E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
ratta diameeter on erinev, kas see mõjutab abs'i tööd või mitte?
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Mul oleks analoogne küsimus. Kui panna taha teljele 225 60 r15 ja ette 205 65 r15. Kas mõjutab midagi- mõtlen abs ja teiste andurite tegevust(tegemist automaadiga e39 1997a)?
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Need mõõdud on praktiliselt sama diameetriga (648 vs 651mm), ei juhtu midagi.ott1987 kirjutas:Mul oleks analoogne küsimus. Kui panna taha teljele 225 60 r15 ja ette 205 65 r15. Kas mõjutab midagi- mõtlen abs ja teiste andurite tegevust(tegemist automaadiga e39 1997a)?
- juht
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
- Peamine sõiduk: 525d/E61
- Telefon: 5257414
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Selles on mingi tõetera sees Andurite katkemine ei tee tõesti moodulile viga, aga kui mass katkeb, siis taastamine oluliselt kallim(Aga võimalik) Seega võib lõpetada vaidlused teemal kas tohib sõita ja kas peaks pistiku lahti võtma. Ei tohi sõita(liiklusseadusest tulenev sõidukui tehniline seisukord) ent kes sellest hoolib? Seejärel mooduli lahtiühendamine annaks mooduli rikke korral suurema tõenäosuse see taastada väiksema närvi- ja rahakulugaKuno_T kirjutas:Vabandust, ei lugenud korralikult. Kuid ma väidan, et sinu soovitus:"TÄHELEPANU! AUTOD UUEMAD KUI 09.98a PEAVAD KOHESELT LÕPETAMA SÕITMISE ET VÄLTIDA ABS-I AJU KATKIMINEMIST!" ei tee midagi halba, kuid ei päästa ka (vaata veel kord pilte). Selle tõttu mõtle selle üle. Kui jõuad samale seisukohale, siis alla 09/98 pole liigsel tõmblemisel mõtet ja üle on plokid lihtsalt "emased", siis mõtle juba kogu teema üle, kas teda sellisel kujul on mõtet üldse üleval hoida. Rõhutan ka kunagist kod Viiruse arvamust, kui see sul meeles on (sest ta post on kustunud nagu ma mainisin).
Digitally Emitted...
- tarvo525i
- Huviline
- Postitusi: 245
- Liitunud: 25.09.2008 19:30 05
- Peamine sõiduk: E61 530d LCI
- Asukoht: Tartu
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
ilmad läksid soojaks ja kuivaks ja tuled kadusid kõik toimib niikui vihma sajab või niiske ja põlevad uuesti??????
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6189
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
ABS anduri pesad mustad korrodeerunud sellest põlevadki lambid
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Põnevaks läheb siis kui auto enam käike ei vaheta
Miks ette teised paned? Ma panin nii ette kui taha 225/60/15.Anti kirjutas:ott1987 kirjutas:Mul oleks analoogne küsimus. Kui panna taha teljele 225 60 r15 ja ette 205 65 r15. Kas mõjutab midagi- mõtlen abs ja teiste andurite tegevust(tegemist automaadiga e39 1997a)?
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Nüüd minul mure käes. ABS-i andureid vahetanud ja tean, et ta põhjustab sellise seisu, et käivitadaes põlevad tuled, siis hetkeks kustuvad ja hakkavad uuesti põlema, kui andur kutu on. Minul aga juhtus see jama nüüd peale autopesu ja korraks ka peale sõitma hakkamist, ei kustuta enam kontrolltulesi. Millest alustada? Diagnostikud asuvad kõik minust kaugel... kahjuks. Auto siis 39 535 97.a. 9. kuu. Soovitage diagnostikuid Tartus, kes teevad ka peale 17.00 tööd.
Ettetänades... K.
Ettetänades... K.
E 39 535 1997.a.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Diagnostikuks ennast ei pea, aga veakoodide lugemisvõimalus on olemas. Huvi korral PM.
