K:Mootor poob kinni. UUS VIDEO
K:Mootor poob kinni. UUS VIDEO
Tere selline mure siis autoga, et paned külmalt käima sõidad natuke läheb soojaks ja sureb lihtsalt vällja. Vool on olemas. Mootor käib ilusti starteriga ringi. Käivitub külmalt väga hästi.
Kas viga küünlaj uhtmetes v mis kala võib olla v siis on aju lolliks läinud. Või on jama jagajas, kommutaatoris ?
Ja ei taha ka pöördesse minna vahel kui annad gaasi kuskil 4000rpm ja rohkem hakkab nagu puterdama. Et nagu üks silinder v rohkem kaoks ära poob kuidagi kinni.
Autoks E28 2.0 92kw 1986 aatsa.
Kas viga küünlaj uhtmetes v mis kala võib olla v siis on aju lolliks läinud. Või on jama jagajas, kommutaatoris ?
Ja ei taha ka pöördesse minna vahel kui annad gaasi kuskil 4000rpm ja rohkem hakkab nagu puterdama. Et nagu üks silinder v rohkem kaoks ära poob kuidagi kinni.
Autoks E28 2.0 92kw 1986 aatsa.
Viimati muutis greger123, 21.06.2011 22:44 53, muudetud 6 korda kokku.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: K: Auto sureb vällja.
Lisa siis ikka juurde kah mis autost jutt käib ?
Re: K: Vool ei jõua süütepooli.
nii sai siis vahetatud küünlajuhtmed, rootor, ja kommutaator. Ja ikkagi ei jõua süütepoolini voolu. Ei saa krt aru mis jama tal on. Kas siis oleks vaja proovida teist aju?
-
- Huviline
- Postitusi: 1334
- Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
- Peamine sõiduk: BMW 330D E93
- Asukoht: Tallinn
Re: K: Vool ei jõua süütepooli.
kontrolli kaitsmed ja releed, vahest vanadel autodel need kontaktid oksüdeerivad ja väivad halvasti kontakti anda.
Re: K: Vool ei jõua süütepooli.
Kas jutt käib kõrgepinge puudumisest või 12V toite puudumisest süütepooli pluss-klemmil?
Kui sellel autol on kommutaatoriga süsteem ja jagaja asub all mootori külje peal, siis ei tohiks aju asjasse puutuda. Oluline detail on sellisel juhul jagaja sees olev mähis ehk induktsiooniandur, mis saadab süütehetke signaali kommutaatorile. Kui see andur streigib, siis pole ka sädet.
Kui sellel autol on kommutaatoriga süsteem ja jagaja asub all mootori külje peal, siis ei tohiks aju asjasse puutuda. Oluline detail on sellisel juhul jagaja sees olev mähis ehk induktsiooniandur, mis saadab süütehetke signaali kommutaatorile. Kui see andur streigib, siis pole ka sädet.
Re: K: Vool ei jõua süütepooli.
Jah jagaja asub paremal allpool.teet82 kirjutas:Kas jutt käib kõrgepinge puudumisest või 12V toite puudumisest süütepooli pluss-klemmil?
Kui sellel autol on kommutaatoriga süsteem ja jagaja asub all mootori külje peal, siis ei tohiks aju asjasse puutuda. Oluline detail on sellisel juhul jagaja sees olev mähis ehk induktsiooniandur, mis saadab süütehetke signaali kommutaatorile. Kui see andur streigib, siis pole ka sädet.
Vahetasin kommutaatori, rootori ja küünla juhtmed. Kui panna tester süüte poolile ja starterit annda siis tester ei näita mitte midagi sinna peaks mingigi vool jõudma juhtmetestmis poolini tulevad. ja kas võib viga olla selles juhtmes mis kommutaatorist läheb jagajasse altpoolt küljepale sisse.
Ja ehk saaksite kuskil joonisel näidata milline ja kus kohas see induktsiooni andur on.
Re: K: Vool ei jõua süütepooli.
Ikka ei saa aru, millest jutt käib
Kas sädet pole või kaob ära 12V toide süütepooli klemmilt nr. 15?

