Karteri põhi katki
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
Karteri põhi katki
tervist.
E34 -jal karteripõhjas väike "T" tähe kujuline pragu, mõlemad jooned u. 1cm. Vaikselt immitseb õli läbi.
Mida teha? karteri põhja vahetamine on vist päris tükk tegemist ja olen uurinud paljudest romulatest ja ainult yhes oli olemas ja see ka 1300.- :S
keevitamise kohta uurisin, pidi olema alumiinium põhi niiet ainult argoonkeevitusega pidi saama. hinnad yhes kohas 600-2000.- ja alt peab ka ära võtma kuskil mujal.
keegi rääkis et kindlasti on olemas mingi liim , et kui õli välja lasta ja pind korralikult puhastada, et siis pidi saama kinni liimida. (kasvõi ajutiselt).
Andke nõu. mida siis teha, äkki oskab keegi midagi paremat sovitada, või on kellelgi pakkuda karteripõhja ja kas põhja alt kätte saamine on väga suur lammutamine? ega mootorit tõstma ei pea?
tänud
E34 -jal karteripõhjas väike "T" tähe kujuline pragu, mõlemad jooned u. 1cm. Vaikselt immitseb õli läbi.
Mida teha? karteri põhja vahetamine on vist päris tükk tegemist ja olen uurinud paljudest romulatest ja ainult yhes oli olemas ja see ka 1300.- :S
keevitamise kohta uurisin, pidi olema alumiinium põhi niiet ainult argoonkeevitusega pidi saama. hinnad yhes kohas 600-2000.- ja alt peab ka ära võtma kuskil mujal.
keegi rääkis et kindlasti on olemas mingi liim , et kui õli välja lasta ja pind korralikult puhastada, et siis pidi saama kinni liimida. (kasvõi ajutiselt).
Andke nõu. mida siis teha, äkki oskab keegi midagi paremat sovitada, või on kellelgi pakkuda karteripõhja ja kas põhja alt kätte saamine on väga suur lammutamine? ega mootorit tõstma ei pea?
tänud
BMW 525d 120kW 2000a E39
see jutt ei käi küll 5'e kohta, aga kunagi 325tdsil oli ka karteri põhjas väike pragu ja sai ka laguses mõeldud igasugu liimide peale jne. võtsime õli välja, puhastasime kohta (auku/pragu) nitrolahustiga ja panime siis mingi super liimiga üle mis oleks pidanud selle augu kinni võtma. kahjuks pidas see liim seal ainult mõned päevad ja siis sai proovitud mingit teist liimi ja tulemus ikka null. lõpuks võtsime põhja ikkagi alt ära (kui õieti mäletan siis pidi ikkagi natuke tõstma mootorit) ja lasime kinni keevitada. seega liimimise alla olime juba pannud pea veerand keevitamise rahast ja sellest peale, ei taha enam odava lahenduse teed minna vaid teen kohe korda!
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
mul oli ka ükskord niisugune juhus, et tuli väike pragu karteri põhja, viga sai parandatud liimides. kasutasin nn külmkeevitust ehk siis seda plastiliini taolist ainet mis muutub mingiks kõvaks materjaliks.
Kõik see oli umbes kolm aastat tagasi ja pole siiamaani probllemi olnud.
suhteliselt odav oli ka: õli tuli ära vahetada ja see aine maksis alla 100-.
Kõik see oli umbes kolm aastat tagasi ja pole siiamaani probllemi olnud.
suhteliselt odav oli ka: õli tuli ära vahetada ja see aine maksis alla 100-.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
enam keevitada pole vaja.. tglt ammu juba.. sain selle asja umbes kuu aega tagasi juba korda..
ostsin Ben Autotarbest "keemilist metalli" maksis mingi 95.- (seal oli odavamaid ka aga ma tahtsin kindala peale välja minna.
lasin õli välja ja puhastasin natuke. täitsa puhtaks ei saand sest veidi õli jäi ikkagi imbuma, aga pohh see, panin selle jama sinna peale ja hoidsin lambiga sooja. mingi 15 min pärast oli asi nii kõva et liivapaber ei hakanud peale. nii tegin 3 korda ja jäi pidama küll..
aitäh kes aitasid, võib teema lukku panna!
ostsin Ben Autotarbest "keemilist metalli" maksis mingi 95.- (seal oli odavamaid ka aga ma tahtsin kindala peale välja minna.
lasin õli välja ja puhastasin natuke. täitsa puhtaks ei saand sest veidi õli jäi ikkagi imbuma, aga pohh see, panin selle jama sinna peale ja hoidsin lambiga sooja. mingi 15 min pärast oli asi nii kõva et liivapaber ei hakanud peale. nii tegin 3 korda ja jäi pidama küll..
aitäh kes aitasid, võib teema lukku panna!
BMW 525d 120kW 2000a E39