- taff911
- Huviline
- Postitusi: 958
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW 520i e39 110kw
- Asukoht: Tallinn
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kõik siin kurdavad oma muresid, lisan siis oma mure ka
e39 520i 96a
Nimelt mul juhtub selline asi, et kui kõrvalistujapoolse rattaga august läbi sõita siis lööb ASC ja ABS tuled põlema - kiirust näitab endiselt. Siis suretan auto välja, panen tööle, sõidan umbes 2 min. ja kustuvad kõik ära ja asjad toimivad (kuni mingisuguse järgmise löökauguni). Niisama ringi sõitmise peale ei hakka põlema - just kui saab löögi august.
Küsiksin seda, et kas on võimalik, et andur paigast ära või viitab ikka sellele, et tuleb uus andur osta (diagnosti niikuinii lähen, aga ennetavalt uurin). Vahest krõbistab ka pedaali all väikesel kiirusel, umbes 10...20km/h (tuled ei põle).
e39 520i 96a
Nimelt mul juhtub selline asi, et kui kõrvalistujapoolse rattaga august läbi sõita siis lööb ASC ja ABS tuled põlema - kiirust näitab endiselt. Siis suretan auto välja, panen tööle, sõidan umbes 2 min. ja kustuvad kõik ära ja asjad toimivad (kuni mingisuguse järgmise löökauguni). Niisama ringi sõitmise peale ei hakka põlema - just kui saab löögi august.
Küsiksin seda, et kas on võimalik, et andur paigast ära või viitab ikka sellele, et tuleb uus andur osta (diagnosti niikuinii lähen, aga ennetavalt uurin). Vahest krõbistab ka pedaali all väikesel kiirusel, umbes 10...20km/h (tuled ei põle).
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Rattalaager on ok? Ratas ei loksu all?
Indrek
- taff911
- Huviline
- Postitusi: 958
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW 520i e39 110kw
- Asukoht: Tallinn
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Ei loksu, kontrollitud.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kuidas ABS andurit kontrollitakse? Proovisin sealt mingit takistust mõõta aga ei midagi, näitab sama nagu paneksin lihtsalt testri otsad kokku, asi selles ,et vahetasin paremat silikon puksi ja põrutasin puksist mööda ning venitasin haamriga anduri juhet, visuaalsel vaatlusel nagu juhe terve, aga abs, veokontroll ja püsikas enam ei tööta.
Käivituse ajal kustub sekundiks ja siis tuled uuesti põlevad.
Autoks 725 96a
Käivituse ajal kustub sekundiks ja siis tuled uuesti põlevad.
Autoks 725 96a
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Ossilograafiga saab pm kontrollida, aga tunduvalt lihtsam on korra diagnosti kaabel külge visata. Kui peale haamrit jamama hakkas, siis üsna tõenäoline, et viga selles.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Ise küsin, ise vastan, andur lahti lõigatud ja viga teada, kaabel oli lühises, kusagilt niiskus sisse saanud ja miskipärast juhtmete rüüs pudedaks läinud, ning traadid imelikult kokku kroogitud igaljuhul andur ise töötab, nüüd tuleb ainult millegiga kaabli sissetulek hermeetiliseks teha, aga samas peab se asi ka kivistuma, et kaablit anduri küljest ära ei loksutaks, Ühesõnaga tuleb millegiga anduri kuju taastada, vana hea EPO liim, klaasi liim, vedelmetall, aga kas vedel (keemiline) metall elektrit juhib?, seda teha se aine ei tohi kuna traadid lähevad andurisse lahtiselt.
