju kindlasti kütte segu ka rikastama.yllar21 kirjutas:nö küttesegu diislil ei teki. Parema kiirenduse jaoks vöid tösta ka ainult turbo röhku.
Kütet saab peale keerata küll mehaanilisel pumbal, aga kuidas, ei tea.
TÖÖD TEEB CITROEN AGA SÕIDU MÕNU PAKUB BMW
Re: K:524td pumba kohta
Räägi, mismoodi diisel õhukogust muudab?Thomson 25 kirjutas:Kui sa turbo rõhku juurde keerad siis pead ju kindlasti kütte segu ka rikastama.

Sisselaskesse jõudvat õhku reguleerib turbo boost läbi WG klapi, vähesel määral mõjutab ka EGR. Ilma turbota diiselmootoritel on sisselaskesse jõudev õhukogus peaeagu et konstantne läbi pöörete vahemiku. Arvestatakse küll MAF/temp. jne anduritest tulevaid signaale, aga selleks, et määrata vastav pritsekogus.
Küttesegu rikastamist diislil võid mujal rääkida.

Kokkuvõttes võib pritsekogust suurendada, aga see toob kaasa peale võimsusekasvu ka suurema tahmamise. Vajalik see ei ole, kütus plahvatab ühel või teisel viisil, kui piisav rõhk sellele silindris avaldub.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
- Thomson 25
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 23.03.2009 10:28 37
Re: K:524td pumba kohta
Kütuse segu rikastamise all mõtlesin/pidasin silmas kütte peale keeramist pumbast.Minu teada peaks ju nii olema et kui turbo rõhku lisada ilma et kütust ka lisad siis võib ju kolbidele haiget teha kõvasti.Kuid ma võin eksida ka.Parandage kui ma olen valesti aru saanud.yllar21 kirjutas:Räägi, mismoodi diisel õhukogust muudab?Thomson 25 kirjutas:Kui sa turbo rõhku juurde keerad siis pead ju kindlasti kütte segu ka rikastama.![]()
Sisselaskesse jõudvat õhku reguleerib turbo boost läbi WG klapi, vähesel määral mõjutab ka EGR. Ilma turbota diiselmootoritel on sisselaskesse jõudev õhukogus peaeagu et konstantne läbi pöörete vahemiku. Arvestatakse küll MAF/temp. jne anduritest tulevaid signaale, aga selleks, et määrata vastav pritsekogus.
Küttesegu rikastamist diislil võid mujal rääkida.Soovitaks diiselmootori tööpõhimõtet uurida.
Kokkuvõttes võib pritsekogust suurendada, aga see toob kaasa peale võimsusekasvu ka suurema tahmamise. Vajalik see ei ole, kütus plahvatab ühel või teisel viisil, kui piisav rõhk sellele silindris avaldub.
TÖÖD TEEB CITROEN AGA SÕIDU MÕNU PAKUB BMW
Re: K:524td pumba kohta
ehk jagad teadmisi kuda el. pumba puhul kütet juurde keerata.Sass524 kirjutas:Küsimus selles et kuidas on võimalik ja kas saab mehhaanilisel pumbal reguleerida kütte segu nagu seda võib tehe elektroonse peaga pumbal?
Re: K:524td pumba kohta
sa pead , pumba kaant liigutama, suhteliselt tapne too.
- Thomson 25
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 23.03.2009 10:28 37
Re: K:524td pumba kohta
pumba kaan tuleb salongi poole liigutata aga se on tõesti täpis värk.piidab väiksest koksust ja asi muutub,aru saad sellest et pöörded tõusevad.aga vaata ennem kas sul pumbal ei ole tehase poolt pandud kaane juht punni mis tuleb eemaldada ennem kui kaant liigutama hakkad.ja et toda punni eemaldada pead kaane maha võtma ja see pärast paika saada on suht raske kuna pumba sees on selline paks seib mille sees on auk ja kaane küljes selline punn mis peavad oma vahel kokku saama kui kaane peale paned.Ühesõnaga soovitan seda lasta teha inimesel kes teab mida teeb.
TÖÖD TEEB CITROEN AGA SÕIDU MÕNU PAKUB BMW
Re: K:524td pumba kohta
hea on ka regullida töötava mootoriga, siis saab nii nagu peab..
vaikselt haamriga peale kopputades....
vaikselt haamriga peale kopputades....