Kas sädet pole või kaob ära 12V toide süütepooli klemmilt nr. 15?
Re: K: Vool ei jõua süütepooli.
Jah nr 15 klemmi mõõtes annan starterit ja sinna ei tule voolu peale ning puudub ka säde.teet82 kirjutas:Ikka ei saa aru, millest jutt käib![]()
Kas sädet pole või kaob ära 12V toide süütepooli klemmilt nr. 15?
Süüte pooli sisse peaks tulema vool 12v kui ei eksi aga sinna ei jõua mitte midagi. Ning selle induktsiooni anduri all mõtled sa siin oleval joonisel detaili nr 10 http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... gle_parts/
Re: K: Vool ei jõua süütepooli.
Üks sarnane probleem E28-ga:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=39&t=119471
Klemmil 15 peab olema 12V nii süüde sees kui starteri andmisel. Kui seda pole, siis võib testimiseks tõmmata otse akult plussjuhtme klemmile 15. Kui nüüd on säde ja käivitub siis on ülejäänud süsteem korras ja viga ongi selles rohelises juhtmes, mis süütelukust läbi kaitsmeploki tuleb.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=39&t=119471
Klemmil 15 peab olema 12V nii süüde sees kui starteri andmisel. Kui seda pole, siis võib testimiseks tõmmata otse akult plussjuhtme klemmile 15. Kui nüüd on säde ja käivitub siis on ülejäänud süsteem korras ja viga ongi selles rohelises juhtmes, mis süütelukust läbi kaitsmeploki tuleb.
Re: K: Vool ei jõua süütepooli.
nii proovisin otse. Võtsin vana juhtme ära süüte pooli küljest ja panin otse akust plussi. Nii mitte midagi andsin teiselt autolt täkku ja ei võtnud isegi voolu sisse. Aga kui jättsin vana juhtme külge ja panin akult otse plusi ka siis ilma võtmeta keeras ise süüte sisse mootril ning tühi aku käias nii, et jube.
Mul on teine juhtmestik olemas kuid selles asi, et kommutaatori süsteem on teine kuid samalt 92 kw iselt mootorilt on kupatus võetud. Kas see kommutaator muudab midagi v ei?
Ja kas võin viga ka otsida süüteluku põhjast ?
Mul on teine juhtmestik olemas kuid selles asi, et kommutaatori süsteem on teine kuid samalt 92 kw iselt mootorilt on kupatus võetud. Kas see kommutaator muudab midagi v ei?
Ja kas võin viga ka otsida süüteluku põhjast ?
Re: K: Vool ei jõua süütepooli.
sai siis täna ühe elektriteadjaga vaadatud. Vool siiski on aga jagajast ei kandunud edasi küünaldesse kuna seal sisemine laager on nii kulunud, et jagajas sees olevad kontakstid v mis iganes metallist asjad seal on. Lähevad üksteise vastu ja säde kadunud e. tekib siis mingi lühis v midagi. Seega otsin uut jagajat.
Re: K: Vool ei jõua süütepooli.
Nii täna himmikul vahetasin jagaja ära
Ja auto läks kohe käima.
Kuid nüüd on seline viga praegu, et pöördesse läheb halvalt ja hakkab puterdama kui pöördese ajama hakkad. Poob hinge täiesti kinni ning õhuvõtu kopsikus paugub. Vahetasin ka õhulugeja ja mitte midagi

Kuid nüüd on seline viga praegu, et pöördesse läheb halvalt ja hakkab puterdama kui pöördese ajama hakkad. Poob hinge täiesti kinni ning õhuvõtu kopsikus paugub. Vahetasin ka õhulugeja ja mitte midagi
Re: K:Mootor poob kinni.
vaheta pihustid ka ära...või vähemalt kontrolli need üle! ega paha ei teeks ka bensurõhu mõõtmine.
Re: K:Mootor poob kinni.
sellge.
Aga millega mõõta pensurõhku? Ja õnneks on mul bensu pump ka jubaammu soetatud.
Kuid kuidas neid pihusteid kõige parem kontrollida. Vaadata kas tilguvad ja siis vaadata kuidas pihustavad.
Aga millega mõõta pensurõhku? Ja õnneks on mul bensu pump ka jubaammu soetatud.
Kuid kuidas neid pihusteid kõige parem kontrollida. Vaadata kas tilguvad ja siis vaadata kuidas pihustavad.
Re: K:Mootor poob kinni.
põmst jah, tilkuda loomulikult ei tohiks ja pihustatavat lehvikut vast kõige lihtsam kontrollida võrreldes teiste pihustitega. mõni neist ikka on veel selline, mis tekitab korrektset kujuga lehviku
rõhku mõõdetakse rõhukellaga. kui ei ole, pead laenama või ostma. vähemalt 5 bari peaks olema võimaline näitama, siis ilmselt sobib. ja hea kui saad mõõta sõidu ajal, punn põhjas. ehk siis muretse piisavalt voolikut, et saad kella kapoti peale tuua.