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Sorry, aga no on alles viitsimist ja tahtmist. Lihtsam on mingi 15 euri eest uus (kasutatud) andur osta ja voilaa. Aga noh, kui päevadega midagi muud teha pole, siis edu ja jaksu! Isiklikult kahtlen selles tulemuses. Esimeste märgade ilmadega (külmaga) tuled jälle säravad ja kõik.allar1 kirjutas:Ise küsin, ise vastan, andur lahti lõigatud ja viga teada, kaabel oli lühises, kusagilt niiskus sisse saanud ja miskipärast juhtmete rüüs pudedaks läinud, ning traadid imelikult kokku kroogitud igaljuhul andur ise töötab, nüüd tuleb ainult millegiga kaabli sissetulek hermeetiliseks teha, aga samas peab se asi ka kivistuma, et kaablit anduri küljest ära ei loksutaks, Ühesõnaga tuleb millegiga anduri kuju taastada, vana hea EPO liim, klaasi liim, vedelmetall, aga kas vedel (keemiline) metall elektrit juhib?, seda teha se aine ei tohi kuna traadid lähevad andurisse lahtiselt.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Elame, näeme, igaljuhul asi valmis aretatud ja toimetab kenasti, külm ja vesi ei tohiks talle mõjuda kuna kõik ju eposse valatud. Esialgu anduri ostmise raha alles ja pool vaba pühapäeva sisustatud.TarMoH kirjutas:Sorry, aga no on alles viitsimist ja tahtmist. Lihtsam on mingi 15 euri eest uus (kasutatud) andur osta ja voilaa. Aga noh, kui päevadega midagi muud teha pole, siis edu ja jaksu! Isiklikult kahtlen selles tulemuses. Esimeste märgade ilmadega (külmaga) tuled jälle säravad ja kõik.allar1 kirjutas:Ise küsin, ise vastan, andur lahti lõigatud ja viga teada, kaabel oli lühises, kusagilt niiskus sisse saanud ja miskipärast juhtmete rüüs pudedaks läinud, ning traadid imelikult kokku kroogitud igaljuhul andur ise töötab, nüüd tuleb ainult millegiga kaabli sissetulek hermeetiliseks teha, aga samas peab se asi ka kivistuma, et kaablit anduri küljest ära ei loksutaks, Ühesõnaga tuleb millegiga anduri kuju taastada, vana hea EPO liim, klaasi liim, vedelmetall, aga kas vedel (keemiline) metall elektrit juhib?, seda teha se aine ei tohi kuna traadid lähevad andurisse lahtiselt.
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Tere,
Samuti hakkas täna ABS tuli põlema. Panin arvuti taha ja veaks:
55 ASC cut-off valve.
Monitooringu alt näitab, et ABS aju näeb kenasti kõiki andureid. Sõites on andurite tulemused võrdsed.
Vea viskab ajusse juba 2.27 km/h.
Samuti panin tähele, et 90% juhtudel, kui vajutada enne süüte sisse keeramist piduripedaali alla ja seda hoida süüte sisse keeramise ajal, siis ABS ja veojõukontrolli tuled ei hakka põlema. Nagu lasen pedaali lahti - põlevad.
Samuti hakkas täna ABS tuli põlema. Panin arvuti taha ja veaks:
55 ASC cut-off valve.
Monitooringu alt näitab, et ABS aju näeb kenasti kõiki andureid. Sõites on andurite tulemused võrdsed.
Vea viskab ajusse juba 2.27 km/h.
Samuti panin tähele, et 90% juhtudel, kui vajutada enne süüte sisse keeramist piduripedaali alla ja seda hoida süüte sisse keeramise ajal, siis ABS ja veojõukontrolli tuled ei hakka põlema. Nagu lasen pedaali lahti - põlevad.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
- juht
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
- Peamine sõiduk: 525d/E61
- Telefon: 5257414
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Las ma teen veidi hiromandi tööd...Autoks on E39 või E38 ja tegemist 98-00 aasta autoga, süsteemiks on Bosch ja tegemist ASC mooduliga?Margusja kirjutas:Tere,
Samuti hakkas täna ABS tuli põlema. Panin arvuti taha ja veaks:
55 ASC cut-off valve.
Monitooringu alt näitab, et ABS aju näeb kenasti kõiki andureid. Sõites on andurite tulemused võrdsed.
Vea viskab ajusse juba 2.27 km/h.
Samuti panin tähele, et 90% juhtudel, kui vajutada enne süüte sisse keeramist piduripedaali alla ja seda hoida süüte sisse keeramise ajal, siis ABS ja veojõukontrolli tuled ei hakka põlema. Nagu lasen pedaali lahti - põlevad.
Kui jah, siis moodul on võimalik taastada
Digitally Emitted...
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Hästi ennustatud. Masinaks on tõesti e39 00'.
Kas Tallinnas on kujunenud välja ka isik/isikud, kes antud toimingut teostavad?
Kas Tallinnas on kujunenud välja ka isik/isikud, kes antud toimingut teostavad?
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Sai suheldud ühe antud seadmeid tundva tegelasega. Vastus oli selline, et parem hankida siiski kasutatud plokk.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Ise soovitaks küll võimalusel remontida. Teine juhtplokk võib mõne aja pärast olla samas seisus, e. katki. Remondis käiakse kõik kahtlased kohad üle (nende plokkide probleem ongi enamasti vanusest ja vibratsioonist tõrkuvad sisemised ühendused)
- juht
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
- Peamine sõiduk: 525d/E61
- Telefon: 5257414
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Tõepoolest, enn1 jutus on iva. Ja kuna me oleme tegelenud sellega väga pikki aastaid, loonud töökindla lahenduse valve vigade puhul, siis julgen väita, et remont tuleb pikemas perspektiivis otstarbekam. Tallinnas toimeta moodul Patrikule, tartus otse meile.
Digitally Emitted...
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kas see 55 cut-off valve viitab siis otseselt ABS mooduli veale? Kordan veel - kõigi 4 rattaanduri info tuleb sisse. Vähemalt minuarust
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
tere, mul airbagi tuli põleb armatuuris APPI
tehti mingisugune diagnostika ja veateade oli järgmine:
ign. circuit 1, battery disconnect Resistance too low.
diagnostikamees ütles, et äkki süütelukupõhi katki vms. aga ma alles vahetasin ära selle hiljuti, ei tahaks uskuda et see läbi on. ( enne kui see katki oli põles abs kh ja ei töödand raadio ega püsikas).
põlema hakkas mul airbag siis kui panin aku tagasi autopeale ( laadisin toas vahepeal).
Leidsin ühe juhtme aku lähedalt, mida ei oska kuhugi panna. enne akulaadimist ma seda juhet ei näinud. kardan, et tõmbasin ta kogemata välja kuskilt kui akut sättisin.
jama on ka see, et auto tarbib liigapalju voolu seistes 0.2 A oli vist ja mitte pidevalt vaid vahepeal kaob ära, siis jälle tagasi jne.
pildi link: http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... 11052.jpg/
tehti mingisugune diagnostika ja veateade oli järgmine:
ign. circuit 1, battery disconnect Resistance too low.
diagnostikamees ütles, et äkki süütelukupõhi katki vms. aga ma alles vahetasin ära selle hiljuti, ei tahaks uskuda et see läbi on. ( enne kui see katki oli põles abs kh ja ei töödand raadio ega püsikas).
põlema hakkas mul airbag siis kui panin aku tagasi autopeale ( laadisin toas vahepeal).
Leidsin ühe juhtme aku lähedalt, mida ei oska kuhugi panna. enne akulaadimist ma seda juhet ei näinud. kardan, et tõmbasin ta kogemata välja kuskilt kui akut sättisin.
jama on ka see, et auto tarbib liigapalju voolu seistes 0.2 A oli vist ja mitte pidevalt vaid vahepeal kaob ära, siis jälle tagasi jne.
pildi link: http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... 11052.jpg/
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
See jutt on antud teemas küll täielik OT. Soovitaks pädevasse diagnostikasse pöörduda, kus BMW el. süsteemist midagi teatakse kaBrunn kirjutas:tere, mul airbagi tuli põleb armatuuris APPI
tehti mingisugune diagnostika
- juht
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
- Peamine sõiduk: 525d/E61
- Telefon: 5257414
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Jabur tõesti, et sa selle probleemi ABS teemasse panid, aga see juhe on aku turvapadruni jaoks, sellest ka see tuli armatuuris. Aku pluss klemmil on "klots", püropadrun, mis avarii korral katkestab toite akult, et masin põlema ei saaks minna Selle juhtme kaudu käib kontroll ja padruni avamine. Ilmselt on siis see padrun juba lahti käinud. Vaja vahetust või "petmist" Edaspidi jälgi, et mure õigesse teemasse paned.Brunn kirjutas:tere, mul airbagi tuli põleb armatuuris APPI
tehti mingisugune diagnostika ja veateade oli järgmine:
ign. circuit 1, battery disconnect Resistance too low.
diagnostikamees ütles, et äkki süütelukupõhi katki vms. aga ma alles vahetasin ära selle hiljuti, ei tahaks uskuda et see läbi on. ( enne kui see katki oli põles abs kh ja ei töödand raadio ega püsikas).
põlema hakkas mul airbag siis kui panin aku tagasi autopeale ( laadisin toas vahepeal).