rõhku mõõdetakse rõhukellaga. kui ei ole, pead laenama või ostma. vähemalt 5 bari peaks olema võimaline näitama, siis ilmselt sobib. ja hea kui saad mõõta sõidu ajal, punn põhjas. ehk siis muretse piisavalt voolikut, et saad kella kapoti peale tuua.
Re: K:Mootor poob kinni.
Nu selle sõitmisega on keeruline
.Sest autoga võimalik pm sõita ainult tühikäigul, sest kui gaasi puutud siis poob nii kinni mis jube.

Re: K:Mootor poob kinni.
siis vaatadki, mis see rõhk teeb.
eks muidugi esmalt võiksid süüteprobleemid välistada.
eks muidugi esmalt võiksid süüteprobleemid välistada.
Re: K:Mootor poob kinni.
Sarnane probleem võib tekkida ka siis, kui süüde vale on. Ma ei tea E28 tehnilist ehitust, kas on võimalik jagajat valesti panna vms...greger123 kirjutas:Nu selle sõitmisega on keeruline.Sest autoga võimalik pm sõita ainult tühikäigul, sest kui gaasi puutud siis poob nii kinni mis jube.

Re: K:Mootor poob kinni.
Viin homme hommikul auto Truumu juurde lasen üle vaadata mis tal on ja kogu diagnosti teha siis saab teada mis tal tglt viga on ja mida vahetada jne.
Re: K:Mootor poob kinni.
Nii täna tuli auto Truumu juurest. Sai paika süüde, vahetatud bensiini pump ning filter mis oli nii umbes ja sodi täis, et vällja voolanud bensiin oli süsimust :S. Kuid see must kütus ja sodi on ummistanud pihustid ning seega tuleb kohe hakata autol pihusteid vahetama
.
Eks nüüd saab siis masina lõpuks tänavatele.

Eks nüüd saab siis masina lõpuks tänavatele.
Re: K:Mootor poob kinni.
Nii pihustid vahetatud ja ikka jamab. Homme vaatan mis paagis toimub ning survesta nkõik torud läbi mise kptust edasi annavad.
Re: K:Mootor poob kinni.
Nii tänane info siis. Sai torud survega läbi lastud. Siis paak puhtaks ja ikka mitte midagi. Nüüd vaja kelleltki 2.0 aju 92 kw M20B20 koodiga lõpp 724.9
Re: K:Mootor poob kinni.
Nägi välja selline...


-
- Huviline
- Postitusi: 1334
- Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
- Peamine sõiduk: BMW 330D E93
- Asukoht: Tallinn
Re: K:Mootor poob kinni.
mis asi see täpsemalt on? küttefilter/õlifilter
Re: K:Mootor poob kinni.
see on ikka kütus
Sellel masinal polnud elusees keegi vahetanud seda filtrit jube ikka. Kuid sai siin eile puhastatud paak ja torud kõik. Ja pihustid vahetatud ja ikka jamab. Siin peab mingi muu jama olema. Kui Truumu juures süüde ka paika keerati siis ei tohiks seal enam peale aju mitte miski jamada.

Sellel masinal polnud elusees keegi vahetanud seda filtrit jube ikka. Kuid sai siin eile puhastatud paak ja torud kõik. Ja pihustid vahetatud ja ikka jamab. Siin peab mingi muu jama olema. Kui Truumu juures süüde ka paika keerati siis ei tohiks seal enam peale aju mitte miski jamada.
Re: K:Mootor poob kinni.
Kas see auto on katalüsaatoriga variant?
Ummistunud katalüsaator tekitab ka sarnaseid probleeme muidu..
Ummistunud katalüsaator tekitab ka sarnaseid probleeme muidu..
Re: K:Mootor poob kinni.
ei ole katalüsaatorit. Krt jama ikka päris küll täna vahetasin aju ära ja ikka jamab piix mitte miski ei aita. Keegi seda rimakat enndale ei taha ?
Re: K:Mootor poob kinni. VIDEO
vii truumusse tagasi, las uurivad veel, neil peaks kogemust olema.
Re: K:Mootor poob kinni. VIDEO
nu aga kõik maksab. Ma helistan neile E päeval vaatan mis räägivad v siis ostan uue mootori koos juhtmestiku ja jamaga.