Leidsin ühe juhtme aku lähedalt, mida ei oska kuhugi panna. enne akulaadimist ma seda juhet ei näinud. kardan, et tõmbasin ta kogemata välja kuskilt kui akut sättisin.
jama on ka see, et auto tarbib liigapalju voolu seistes 0.2 A oli vist ja mitte pidevalt vaid vahepeal kaob ära, siis jälle tagasi jne.
pildi link: http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... 11052.jpg/
Digitally Emitted...
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
suur tänu sulle
väga vabandan, ma tõesti ei pand tähele, et valesse teemasse kirjutasin. Mul oli üks airbagi teema ka lahti ja panin midagi puusse
väga vabandan, ma tõesti ei pand tähele, et valesse teemasse kirjutasin. Mul oli üks airbagi teema ka lahti ja panin midagi puusse
juht kirjutas:Jabur tõesti, et sa selle probleemi ABS teemasse panid, aga see juhe on aku turvapadruni jaoks, sellest ka see tuli armatuuris. Aku pluss klemmil on "klots", püropadrun, mis avarii korral katkestab toite akult, et masin põlema ei saaks minna Selle juhtme kaudu käib kontroll ja padruni avamine. Ilmselt on siis see padrun juba lahti käinud. Vaja vahetust või "petmist" Edaspidi jälgi, et mure õigesse teemasse paned.Brunn kirjutas:tere, mul airbagi tuli põleb armatuuris APPI
tehti mingisugune diagnostika ja veateade oli järgmine:
ign. circuit 1, battery disconnect Resistance too low.
diagnostikamees ütles, et äkki süütelukupõhi katki vms. aga ma alles vahetasin ära selle hiljuti, ei tahaks uskuda et see läbi on. ( enne kui see katki oli põles abs kh ja ei töödand raadio ega püsikas).
põlema hakkas mul airbag siis kui panin aku tagasi autopeale ( laadisin toas vahepeal).
Leidsin ühe juhtme aku lähedalt, mida ei oska kuhugi panna. enne akulaadimist ma seda juhet ei näinud. kardan, et tõmbasin ta kogemata välja kuskilt kui akut sättisin.
jama on ka see, et auto tarbib liigapalju voolu seistes 0.2 A oli vist ja mitte pidevalt vaid vahepeal kaob ära, siis jälle tagasi jne.
pildi link: http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... 11052.jpg/
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
tere
mul K mure absi ja spidomeetrig mure algas juba talvel algu tegi paar korda et spido ei töötanud siis mitu juud vaikust siis algas uuesti nüüd igapä'evane asi lasin arvuti taha panna näitas vasakut tagumist absi anduri viga vahetasin anduri ära aga ei midagi ikka kõik sama tahab töödab tahab ei tööda kudas kunagi ise arvan et aju peedis oskab keegi täpsemalt öelda
mul K mure absi ja spidomeetrig mure algas juba talvel algu tegi paar korda et spido ei töötanud siis mitu juud vaikust siis algas uuesti nüüd igapä'evane asi lasin arvuti taha panna näitas vasakut tagumist absi anduri viga vahetasin anduri ära aga ei midagi ikka kõik sama tahab töödab tahab ei tööda kudas kunagi ise arvan et aju peedis oskab keegi täpsemalt öelda
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
luka: kontakteeru Patrikuga või siit foorumist mõne tegelasega, kes edukalt on ASC plokke lahti võtnud ja taastanud. Väidetavalt mõnel juhul on võimalik üle tinutada. Juhul kui pädev tehnik annab lõpliku hinnangu, siis saad juba järelturult teise ploki hankida. Minule juhtus selline hea tehnik, kellel oli prooviplokk kohe võtta ja saime katsetada, et kas ikka 100% ploki viga.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)